بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کمتر ، نه !

عقیده دارم آدمها به کمتر از چیزی که داشتن رضایت نمیدن ،فرضا بدنبال بدست آوردن چیزی هستید و به آن هم میرسید، به حفظ آن هم فکر کنید و براش برنامه داشته باشید ، اگر از دستش بدید و نتونید در همان حد یا بهتر جایگزینی برایش پیدا کنید ، همیشه چشمتان بدنبالش خواهد بود و حسرت رهایتان نخواهد کرد!

دارم اینو گوش میدم

نظرات 2 + ارسال نظر
شکورا جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 13:46 http://Www.Shakora.blogfa.com

وقتی چیزی بدست بیاریم باید شکرگزارش باشیم تا از دستش ندیم...
شکر نعمت، نعمتت افزون کند،
کفر، نعمت از کفت بیرون کند

ضمن احترام به نظرتون ، موضوع نوشته بیشتر در زمینه اینه که آدما به کمتر از داشته هاشون راضی نخواهند بود .
سپاس از حضورتون

بلاگر جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 10:52

Would you dance
If I asked you to dance

آیا میرقصی اگه ازت بخوام برقصی؟

Would you run
And never look back

آیا میری (میدوی) و پشت سرت راهم نگاه نکنی؟

Would you cry
If you saw me crying

آیا اشک میریزی اگه ببینی من گریه میکنم؟

And would you save my soul, tonight

آیا امشب مواظبِ روحِ من هستی؟

Would you tremble
If I touched your lips

آیا اگر لباتو لمس کنم میلرزی؟

Would you laugh
Oh please tell me this

آیا میخندی ؟ اینو به من بگو لطفا (که اینکارو میکنی)

Now would you die
For the one you loved

آیا برای کسی که عاشقشی، میمیری؟

Hold me in your arms, tonight

امشب در آغوشم بگیر

I can be your hero, baby

عزیزم ، میتونم قهرمانت باشم

I can kiss away the pain

میتونم با یه بوسه دردتو ازت دور کنم

I would stand by you forever

تا ابد کنارتم

You can take my breath away

میتونی نفس منو بگیری (بهت هدیه میدم)

Would you swear
That you'll always be mine

آیاقسم میخوری همیشه مالِ من بمونی؟

Or would you lie
Would you run and hide

یا اینکه خلاف میگی و فرار میکنی و پنهان میشی؟

Am I in too deep
Have I lost my mind

آیا خیلی عمیق شدم (در خودم)؟
آیا دارم عقلم را از دست میدم؟

I don't care
You're here tonight

برام مهم نیست ، چون امشب پیشمی

I can be your hero, baby

عزیزم میتونم قهرمانت باشم

I can kiss away the pain

میتونم دردو با یه بوسه ازت دور کنم

I would stand by you forever

همیشه کنارت هستم (ایستادم)

You can take my breath away

نفسم را میتونی ازم بگیری (میدمش به تو)

Oh, I just want to hold you

من فقط میخواهم تورو داشته باشم (برای خودم نگه دارم)

I just want to hold you

فقط میخوام نگهت دارم

Am I in too deep
Have I lost my mind

عمیقا توی خودم فرو رفتم؟
آیا عقلم را از دست دادم؟

I don't care
You're here tonight

برام مهم نیست چون امشب پیشمی

I can be your hero, baby
عزیزم ، میتونم قهرمانت باشم

I can kiss away the pain

با یه بوسه دردو ازت دور میکنم

I would stand by you forever
تا ابد کنارتم

You can take my breath away

میتونی نفس منو بگیری (میتونم برات بمیرم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد