بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ریز بینی !

از اینکه کسی نسبت به شما ریزبین و نکته سنج باشه ناراحت میشین؟  و هر خطای کوچیکی را بهتون یادآوری بکنه؟

از دیدِ من او به شما خیلی توجه داره که حتی نکات کوچکِ شما را هم میبیند و به آن واکنش نشان میدهد !

اگر از نزدیکانیِ که به حسن نیتش اعتماد دارید و میدونید داره از سر دلسوزی این کارو میکنه اتفاقا خوشحال باشید !

او به شما توجه میکنه و بهتون علاقه داره ، از اون روزی نگران باشید که حتی اگر هر اشتباهی هم کردید نسبت بهتون بی تفاوت باشه و براش مهم نباشه چه بر سرتون میاد.

برای نمونه همینجا وقتی مینویسم و یکی از همنشین های محترم بحثی با من دارند که فلان ایده و عقیدم من خطاست و یا در نوشته هایم ممکن است غلط املایی وجود داشته باشد و آن ایراد توسط کاربران محترم به من یادآوری میشه ، بسیار خوشحال میشم ، همنشین های گرامی در حال خواندنِ با دقت فکرِ  من هستند و نشانه توجه ایشان است.

البته ریزبینی و نکته سنجی صرفا برای ایراد و اشکال گرفتن نمیبایستی صرف شود ، نشانه حسن نیت کسی که ریزبین و نکته سنج ماست این است که کار های مثبت و مفیدمان را  هم هر چند کوچک ، با همان دقت و توجه ببیند .


نظرات 3 + ارسال نظر
scammer doll یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 14:39

من دوست دارم بهم توجه و دقت بشه ..مخصوصا برای لباس پوشیدنم که ریز بینی میکنن خوشم میاد
خیلی خوبه ایراد کار آدم تو هر زمینه گفته بشه
ادم خودش متوجه میشه کی حسن نیت داره کی نداره نسبت به ریز بینی و نکته سنجی در موردش!

سپاس از نظرتون

سارا یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 13:58 Http://15azar59.blogsky.com

از نکته سنجی و ریزبینی دیگران در قبال خودم اصلا خوشم نمیاد یه جورایی عصبیم میکنه اصلا دوست ندارم کسی مرتب بهم گوشزد کنه نه از تعریفش خوشم میاد نه از ایرادش ....با تعریف حس لوس بودن بهم دست میده و با ایراد احساس بد ....

البته موضوع پست این بود که این افراد لزوما با حس بد یا سوءنیت اینکار را نمیکنند ، نحوه توجه کردنشان به این شکل ظهور و بروز میکند.
سپاس از حضور شما

lili یکشنبه 21 دی 1399 ساعت 12:22

سلام
نکته سجی خوبه به شرطی که جوری نباشه فقط ایرادات طرف را ببینیم واز دیدن خوبیهاش غافل بشیم.زوم کردن روی طرف که فقط ببینیم کجا اشتباه کرده به نظرم نوعی بدبینی وانتقاده .یعنی همش درحال ایراد گرفتن باشیم واین باعث از دست دادن اعتماد به نفس طرفه.سپاس

سلام
پاراگراف آخر به همین مسئله اشاره کردم و با شما موافقم ، اینکه هم مثبت و هم منفی دیده بشه.
معلومه پست منو با ریزبینی نخواندین !(لبخند)
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد