بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مفاهیمِ نسبی !

از دیدِ من ، زیبایی ظاهری و باطنی مطلق نداریم !

ولی میشه اینجور تفسیر کرد که اگر زیبایی ظاهری کسی براتون دلچسب باشه و در پی اون زیبایی باطنی او هم به این ترکیب اضافه بشه ماندگاری و قدرت بیشتری خواهد داشت و علاوه بر چشمهایتان به روح و فکرتان هم نفوذ میکند.

باز با همه این احوال زیبایی نسبی است و ممکنه کسی پیدا بشه که بیشتر از شخص دیگه ای بتونه در چشم و فکرِ شما جلوه پیدا کنه و شما او را زیباتر ببینید !

این نوشته صرفا بیان واقعیت از نظرِ شخصی من است و به اینکه با مفاهیم وفاداری یا علاقه در تعارض میباشد (که از دیدِ من این مفاهیم هم نسبی هستند)،  نمیپردازم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 10:51

چرا فکر می کنی زمان نسبی نیست..... نسبی بودنش رو بارها و بارهااااا همه مون تجربه کرده ایم

الان که این جمله را شروع میکنم به نوشتن بدون هیچ شکی و تردید و اما و اگری، در گذشته زمانی هستم که این جمله را به پایان رساندم !

تیلوتیلو چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 10:31 https://meslehichkass.blogsky.com/

حق با شماست
باید میگفتم تقریباً....
و یه جایی برای اندکی مطلقی جات میزاشتم
با عذرخواهی بسیار

سپاس از نظرِ تکمیلی

بارون چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 10:29

چی شد؟؟

من خودمم تازه رسیدم ، نمیدونم ! (لبخند)

ستاره چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 10:16

پس قانون نسبیت زمان انیشتین چی می گه؟؟!!!

قانون نیست ، تئوری یا نظریه نسبیت هست اسمش !
سپاس از حضورتون

تیلوتیلو چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 08:56 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم موافقم که همه چیز در دنیا نسبی هست
کاملا موافقم که زیبایی یه چیز نسبی هست و البته سلیقه ای
ممکن هست چیزی که در نظر من زیباست در نظر شما جلوه ی خاصی نداشته باشه...

ضمن احترام به نظرِ شما ، همه چیز از دید من نسبی نیست ،یکی از مفاهیم مطلق را زمان میدانم.
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد