بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تحمیل !

از نظرِ من ، در روابطِ عاطفی چیزی بعنوان تحمیل وجود ندارد ، این فقط میل و خواست هر دو طرف آنهم به یک میزان است که باعث ماندگاریِ یک رابطه میشود.

روزی حس کردید به هر نحو در حال تحمیل خود به طرفِ مقابل هستید ، بدانید در لحظات پایانی آن رابطه قرار دارید و همه چیز در حالِ تمام شدن است!

معمولا طرفی که بزور میخواهد رابطه ای شکست خورده را ادامه دهد ، احساس یک بازنده را خواهد داشت و ممکن است  رفتارهای دور از شان  از خود نشان دهد.

نظرات 3 + ارسال نظر
scammer doll چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 20:06

آخ امان از این تحمیل !
اگه حس خوبی هم به طرف مقابل داشته باشیم با این فرض که داره خودشو تحمیل میکنه اون حس خوبه دیگه از بین میره وفراااااار

دقیقا ، از دیدِ من عشق و احساس یعنی آزادی ! فشار و تحمیل باشه قطعا نتیجه همان فرار شما خواهد بود ! (لبخند)
سپاس از نظرِ خوبِ شما

معترض چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 14:49

سلام بلاگر
اومدم یه ایرادی، اعتراضی .. متاسفانه نشدکه این دفعه ادای دین به فامیل شوهر کنم
چون علاوه بر اینکه کاملا موافق بودم، همین دیشب هم عزیزی رو با این مضامین نصیحت میکردم که بین آدمی که تو دوستش داری و آدمی که تورو دوست داره حتما انتخابت دومی باشه ، این اشتباه بزرگیه که محبت و علاقه آدما رو نادیده بگیریم و بخواییم کسی پیدا بشه که ما دوستش داشته باشیم، این ریسک خطرناکیه که باعث آسیب به روح و روان یه خانم میشه چرا که خانم ها بیشتر از اونکه محبت کنند نیاز دارن محبت ببینند و زمانی که به سمت گزینه اول میرند بجای محبت دیدن باید ناز بکشند و بسیار لطمه میخورند ، یه خانم همیشه باید به فکر منزلت خودش باشه ، جایگاه غرور هم برای خانم اگه بیشتر از آقایان نباشه قطعا کمتر نیست ، پس هیچ وقت غرور نازنین رو همینجوری خرج نکنید
و همونطور به عزیز خودم گفتم به همه ی خانم های جوان هم توصیه میکنم اگر کسی بود که ازعشق و علاقه او به خودتان مطمعن بودید ،اون بنده خدا هم 50 /60 درصد با معیار و ملاک شما مطابقت داشت ( انتظار تطبیق 80 درصدی هم دور از واقعیته چه برسه به 100 درصد !)
حتما محبتش رو بی پاسخ نزارید ( که دچار پشیمانی بی سود نشید)
و قطعا گزینه مناسبیه برای ازدواجه .

با شما موافقم ، برای رسیدن به سقف خواسته ها تلاش کنیم ولی به کف خواسته ها رضایت بدیم و بپذیریمش.
ممنون از نظرتون

تیلوتیلو چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 11:28 https://meslehichkass.blogsky.com/

اصلا نمیشه چیزی را به کسی تحمیل کرد
حتما اون آدم راههای فرار از این تحمیل را پیدا میکنه
اونم توی رابطه...
خدا کنه همه توی رابطه هاشون با هم دیگه همدل و یار و رفیق باشن ...

در حقیقت هم همینه ، عملی نیست ، از دیدِ من احساس اینکه با اختیار خودت در یک رابطه هستی تنها راه گرفتن و دادنِ حس خوب به شخصِ مقابل و اون رابطه هست .
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد