بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : بشقاب لازانیا ، شام شب پنجشنبه

بشقاب سبزیجات و لازانیا با ؟

به نظرِ شما اون قسمتی از بشقاب که به صورتی و بنفش میزنه چیه؟؟؟  این پست بروز میشود .

دانلود آهنگ مرتبط ، فقط بجای مامان ، بلاگر بذارید !

یکی از آهنگهایی مورد علاقه پدرم که رو گرامافون صفحه اش هست  و عجیب علاقه مند بهش، ضمنا اسم مادرم هم زهره نیست ! (لبخند)

تقدیم به به هموطنان ترک ، دارم اینو گوش میکنم

دوئت زیبای گیتار از بابک امینی ، اینو گوش میدم الان

فردا ناهار هوس باقالی پلو با مرغ رستورانی را کردم ، یا رستوران اقدسیه هستم یا همونجام ، بهترین باقالی پلو با مرغ را داره با روغن کرمانشاهی !

یکی از همنشین های مجازی اعلام کردن حوالی پاسداران و نیاوران هستند و به رستوران اقدسیه نزدیک ، شاید فردا ناهار بیان آنجا ! میبایست بیشتر احتیاط کنم  ! (لبخند)

جواب سوال لبوی خرد شده با ماست بود و ترکیب خوب و خوشمزه ای هست ، توصیه میکنم حتما امتحانش کنید ، کنار همه غذاها میتونید بخورید، خصوصا غذاهای بدون نون و برنج

پنچشنبه اومدساعت 1 دقیقه بامداد  ، هم پنجشنبه ایهای واقعی (منهای نفوذیها!) روز خیلی خوبی براتون آرزو میکنم و میدونم که حتما هم خوب خواهد بود .


https://s17.picofile.com/file/8422117168/IMG_20210121_WA0000.jpg

نظرات 11 + ارسال نظر
تیلوتیلو پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 10:35 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم ماست و لبو خیلی خیلی دوست دارم
اما طبع ماست و لبو هر دو سرد هست

اگر طبع خودتون گرم باشه ، مشکلی نداره
ممنون از نظرتون

scammer doll پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 01:46

لبو با ماست؟؟؟؟
هردو رو جدا خوردم ولی باهم نخورده بودم !
ترکیب عجیبیه ... لبو رو شیرین کردین ؟

بله ، آماده خریده بودم ، ولی موقع پختن لبو بهش شکر میزنن تا غلیظ بشه
ممنون از همراه بودنتون

من پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 01:00 http://me2020.blogsky.com

هر چی بالا پایین کردم صورت سوال رو ندیدم
ولی تو ترکیب لبو با ماست حضور موسیر هم در کنارشون عالیه

اون بالا نوشته بودم اون چیه کنار بشقاب که به صورتی و بنفش میزنه ، ساعت 12 جوابشو گذاشتم .
ممنون از همراهی توام با شب زنده داریتون

scammer doll چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 21:54

من دارم گوش میکنم اهنگهای منتخبی شمارو ...
اون چیه حالا؟

یه نوع بافت نرم مربوط به سنجش میزان کنجکاوی انسانها !
الان هم راجب شما داره آلارم میزنه ، رنگش عوض شده ، الان به کبودی میزنه ! (لبخند)

فـــاختـــه چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 19:46 http://musa-ku-taqi.blog.ir/

کلم بنفش با پنیر
یا باخامه
ندومبه
نوش

سپاس از شما ، نه ، ولی ممنون از تلاشتون !

سارا چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 19:32 Http://15azar59.blogsky.com

فکر میکنم اون کلم بنفش هست با سس که چون شما احتمالا مایونز نمیخورید فکر میکنم سسش ماست و روغن زیتون باشه

نزدیک شدید ولی نه !
ممنون از نظرتون

scammer doll چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 19:29

یعنی چی میتونه باشه
آها گل کلم بنفشه ...
دیگه درست حدس زدم

متاسفم ! اصلا نزدیک هم نشدید

scammer doll چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 19:24

یعنی چیه؟
هررچیه من تا حالا نخوردم ... از ریختش هم خوشم نیومد ..‌ دست و پا داره

لبخند ، توهم دنیایِ گسترده ایه !
اگر بگم چیه شاید به این حرفتون خیلی بخندید !
ضمنا حتما خوردید !

scammer doll چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 19:19

یه کم تکونش بدین ببینیم چیه توش !

یدفعه بگید بگم چیه !

scammer doll چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 19:18

عروس دریایی بنفش هست؟

؟ دیگه خیلی خارج شدید !

scammer doll چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 19:14

نوش جان
فکر کنم از این موجودات دریایی باشه ...

نه متاسفم ! نمیگم تا همنشین های گرامی هم اظهار نظر کنند.
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد