بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اگر نبود!

داشتم فکر میکردم اگر پنجشنبه نبود چی میشد؟

اسم هفته (هفت روز) میشد شِشِه ! (لبخند)

مثلا به هم میگفتیم  آخر این ششه کجا میری ؟! اصلا به این اسم حس خوبی ندارم !

فکر کنید 4 شنبه هفته تموم میشد و روز بعدش جمعه بود ،تا آخر وقت سرکار بودی یا دانشگاه و مدرسه بودی و خسته میرسیدی خونه و به هیچ کاری نمیرسیدی !

از همه مهمتر من هم به روال روزهای عادی مشغول نصیحت  و اینکارو بکن و نکن و این خوبه اون بده بودم و پستهای خاص و سرگرم کننده  نمیذاشتم و دیشب هم مرغ بریون شب 5 شنبه را  نمیخوردم !

امیدوارم  روز 5 شنبه بسیار خوبی داشته باشید.

نظرات 6 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 20:59

شبیه فرشته ها..

نخیر ، شبیه بلاگرها ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

بارون پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 19:59

سلام
یکم دیر شده بگم روزتون مبارک ولی مطمئنم پنج شنبه خوبی داشتید، مثل همیشه
عنوان رو خوندم با خودم گفتم پنج شنبه همیشه هست و خوبیش به اینه که بودن و موندش هیچ وقت به اگر و اما نمیرسه..

سلام
ممنون از شما ،5 شنبه وفادارِ، خوش قولِ ، منظمِ ، قابل اعتمادِ ، تعطیلیِ جمعه با احساسش میکنه و روزِ کاری چهارشنبه منطقیش ، تعادل خوبی بین منطق و احساسه ! شبیهِ کی میتونه باشه؟!

معترض پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 16:56

این حس رو من به سه شنبه ها دارم یعنی قشنگ ترین روز خداست هرچی اتفاق خوبه تو این روز برام میوفته ، سه شنبه یه مادر / فرشته خیلی مهربونه

5 شنبه رو مدرسه میرفتم دوست داشتم حالا نه ، مخصو صا از ساعت 11 و نیم
5 شنبه خیلی بدم میاد ( ساعت و روزیه که خدا برا همیشه عزیزی رو ازما گرفت )

دل خوش باشه هر روز قشنگه ، نباشه هم هیچ روزی ، ولی واقعیت اینه 5 شنبه هامون یه چیز دیگس از سه شنبه هاتون خیلی بهتره ! (لبخند)

lili پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 14:08

سلام هم پنج شنبه ای
چقدر زود دوباره عشقمون از راه رسید و همونجوری زودهم میگذره من که تا بجنبم شده پنج شنبه شب. ولی خوبه. دوستش دارم وحداکثر استفاده را ازش میبرم. مرغ بریون نوش جان. منم مرغ رستورانی پختم جاتون خالی.

سلام و درود و عرض ادب و احترام و امتنان به شما هم پنجشنبه ای عزیز و محترم و خوب و مهربان و ... (غیر هم پنجشنبه ایها نخوانن !)
ممنون و براتون بهترین و خوشمزه ترین مرغ رستورانی دنیا را آرزو میکنم ، آخه هم پنجشنبه ای محترم ، جایِ من چجور میخواست پر بشه؟ دعوت کردید؟ آدرس دادید؟ شما که هم 5 شنبه ای هستید دیگه چرا؟ البته منم امروزبرای ناهار خورشت کاری مرغ با برنج درست کردم ، اگر روزی بخوام تعارف کنم ، مطمئن باشید آدرسِ دقیق میدم ! (لبخند)
مطمئنم یه جمعه ای هرگز نمیتونه مثلِ شما مرغ رستورانی خوشمزه درست کنه !
ولی چون هم 5 شنبه ای هستید همۀ کاراتون درست و خوبه ، سپاس و ممنون و تشکر و آفرین و همه چیزتون عالیه !

سارا پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 12:25 Http://15azar59.blogsky.com

من هیچکدوم از روزهای هفته برام خاص نیستن غیر از جمعه هایی که میخوام برم پیش مامان و خواهرام دلم میخواد اون روز رو پرواز کنم تا برسم خونه مامان حس میکنم اون روز اون مسیر هزار برابر شده تا من برسه دلم میخواد چشامو ببندم و باز کنم پیش مامان و خواهرام باشم اصلا یه چیزیه وصف نشدنی

منو بگو تا حالا فکر میکردم هم پنجشنبه ای هستی شما ! پس جمعه ای هستی ؟ حواسم باشه دیگه نظراتم را با حرکات محیرالعقول بذارم تو وبلاگتون ! (لبخند)
از دیدار مادر و خواهر بهتر چی هست؟
فردای خوبی براتون آرزو میکنم ، ولی کاشکی 5 شنبه ها میرفتید ، یه بار امتحان کنید ، بهتره ها !

مسافر پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 11:29

بله برای من نیز پنجشنبه روز مبارکی بود
به جز این ترم که از 8صبح کلاس داشتم:/

که خوابِ شما را مختل کرده ، خانم و خواب ، جدا از اینکه درتلفظ ابتدای کلمه (خا) با هم مشترک هستند ، عملا هم پیوند ناگسستنی دارند ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد