بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

به فلانی نگیا !

وقتی مطلبی را به کسی میگویید که محرمانه است ، توصیه میکنم قید نکنید که به فلانی نگیا !

علاوه بر اینکه مطلب شما را به فلانی میگوید ، این را هم میگوید که تاکید کرده بهت نگم ! (لبخند)

نظرات 6 + ارسال نظر
توسن یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 22:22

این کارا فقط از دخترا بر میاد

از دید من مرد و زن نداره .مردهایی را هم دیدم که اینکارو میکنند.
سپاس از حضورتون

سارا یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 15:13 Http://15azar59.blogsky.com

اگر رازه که کلا کسی نباید بدونه جز خدا حتی توصیه میشه در مواردی خود شخص هم یادش بره راز داره

دیدگاه جدیدی بود ، ممنون از نظرتون

scammer doll یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 14:47

ولی من هر موقع گفتم به کسی نگیاااا گفته شده با اینکه واقعا نمیخواستم گفته بشه

خب منم که همین را گفتم !

scammer doll یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 13:51

فکر میکنم برای همه پیش اومده و همه رازها هم برملا میشه با گفتن به کسی نگیاااااا

فکر میکنم وقتی تاکید میکنیم به فلانی نگیا ، بیشتر داریم تحریکش میکنیم که بره حتما به اون بگه !
سپاس از همراهیتون

من یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 13:10 http://me2020.blogsky.com

دقیقا

واقعا همینه که نوشتم !

تیلوتیلو یکشنبه 7 دی 1399 ساعت 13:09 https://meslehichkass.blogsky.com/


بین خودمون شصت نفر بمونه


من همه عمر معتقد بوده و هستم راز اگه از بین دونفر به نفر سوم گفته شد دیگه راز نیست...

من به یک نفر اعتقاد دارم ! نفر دوم بدونه دیگه راز نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد