بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ساده میگویم !

تاکید نمیکنم ، قول نمیگیرم ، قسم نمیخورم ، اصرار نمیکنم ، تحت فشار نمیذارم ، اّسرارِ کسی را نمیپذیرم ،شخصی های کسی را افشا نمیکنم ، حرفی که میزنم انجام میدم  ، بدی نمیکنم ، حریم ها برام محترمه ، شادی خوشحالم میکنه ، احترام خیلی مهمه ، تبعیض را نمیشناسم ، درستی را میپذیرم ، یا نمیگم یا راست میگم ، وابسته نیستم ، عاقل تر از احساس هستم ، احساسی تر از مدعیان هستم ، خواسته هایم مثل نخواسته هایم واقعی است ، شرطی ندارم ، با نسیمی تغییر نمیکنم ، طوفان را درک میکنم ، آرامش را در آغوش میگیرم ، به باور رسیده ام ، ساده میگویم ، این منم !


ساعت 11 و 45 دقیقه، جمعه شب  ، دارم اینو گوش میکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
lili شنبه 13 دی 1399 ساعت 13:37

سلام
خیلی خوبه که این تصویر خود واقعیمون باشه و خودمونو بشناسیم .آرام وساده ومهربان...

تا به باورهای مشخص در هر موقعیتی که بودید در شادی و غم در آرامش و تنش و... (ثبات رفتار) برای خودتون نرسید ، نمیتونید قدمهای زندگی را محکم بردارید ، منهم هنوز دارم سعی میکنم !
سپاس از همراهیتون

سارا شنبه 13 دی 1399 ساعت 00:08 Http://15azar59.blogsky.com

آفرین به شما

سپاس از همراهیتون

بارون جمعه 12 دی 1399 ساعت 22:05

چه خوبه این شناخت از خود..
مطمئنم همینطوره

سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد