بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فیلم مستند و رومنس !

زندگی واقعی فیلم مستندِ ، همونی که طبیعت و زندگی اونو با زیبایی ها یا گاهی خشونتش نشون میده  و زندگی احساسی مثل فیلم رومنس (رمانتیک) میمونه ، که  اگر با عوامل و کارگردان و بازیگران قوی ساخته شده باشه در روح و روان اثر میذاره و حتی میتونه به نحوی دیدِ ما را نسبت به مسائل احساسی تغییر بده و دنیایی غیر واقعی برای ما بسازه که بیشتر به رویا و آرزو نزدیکه !

از دیدن هر دو ژانر (سبک) فیلم خوشم میاد ولی در مستند میدونم اون اتفاقیه که در واقعیت میفته و در آن یکی معلوم نیست چیزی را که میبینم قطعا اتفاق بیفته !

برای مثال توی بعضی فیلم ها  مرد یا زنی را نشان میده که با یک یا دو فرزند از همسرش جدا شده و با شخص دیگری ازدواج میکنه و اوایل بچه ها به فرد تازه وارد حس خوبی ندارند و اذیتش میکنند ،  ولی بر اثر یک حادثه احساسی عاشق نامادری یا ناپدری میشن و همو بغل میکنن و بخوبی و خوشی زندگی میکنند !

از دیدِ من ، اصلا اینجور نیست ، نگهداری و مراقبت از فرزند تنی سخت و گاه با مشکلات فرآوان همراه است چه برسد ارتباط با فرزند یک مرد یا زن دیگر که نیاز به خیلی توانایی ها دارد تا بتوان  یک زندگی کاملا معمولی و با آنهم با دردسرهای فرآوان را پیش برد !

در فیلم مستند همین قصه ای که تعریف کردم ، شخص تازه وارد به سختی پذیرفته میشود و ممکن است این اتفاق هرگز نیفتد حتی اگر بیشتر از مادر یا پدر واقعی بچه ها به ایشان محبت کند !

یا فیلمهایی که نشون میده مردی که امکانات مالی خوبی  نداره خودشو به مراسم عقد یا به فرودگاه میرسونه و از ازدواجِ یار با شخص پولدار ولی بی احساس یا رفتن عشقش جلوگیری میکنه ، البته معمولا این قسمت پایانی فیلم هست و ادامه را نشون نمیده که آیا تونستن بعدش با هم زندگی خوبی داشته باشن یا نه!

از دیدن فیلمهای تخیلی عاشقانه هم  لذت میبرم ولی خوبه که آخر اون فیلمها با خودتون نتیجه گیری کنید و بگید اگر این فیلم مستند ساخته شده بود ، به همین پایان ختم میشد؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 09:11 https://meslehichkass.blogsky.com/


همه چیز را منطقی میخوای
اگه میتونستی آخر اون فیلم های تخیلی هم یه توضیحی مینوشتی و متقاعدشون میکردی که حتما بدانید و آگاه باشید که اینا تخیلی بوده و اگه در واقعیت باشه فلان میشه و بیسار میشه...

منطق و واقعیت های زندگی منتظر خواستن و نخواستن های من نمیمونه ، کارِ خودشو میکنه !
سپاس از همراهی و خنده های شادی بخشتون

سارا سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 13:54 Http://15azar59.blogsky.com

این فیلما رو ول کنید فیلم فقط فیلم هندی
بعدشم جکی چان

واقعا برام جالبه ، خانمی را ندیدم که از فیلم هندی خوشش نیاد !
من بیشتر علمی تخیلی دوست دارم مثل Passengers
و همینطور فیلمهای مستند خصوصا National Geographic
جکی چان ورژن خانمش هم که شرفیاب حضورشان هستیم ! (لبخند)
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد