بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پست صوتی 5 شنبه ای !

گفتم اینبار کل پست را صوتی بذارم ، یه کار متفاوت کرده باشم ، پنجشنبه است دیگه ، نمیشه که مثل یه روزِ عادی باهاش برخورد کرد !

دانلود پست صوتی 5 شنبه ای

پنجشنبه خوبی بود ، بعد از برف صبح و هوای ابری و آفتابی و ناهار خوب و بعدش کمی پیاده روی ، حس خوبی دارم ، مگه میشه 5 شنبه باشه و  شاد نباشیم؟

دارم اینو گوش میدم ، پنجشنبه ادامه داره ...

الان اینو

آهنگ های قدیمی از نظر شعر و تنظیم فوق العاده هستند

نتونستم عکس ناگت های مرغ در فر بهمراه سالاد کاهو و لبو بهمراه  چند تا زیتون را براتون بذارم ، آزار دادن هم حدی داره !

ناهار جمعه بلاگر ، اگر  برای بعضی فشار عصبی بوجود میاره ، لطفا فیلم را نگاه نکنید ! (لبخند)

دلم برای 5 شنبه تنگ میشه ! داره میره و میبایست  تا هفته دیگه صبر کنم برای دیدنش ، میگم اگه زن و شوهر هم هفته ای یه بار همو میدیدن شایداینقدر مشکل نداشتن و  همینقدر که من 5 شنبه را دوست دارم همو دوست داشتن ! (لبخند)

بد نبود الان لباسای گرم میپوشیدم و میرفتم پارک نزدیکِ خونه کمی پیاده روی !

الان دارم اینو گوش میکنم

نظرات 15 + ارسال نظر
Z جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 00:58

فردا مهمون داری مگه نه ، نگو که میخوایی تنهایی این همه رو میل کنی
بلاگر دکلمت بیشتر به دل میشینه نخون لعنتی نخون

برای چند روز غذا درست میکنم ، کاری که دلم بخواد میکنم حتی اگر بجای Z مثلا X بودی ! (لبخند)

مریم گلی پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 23:26

این صدای شما بود؟؟؟؟عالیییییی بود منم دیگه 5شنبه را میدوست

بله ، ممنون از همراه شدنتون با ما و 5 شنبه های عزیز

lili پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 22:48

سلام هم پنج شنبه ای
امروز برام متفاوت بود فقط دویدم وکارکردم تا الان که ساعت 22/40 هست تونستم بیام و بشینم. ولی چون پنج شنبه بود انگار خسته نشدم و هنوز انرژی دارم. پست صوتی زیبا بود.حیف عکس اون ناگت را نذاشتید وفیلم ناهار جمعتون رو هم ندیدم. به امید دیدن زیبایی پنج شنبه ای دیگه صبر میکنم تا از راه برسه وخوشحالم کنه

سلامِ آبی و سبز و هر چی رنگ قشنگه به شما هم پنجشنبه ای محترم و عزیز و مهربون و دوست داشتنی
امیدوارم هر کاری که کردی با موفقیت و شادی و پیروزی همراه بوده باشه که 5 شنبه ایها غیر از این هم نمیتونن باشن ،معلومه انرژی داری ، 5 شنبه است دیگه ، هنوز هم تازه وقت داری ، الان ساعت 10 و 45 دقیقه یه روزِ خوبِ 5 شنبه عزیزمونه ، برات شب بسیار خوب توام با آرامش و محبت و زیبایی آرزو میکنم ، هم پنجشنبه ایها با هم و پشت همن ، شبِ عزیزت خوش و بسیار ممنون از همراهیتون

scammer doll پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 21:30

نتونستین عکس بزارین اما کار خودتون رو کردین و شرحش دادین که!

بله دادم ، اگر باعث آزار روحیِ شما شدم معذرت میخوام.و دیگه اینو اصلا نمیگم که برای زرشک پلو با مرغ زعفرانی فردا ناهار ، الان مرغها توی فر هستند و پیاز هم داره سرخ میشه ! (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 19:58


نفوذی نیستم ولی نفوذی ها رو دوست دارم

معلومه خودتونو زیاد دوست دارید ! شاد باشید تو این لحظات 5 شنبه ای ، این روزها تکرار نشدنی هستند.

بارون پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 19:51


شنبه
یک شنبه
دوشنبه
سه شنبه
چهارشنبه
پنج شنبه
جمعه..

مشکوک به نظر میرسی بارون ! نفوذی که نیستید؟ (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 19:42

روزی که برف داشته باشه از زیباترین روزهای زندگی محسوب میشه، برای پنج شنبه ای ها هدیه ی قشنگی بوده..
پنجشنبه ادامه داره، و ما هم با شما و آهنگ های انتخابی همراه هستیم.
با شما موافقم آهنگ های قدیمی تکرار نشدنی بودن و باید گفت آهنگم آهنگ قدیم..

ممنون از شما و همراهیتون ، راستی شما چند شنبه ای بودید؟ (لبخند)

scammer doll پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 19:09

چه خوب که برف داشتین!
چه خوب که ناهار خوبی خوردین
چه خوب که خوش گذشته

ما هم که هیچی!!!

امیدوارم شما هم همه اینها را تجربه کنید
ممنون از حضورتون

توسن پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 14:43

خیلییی خوب بود اشکمو در اوردی عالی بودددددد

سپاس از همراهیتون

توسن پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 14:35 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

نه من یکشنبه ایم ینی باید از جلو خنجر بنزنم نمیشه نزنم گنا داری
اگ ی چیزیت بشه کی برامون بخونه
غذاهای خوشمزه درس کنه ب کی پنج شنبه هارو تبریگ بگیم خندهههه

شما را نفوذی محسوب نمیکنم چون علنی میگید یکشنبه ای هستید، چهارشنبه ایها خطرناکن ! (لبخند)

توسن پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 14:28 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

وااااییی خیلی خوب میزنییییی
دل ادم ب قنج میاد
خیلی دوس دارم
نکن اینجوری عاشقت میشماااا خنده

فقط با یه آهنگ ؟ سرعت عاشق شدنتون زیاده پس ! (لبخند)
ممنون از حضور شما

scammer doll پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 11:50

ممنون ...من سرم به سنگ بخوره دلم باز میشه !
آدم حسودی مثل من هم میتونه بگه
.
.
.
(خوش بگذره)... لبخند

قسمت اول نظرتون یکم میو میو بود ! (لبخند)
ممنون ، نمیدونم خوش بگذره یا نه
سپاس از شما و حضورتون

سارا پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 11:37 Http://15azar59.blogsky.com

پست صوتی کامنت صوتی هم میخواد

خب پس بذارید ! میتونید نظراتتون را جایی آپلود کنید و لینک دانلودشو اینجا بذارید.
ممنون از پیشنهاد خوبتون

بارون پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 11:28


بسیار زیبا و متفاوت
آفرین به شما بلاگر هنرمند

سپاس از شما

scammer doll پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 11:23

دلم منم از دیشب گرفته ...
پست صوتی قشنگی بود ... ممنون ازتون
و اینکه پنج شنبه ی دوست داشتنی رو تنها تنها نرید رستوران

ممنون از شما و امیدوارم هر چه زودتر بهترین ها برای شما باعث بشه دلتون باز بشه !
تنها نمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد