بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بهترین هنرپیشه !

از دیدِ من،  یکی از دلایل متفاوت بودن انسانها با سایر جانداران ، داشتن احساس بهمراه تفکر است.

وقتی کسی چیزی را در درونِ وجودش دارد (داشتن احساس در انسانها)، توان و قدرت مقایسه و درستی سنجی اون را هم دارد،  حداقل من براحتی رفتارهای مصنوعی و احساس های تصنعی را  تشخیص میدم و عقیده دارم بقیه هم توانِ این کار را دارند.

از دید من میبایست به این سمت بریم که کلامِ ما دریچه احساسِ حقیقی ما باشد ، حتی اگر گاهی بیانِ حسِ واقعی ما کمی تلخ هم باشد !

تا از درونِ وجود و با حس واقعیتون با کسی حرف نزنید او شما را باور نخواهد کرد حتی اگر بهترین هنرپیشه دنیا هم باشید !



نظرات 5 + ارسال نظر
توسن شنبه 6 دی 1399 ساعت 11:46

؟

معترض13 جمعه 5 دی 1399 ساعت 20:10

اینکه فرمودید تااز درونتون و با حس واقعیتون......... باورتون نمیکنه ، دل آدم رو میسوزونه واین بر میگرده به همون بخش فوق منطقی و حسابگریتون ،
آقای بلاگر چطور انقدر راحت همچین نسخه ای میپیچید ؟ کدوم هنر پیشگی؟ فرض بفرمایید کسی رو با تمام وجودت دوست داری ، وجدان خودت و خدای خودت رو گواه میگیری حاضری برای اون جونت رو هم بدی ، اونو تنها موجود کره خاکی بدونی که لایق عشق و قلبت باشه
اما هر دفعه که سمتش بری جز اینکه دلشکسته تر بشی و بیشتر از قبل اشکت رو در بیاره ، آیا بازم همون رویه رو ادامه میدی؟
چطور ممکنه وقتی با بند بند وجودت کسی رو دوست داری و ازش فقط بی مهری میبینی
رو میشه با تفسیر شما اسمش رو بازیگری گذاشت؟
متاسفم براتون اونقدر قلبتون سنگی و بی مهره که هیچ عشقی رو نمیتونید قبول کنید و هر دفعه یه اسم عحیب روش میزارید ، یه روز میشه تغییر هورمون یه روزی هنرپیشگی یه روز میفرمایید اگه کسی عاشقه معنیش اینه عشق رو برای خودش میخواد و خودش رو دوست داره و.... مثلا من که × رو دوست دارم اما دیگه هیچ وقت سمتش نخواهم رفت از بس که دلم رو شکست ، والبتهدهم هیچ وقت هیچ جایگزینی رو براش نخواهم گذاشت ، عشق رو دوست دارم بخاطر خودم؟؟؟؟
تهش اینه :
آقای بلاگر شما هم اونقدر بخش منطقی تون رشد کرده و اونقدر اهل حساب و کتاب شدید ، که بهترین حس های خدایی رو هم نمیتونید ببینید

فکر میکنم در زمینه موضوع نوشته دچار سو تفاهم شدید ، اتفاقا این نوشته در دفاع از بخش احساس انسانها (بدون نگاه جنسیتی)نوشته شده ،ولی شما آزاد هستید ، برداشت شما از من این نظر شما بود و از خواندنش لذت بردم.
سپاس از وقتی که گذاشتید

scammer doll جمعه 5 دی 1399 ساعت 19:51

من اولش با فکر و احساسم تصمیم میگرفتم ولی نمیدونم چی میشد احساس غلبه میشد و فکرم رو میزد کنار و احساس زور و بازو نشون میداد .


احساس الکی زود مشخص میشه حتی توسط بازیگر ماهر مخصوصا برای آدم منطقی و متفکر

برای خط اولتون ، شروع خوب و ادامه نه چندان خوبی داشتید.از دید من خصوصا در روابط عاطفی از ابتدا در میانه احساس و منطق باشید و این خط را تا انتها ادامه بدیم.
برای خط دوم ، کاملا با شما موافقم
سپاس از همراهیتون

سارا جمعه 5 دی 1399 ساعت 12:37 Http://15azar59.blogsky.com

احساسات ساختگی را میشه تشخیص داد مگر اینکه خودمون نخوایم باور کنیم که اون حس طرف مقابل مصنوعی بود و خودمونو گول بزنیم که نه واقعی بود
..حالا یه همچین چیزایی !!
خب ربات نباشید ای انسانها ..

کاملا با شما موافقم ، خودمون هستیم که میخواهیم یک سری رویا را باور کنیم و بعد به خالقِ آن رویاها ایراد میگیریم که چرا برای ما دنیای غیر واقعی ساختی !
ممنون از نظرِ خوبتون

جایی که عقل عاجز است، این احساس است که جواب میدهد.

عالی

ضمن احترام به نظرِ شما ،عقل از دیدِ من عاجز نمیشه ، اراده ماست که فرصت لازم را در یک تعادل مناسب با احساس به عقل نمیدهد !
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد