بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فرآموش نشود !

هر چیزی به کسی قرض میدید خوبه توی یه دفتر یادداشت کنید، حتی یه کتاب ، یه موقع خودتون و یا اون شخص هم فراموش میکنه که ازتون قرض گرفته ولی وقتی مکتوب باشه دیگه این اتفاق نمیفته.

دیدم که بعضی یه چیزی را که پیدا نمیکنند حتی احتمال سرقت اونو میدن ، ممکنه خودشون به کسی قرض داده باشند و یادشون رفته باشه.

***

یه موقع روزهایی هست که میخواهید فرآموش نشه یا یه کاری دارید که مثلا سالِ دیگه میخواهید انجام بدید ، ایمیلها گزینه ای به اسم Calendar یا تقویم دارند ، میتونید برای یک روزِ خاص نُت بذارید که فلان کار را بهتون یادآوری کنه یا موعد پس گرفتن قرضی هست که دادید ، در اون روز براتون با همون متنی که نوشتید یک ایمیل ارسال میکنه، امکانِ خوبیه و من زیاد استفاده میکنم.


نظرات 3 + ارسال نظر
scammer doll دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 12:35

قرض گرفتنای لباسی خیلی آزار دهندس!
من حاضرم پول قرض بدم اما لباس نه!

لباس؟ قرض؟ از نظر بهداشتی هم درست نیست ، آقایون کم پیش میاد اینکارو بکنن ، ولی شاید مسواکشون را بهم قرض بدن ! (خنده)
سپاس از همراهیتون

من شنبه 27 دی 1399 ساعت 20:44 http://me2020.blogsky.com

من قرض گرفتن رو اصلا دوس ندارم اون قور وسواس دارم نکنه اتفاقی برای امانته بیفته که کلا بی خیالش میشم از آدمایی هم که چیزی رو قرض میکنن و نابود برمیگردونن متنفرم

ممنون از نظر شفافتون

سارا شنبه 27 دی 1399 ساعت 16:25 Http://15azar59.blogsky.com

از قدیم گفتن نه بدهکار بدهیشو فراموش میکنه نه طلبکار طلبشو مگر اینکه خودخواسته باشه و نخواد اون بدهی رو بده ...
من از ۷ سال پیش روز ۱ مهر ۹۹ ساعت ۸ صبح رو توی یاداوریها نوشتم اولین روز ورود به دانشگاه پسرم ..

بازم خوبه که چیزایی که قرض میدیم را یه جایی بنویسیم ، مثلا یه کتاب ، که معمولا دیگه پس نمیارنش !
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد