بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

حسرت بیشتر!


حسرت یه چیزایی را میخورین و غر میزنید !

یه مدت میگذره و حسرت همون چیزایی را میخورین که اون موقعی که داشتین غر میزدین داشتین!


الان چی دارین ؟ قدرشو بدونید ، یه روز برای نداشتن همینهایی که الان دارین هم غر خواهید زد !




نظرات 2 + ارسال نظر
lili یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 10:28

سلام
کاش واقعا همه ما بتونیم بیشتر وبیشتر قدر داشته هامونو بدونیم ودر لحظه ی حال زندگی کنیم. نعمتهای زیادی دوروبرمون هست که برامون عادی شده درحالی که شاید برای خیلیها داشتن همونا حسرته وآرزوست. خودم به شخصه خیلی سعی می کنم داشته هامو به یاد بیارم و غر نزنم وخدارو به خاطر همش شکر کنم. این باعث حال خوب میشه برام .به فرزندانم هم همیشه یاداوری میکنم. برای همه حال خوب آرزومندم.

سلام
از دیدِ من ، کار بسیار درستی میکنید ، اندوه و افسوس خوردن برای نداشته ها غیر از از دست دادن حال و آینده ثمر دیگری ندارد.
سپاس از نظر خوبِ شما

اینک شنبه 20 دی 1399 ساعت 22:33 http://Inak.blogsky.com

سلام.

ببخشین، جسارتا شما متاهل هستید؟

سلام
عقیده دارم اجازه بدیم دیگران تا آنجایی که خودشون میخوان بگن نه تا جایی که ما میخواهیم !
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد