بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اضطرابِ صدا !

هر وقت با این صداها اضطراب گرفتید یه جای کار ایراد داره ، خوشحال شدید همه چی خوبه !


چرخاندن کلید در

زنگ تلفن و موبایل

صدا کردن اسمتون

زنگ خونه

بوق زدنِ دم در

***

خصوصا اولی را جدی بگیرید !

نظرات 7 + ارسال نظر
scammer doll سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 18:14

همه رو با اضطراب تجربه کردم
این نشون میده قایمکی های من زیاده

زیاد خوب نیست ، اضطراب زیاد اثرات روحی و حتی جسمی داره.
سپاس از نظرتون

توسن سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 13:17

ن من اونور دنیا هم باشه اذیت میشم ن فقط این کلا فضای بدون صدا لذت بخش تره منهای موزیک

ممنون از نظرتون

سارا دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 19:21 Http://15azar59.blogsky.com

با شنیدن صدای هیچکدوم استرس نمیگیرم غیر از صدای تلفن و موبایل بخصوص اگر تماس از مادرم یا خواهرام باشه .....به شدت مضطرب میشم هر وقت تلفن زنگ میخوره یا موبایلم همیشه به خودم میگم وااای خدایااا باز چی شده....

از نظر من با خودتون روی این موضوع کارکنید، تا جایی که میشه میبایست از اضطراب کم کرد.
ممنون از همراهیتون

Maii دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 15:49 http://yekapar.blogfa.com

نوشته هایع خوبی دارین

سپاس از همراهیتون

توسن دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 14:15

منظور حرفتو میفهمم ولی من خودم ادمیم ک صدا اعصابم رو ب هم میریزه
حتی صدای پشه و ساعت و ....
بنظرم ی نوع بیماری باشه ک اسمشو یادم نمیاد
ولی از موسیقی خوشم میاد و برعکس باهاش اروم میشم

یعنی اینجور که شما میگی همه از صدای پشه، خصوصا نزدیک گوش، خوششون میاد و شما بدتون؟ منم اون بیماری را دارم پس ! (لبخند)
سپاس از حضورتون

بارون دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 14:03

تنها باشی، هیچکدوم نه اضطراب داره نه خوشحالی، خنثی هستن.
اگر «او» از نوع دلنشینش در زندگی باشه، همش باعث خوشحالیه( فقط مورد آخر اگر مفهومش زود آماده شدن نباشه خوبه)
و اگر « او» از نوع غیردلنشینش باشه دیگه من نمیدونم

امیدوارم"او"ی دلنشین یه روزی سراغتون بیاد !
ممنون از نظرتون

تیلوتیلو دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 11:59 https://meslehichkass.blogsky.com/


من به مورد اول هیچ حسی ندارم
نه شادی
نه استرس
به نظرت باید برم دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته فکر کنم چاره کار واقعا آقای دکتر باشه

کسی که با کلید میاد تو آشناست و اضطراب از آشنا نکته اصلا خوبی نیست !
راجب شما هم تجویز میکنم شما دکتر نری ، دکتر بیاد پیشِ شما ! (لبخند)
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد