بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناهارِ خوبِ 5 شنبه !

بالاخره از میون رستورانها رستوران رفتاری سعادت آباد را انتخاب کردم ، چلوکباب کوبیده هاش خوبه و من خیلی دوست دارم، میدونم ممکنه دل آب کن  باشه ولی باور کنید همش مواظب بودم همنشین های گرامی حمله نکنن ! (لبخند)


https://s16.picofile.com/file/8421364268/download_20210114_182840.jpeg


https://s17.picofile.com/file/8421364326/download_20210114_182756.jpeg


دانلود فیلم شام پنجشنبه شب بلاگر ، اگر مشکل قلبی دارید لطفا مشاهده نکنید !


نظرات 11 + ارسال نظر
توسن شنبه 27 دی 1399 ساعت 23:47

اره بخور حتما من ک عاشقشم خنده

حتما ، من غذاهای عجیب و متفاوت زیاد خوردم ، عقیده دارم هر غذایی ارزش حداقل یکبار امتحان کردن را داره.
ممنون از پیشنهادتون

توسن شنبه 27 دی 1399 ساعت 23:36

باشععععع
تلیت ماست با منگک و خیار و پونه و ریحون و پیاز
خدایی بیشتر از پیتزا و جوجه و کباب و قرمه سبزی دوسش دارم
ی نون مخصوص هم داره نمیدونم تهرات پیدا میشه یا نه بهش میگن نون نازک
و اونو خورد میکنی و با دوغی ک از ماست درست کردی مخلوت میکنی و رو کاسه یه بشقاب میزاری و میزاریش تو یخچال ب مدت نیم ساعت یا رب ساعت بعد با خیار خورده شده و منگک و ریحون و پیاز نوش جووووووون میکنی
میخامتاااا ببینم چیکار میکنی

یه بار ناصرالدین شاه گفت برام آبدوغ خیار درست کنید ، ببینیم این رعیت ها چی میخورن ؟
بهترین ماست پر چرب ، خیار قلمی، گلاب اعلا، نون گندم تنوری تازه ، ریحون و آب چشمه ، مغز گردو و ... را براش درست کردن ، خورد و گفت به به ، این عوام عجب غذاهای خوشمزه ای میخورن !
اینی که شما نوشتی از جوجه و کباب هم بهتر به نظر میرسه.

مسافر شنبه 27 دی 1399 ساعت 23:32

میشه ساعتها با این غذا حرف زد:))

البته که دلم نخواست:)

البته که خلاف نمیگید ! (لبخند)

توسن شنبه 27 دی 1399 ساعت 23:18

اقتصاد میخونم دیگ روم تاثیر گذاشته

حالا جایزم چی شداااا ی چیز خوب بخریااااا

حالا ک فرصتشو بدس اوردم تا تنور داغه میچسبونم خنده های شیطنت وار

باشه ، بهترین غذایی را که دوست دارید بگید، اینبار اونو درست میکنم و زیر عکسش مینویسم به پیشنهاد توسن ، کم افتخاری نیست !

توسن شنبه 27 دی 1399 ساعت 22:33

خنده
جایزه مایزه هم داره ینی؟؟؟؟

اصلاح میکنم ، خوش اشتها ترین و فرصت طلب ترین ! (لبخند)

توسن شنبه 27 دی 1399 ساعت 17:42


خدایا صبرم بدههههه

تبریک میگم بهتون ، بعنوان خوش اشتها ترین کاربر انتخاب شدین ، فقط موقع پستهای غذایی مشاهده میشوید. (لبخند)

سارا جمعه 26 دی 1399 ساعت 12:15 Http://15azar59.blogsky.com

پیتزا رو خیلی دوست ندارم فقط اگر کاملا سرد باشه مثلا یک روز توی یخچال بمونه اونوقت دوستش دارم

چه خوب ، چون خیلی سخت بود بخوام تا فرودگاه برم و با اولین پرواز براتون بفرستم !(لبخند)
ممنون از شما

بارون پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 21:44

با اینکه میدونم اگر شما به این چلوکباب و پیتزای بعدش میرسیدید لبخندتون عمیق تر بود ! ولی سپاس از صبر و تحمل شما !

من پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 21:00 http://me2020.blogsky.com

نوش جان،آخرین دفعه ای که بیرون غذا خوردم به یک سال پیش برمیگرده کرونا چه تفریحاتی رو ازمون نگرفت

منم خیلی وقت بود بیرون نرفته بودم ، ولی احتیاط کردم !
بزودی درست میشه و حداقل به حداقل هامون برمیگردیم !
ممنون از همراهیتون

scammer doll پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 20:30

دو سیخ کباب با یه بشقاب پلو خوردین چطوری تونستین شام بخورین!
اونم پیتزا
اونم همه تیکه هاشو !!!!

اینجوری که گفتین بخودم شک کردم ! اشک تو چشمام جمع شد !
واقعا چطور تونستم این عمل فجیع را انجام بدم ؟؟؟
خود شما احتمالا ناهار حسابی خوردین و بعدش هم تنقلات و شیرینی و شام هم نوشتین پیتزا دارین ! اونوقت از من اشکال میگیرید؟؟؟

scammer doll پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 20:27

کباب خوشمزه ای به نظر میرسه!
نوش جونتون بلاگر
من حدس زدم اونجا برید و اگه همنشین ها همکاری میکردن میومدیم اونجاااا



خوشبختانه شام امشب ما هم پیتزا هست و من سکته رو رد کردم ....

خوشحالم ، امیدوارم مثل پیتزای من خوشمزه شده باشه !
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد