بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه :فیله مرغ سوخاری و سبزیجات


فیله مرغ را با پودر زعفران ، فلفل سیاه و پودر سیر و نمک و کمی روغن زیتون آغشته میکنیم و در روغن داغ سرخ میکنیم ، کدو ،هویج ، فلفل سبز را تفت میدیم و از زندگی لذت میبریم !



نظرات 4 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 22:23

واااااییییی ببین من نبودم چ کردههههه این کارارو نکن بخداااا میری جهنم

ممنون ولی با این ناله و نفرینها ره بجایی نخواهید برد،بجاش برید آشپزی یاد بگیرید !

بلاگر یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 10:21

یکی از همنشین های محترم خصوصی برای من نوشته بود یه موبایل پیرمردی هم در تصویر هست ، بهتون توصیه میکنم علاوه بر گوشی هوشمند یکی از این گوشی ها هم داشته باشید ،وقتی میخوام برم بیرون به باتری و شارژش نگاه نمیکنم و نیازی نیست پاور هم با خودم ببرم خصوصا در مسافرت، چون مطمئن هستم که داره ،گاهی یادم میره کی شارژ کردمش !

بارون شنبه 6 دی 1399 ساعت 19:56

بازم خوشمزه جات بلاگر پز
خوشرنگم هست..
نوش جونتون

سپاس از تحمل همنشین های عزیز!

سارا شنبه 6 دی 1399 ساعت 19:23 Http://15azar59.blogsky.com

محتوای بشقاب عالی نوش جان

ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد