بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز: ربات همسر !

با این پیشرفتی که رباتها پیدا کردند فکر کنم دیگه نمیبایست زیاد برای ازدواج ناز کرد!

تا چند سالِ دیگه شاید بشه رباتِ همسر را هم از یه فروشگاه اینترنتی خریداری کرد و تحویل در محل دریافت نمود !

تصور کنید یه سایت به نام دیجی همسر را باز میکنید و بصورت آنلاین سفارش میدید !

جستجوی پیشرفته را میزنید و فرضا اگر آقا هستید ، میزنید ربات بانوی  خانه دار مهارت در غذاهای ایرانی بخصوص قورمه سبزی یا فسنجان ! البته ربات همسرِ ما قابلت آپدیت و بروزرسانی به انواع غذاهای دیگه را هم داره ولی هزینه بیشتر میخواد ، بصورت دیفالت غذاهای ایرانی روشون ست شده.

هر وقت بخواهید میتونید سایلنتش کنید و به آرامش برسید !

مادرزن و قومِ همسرهم ندارید !

از مهریه و دادگاه و زندان هم خبری نیست !

وقتی میخواهید برید بیرون زودتر از شما دم در منتظره ، این باعث لبخند رضایت بر روی لبان شما خواهد شد !

غیر از سرویس نگهداری سالانه که یه بار پرداخت میکنید و میدونید چقدره با خرجهای ناگهانی و غافلگیر کننده  مواجه نمیشید.

هر درخواستی داشته باشه و ببینه مورد قبول شما نیست ، اشک نمیریزه و نسبت به خرد کردن اعصاب شما اقدام نمیکنه.

وقتی ماشین ایرادی پیدا میکنه یا پنچر میشه ، شما مثل آقاها میشینید تو ماشین ، اون خودش کارا را انجام میده !

از ماتیک و رژ و ریمل و اینا هم خبری نیست ، روزی یه بار با یه دستمال مرطوب خودشو گردگیری میکنه !

وقتی خسته از سرکار میای خونه خیالت راحته خونس و نرفته خونه دوستاش ، خانواده پد و مادری یا دوره و خرید و کافی شاپ و جیم و ... و درو با کلید باز نمیکنی ، بلکه با خیال راحت زنگ در را میزنی ! با یه لبخند و پخش یه موزیک ملایم بهت میگه ارباب خوش آمدی !

غر نمیزنه کار خونه زیاد بود ، پیش گاز ایستادن و آشپزی سخته ، کمرم و پاهام درد گرفت ، امروز بی حال بودم !!! و چیزی درست نکردم .

اعصابتو خرد  نمیکنه که چرا میری پیش دوستات و بعد این همه کار و خستگی چرا میخوای یکم خوش بگذرونی و با رفقا بصورت مجردی یه رستوران برید!

تولد ،انواع سالگرد ها (اولین دیدار ، اولین بار که گفت دوست دارم ، اولین ساندویچِ همبرگری که با هم خوردین ، نامزدی و ...)  انواع عیدها، روز زن،روز پرستار ، روز خانه دار ،روز درخت کاری !!! و ...  توقع نداره که همه این مناسبت ها را یادت باشه و برای همشون جداگانه براش هدیه های متناسب بخری!

شبها که میخوای آرامش داشته باشی ،  سفره دلشو باز نمیکنه که مادرت اینو گفت ، خواهرت اونجوری کرد ، زن پسر عموت یادته تو مهمونی به من چجوری نگاه میکرد؟!

روزی 10 دفعه بهت زنگ نمیزنه اینو بخر سررات اونو بخر سررات ! انگار سرراه من بازار بزرگِ تهرانه ! تازه خسته با 10 تا بسته خرید برسی خونه بگه فلان چیزو یادم رفته بود ، یه توکِ پا ! برو تا سر کوچه این لیست را هم بخر !

هر کانال تلویزیون را که بخواهید خودش براتون میزنه ، مجبور نیستید سریالهای پر از اشک و آه و ناله و زاری و عشقهای شکست خورده را ببینید!

مزایای ربات همسر خیلی زیاده ، فرصت شد بازم بهتون میگم !

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 18:48 Http://15azar59.blogsky.com

بازم که پست سمی گذاشتید ربات بلاگر
چقدرم خود شیفته ان اقایون اربااااب !!!!بد نگذره یه وقت
ربات بلاگر با این پست ها یه روز میشید تیتر صفحه حوادث قسمت مقتولین روزنامه های صبح و عصر تایمز از ایرانم عبور میکنید

برای همینUndercover هستم ! (لبخند)

.. دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 18:38

هنوزم دارم میخندم خیلی وقت بود کلی نخندیدهبودم

خوشحالم
سپاس از همراهیتون

ستاره دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 12:35

خیلییی هم عالی..... من هم یه دونه از این رباتهای مردونه میخواااام

شما هم میتونید در یک مطلب طنز دیدگاهِ خودتون را سفارش بدید ! (لبخند)
احتمالا بجای ارباب میگه سلطانِ من !

تیلوتیلو دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 11:49 https://meslehichkass.blogsky.com/

خب شما کلا دلت همسر نمیخواد
یک کارگر (کلفت) لازم دارید که شما مثل آقاها بنشینید و....
خیلی تعجب کردم ... میگه ارباب خوش آمدی !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلا در نظراتتون در مورد داشتن همسر نیاز به تجدید نظر و بازنگری هستید
من ترجیح میدم برداشتم از شما را ، با خوندن این پست ، توی دلم نگه دارم و چیزی نگم
خیلی خیلی خیلی به جایگاه خانم ها بی احترامی شد...
مطمئن باشید ربات همسر ، میتونه یه مرد هم باشه... اما نگاه آدم به زندگی...
باور کنید زبونم بند اومد با خوندن این پست...
اصلا طنز جالبی نبود
اونم از طرف شما
اونم توی وبلاگ شما
با شعارهای بدون نگاه جنسینی ....

ضمن احترام به نظرِ شما ، من اینجا نمینویسم که نظری را جلب یا دفع کنم ،سبکِ طنزِ من به این شکل هست و برعکسشم را هم نوشتم.
در زندگی واقعی به تمامی موارد این طنز اعتقاد ندارم و البته به بعضی هاش هم دارم . فقط خواهش میکنم با نگاهِ طنز بفرمایید مشخصا کدام جمله بی احترامی بود ، چون نسبت به این مسئله بسیار حساس هستم ، اگر یه ربات به کسی بگه ارباب آنهم در یک مطلب طنز بی احترامی محسوب میشه؟ متاسفانه قانع نشدم.
ممنون میشم با قید خط مشخص از بی احترامی ، لطفا برای من پیام بگذارید.
سپاس از وقتی که گذاشتید و نقدی که کردید.

بارون دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 11:17

عجب!!!

بله ، فقط میشه گفت عجب !

lili دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 10:57

سلام
خیلی جالبه اگه چنین چیزی وجود داشت فقط برای کارهای روتین روزانه ولی از عاطفه ومحبت و ... خبری نبود مطمئنم بعد از یه مدتی طرف خسته میشد و به مزایده میذاشت که بفروشه و یه دونه واقعی با تمام عواطف زنانه یا مردانه جایگزین کنه. طنز جالبی بود. لبخند روی لبام اومد.

سلام
ممنون از همراهیتون

مسافر دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 10:57

زهی خیال باطل...

یعنی میگی ربات همسر درست نمیشه ؟
حداقل میشه که خیال کرد، بازم خوبه ! (لبخند)

من دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 10:42 http://me2020.blogsky.com

منظورم احساسی بود که طرف مقابل به شما میتونه داشته باشه مثل احساس یه زن

احساس چیزیه که تو ذهنِ ماست ، آرامش باشه ، رضایت باشه، درک متقابل باشه ، احساس هم هست و البته که میبایست دوطرفه باشه.

من دوشنبه 8 دی 1399 ساعت 10:36 http://me2020.blogsky.com

طنز جالبی بودولی فراموش نکنین احساس خیلی خوبه

باور کن یه همچین رباتی باشه ، نسبت بهش احساس هم پیدا میکنم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد