بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یخورده بیشتر بمون !

تا حالا شده جایی برین و آنقدر برای موندنتون تعارف کنند که آخرش که میایی بیرون یه نفس عمیق بکشی و بگی آخی از دستشون خلاص شدم؟

یا سر میز برات بزور غذا بکشن ؟  یا بزور بخوان شما را جایی که میخوای بری برسونن و هر چی میگی مخصوصا ماشین نیاوردم که پیاده روی کنم، مقبول نمیفته !

گاهی کار به برخورد فیزیکی میکشه! دستتو میگیرن و بزور میکِشن و  قَسمت میدن به زمین و زمان و جون عزیزات که "یخورده بیشتر بمون" ! ( لبخند)

از دید من شاید یک بارتعارف کردن قابل قبول باشه ولی اصرار زیاد واقعا کلافم میکنه ، جایی میرم که زیاد تعارف میکنن تو ذهنم میگم اینا یا احساس صمیمیت با من نمیکنن و یا منو باور ندارن که میگم مثلا فلان چیز را نمیخوام یا الان چیزی میل ندارم، بازم بزور میخوان یه چیزی برام بیارن ، حالا یه موقع حسِ مادر هست و اون تو دلش میمونه اگه تعارفشو قبول نکنی بحثش جدا ،  ولی خارج از اون اصلا دوست ندارم مهمون اینجور خونه ها باشم !


نظرات 7 + ارسال نظر
lili دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 13:57

سلام
هرچیزی حدی داره اصلا تعارف نکردن خوب نیست و زیادیش هم که کلافه کنندس. البته اگه کسی پرتوقع باشه فقط به این فک میکنه که رفتم فلان جا کم تعارفم کردند. هرچند به نظرم کسی که پر توقعه هرچی هم تعارفش کنند باز یه بهونه ای میگیره پس رفت و آمد با ادم پر توقع سخته. بی توقعی هم از نظر من ممکنه منجر به بی احترامی بشه که بگن این طرف ناراحت نمیشه و هرچی شد مهم نیست و... پس اعتدال بهترین راهه

سلام
تعادل که عالیه ، تعارف را در حد یکبار گفتن میپذیرم ، بیشتر از آن آزار دهنده میشه.
سپاس از نظر و حضورتون

بارون دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 13:29

همه میگن تعارفی نیستیم نمیدونم این همه آدم تعارفی از کجا میان پس

همینو بگو ! (لبخند)

.. دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 13:14

چه باحال
دور و بر من زیاد از این آدما نیست و نبوده
منم زیاد رودر وایسی گیر کن نیستم و شاید موندن همیشگی پای حرفم و امتناع از نتیجه رسیدن تعارفای زیادی باعث میشه هیشکی این همه الکی واسم تعارف نکنه
رکم اگه چیزی رو دوست داشته باشم میگم و خیال همه راحته که من خواستمو مطرح می کنم و اگه خوشم نیاد یه جورایی متوجهشون میکنم که دوست ندارم ممکنه خوب باشه ولی من دوست ندارم تمام.

البته گاهی هم اگه تعارف دلی و از سر محبت باشه آدم دوست داره بشنوه

خوبه که اینجور هستید ، با آدمهای بی تعارف خیلی راحت ترم.
ممنون از نظر و حضورتون

دلسوختگان دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 12:35 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

جزئی از رسومات مردم شده فرهنگ تعارف.!
با دنیای امروز همخوانی نداره و مشکلات زیادی هم داره. کاش بیشتر به حرفهای هم توجه کنیم و گفتار هم را بپذیریم.!!

زیادیش رسم دلپسندی نیست !
ممنون از همراهیتون

scammer doll دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 12:32

خوب گفتین این رو
عروس ما اینطوره و من همش میخوام از دستش فرار کنم ...
به زور دعوت میکنه خونه . به زور کمک میکنه
به زور بهم پسته داد ببرم خونه بخورم

یادم میاد میخواستم ظرف بشورم و اومد گفت بزار کمک کنم گفت نه مرسی کمه خودم میشورم ... حالا شیر آب رو هی اون میکشید هی من
آخر شیر آب از جاش کنده شد و پدر و برادرم تا آخر شب مشغول تعمیر بودن و غر میزدن


انقد بدم میاد از تعارفات الکی که نگوووو
من خودم تمایل داشته باشم با تعارف اول قبول میکنم محبت طرف مقابل رو

خوبه کار به دعوا و بیمارستان نکشیده ! (لبخند)
سپاس از به اشتراک گذاشتن تجربتون

من دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 12:32 http://me2020.blogsky.com

فک کنم نه فقط برای شما که برای همه این حالت کلافه کننده هست

چون اصلا اهل تعارف نیستم ، برای من آزار دهندس.
ممنون از همراهیتون

تیلوتیلو دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 12:19 https://meslehichkass.blogsky.com/


اولا بگم با توجه به ادبیات حضرتعالی «یخورده بیشتر» دچار اشکاله؟؟؟
خب نه... میگه یه کمی بیشتر از اینی که موندی بمان...
بعدش اخ اخ اخ
من یکی از این تعارفی ها را در اطرافیانم دارم
یعنی اشک منو در میاره
منم از تعارفِ زیادی، اصلا خوشم نمیاد
اصلا آدم تعارفی نیستم ولی ... نگم براتون که دقیقا اینقدر تعارفیه این فرد که ...

این یه قسمتی از یه آهنگِ (بچه های ایران) هست ، چون به نظرِ من این ترانه مخصوص تعارفی ها نوشته شده ، خصوصا اونجاش که میگه نرو نرو اگه بری جات خالیه بمون بمون ... یا زوده برای رفتن ... حس میکنم یه نفر محکم منو گرفته میگه نمیذارم بری ! (لبخند)
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد