بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شروع هفته و کار!

از دیدِ من ،  بین کار و زندگی یک خط بکشید و اجازه ندید هیچکدوم از این مرز رد بشن.

اینکه بخاطر کم و زیاد مسائل مالی بخواهید از خوشی  و آرامشتون بگذرید اشتباهه و اینکه بذارید مسائل زندگی وارد حیطه کارتون هم بشه و اونو دچار مشکل کنه هم اشتباهه.

راستی فردا شروع هفته و کار است ، اصلا شنبه ای داریم؟ (لبخند)

دارم اینو گوش میکنم

یکی از بوهایی که دوست دارم ، بوی برنج در حالِ دم کشیدنه که برای ناهار فردا الان توی خونه پیچیده .


کته فردا ناهار بهمراه کمی ناخونک به ته دیگش !

https://s16.picofile.com/file/8422374434/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B2_%DB%B2%DB%B2%DB%B4%DB%B7%DB%B1%DB%B4.jpg

نظرات 11 + ارسال نظر
توسن شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 13:52 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

خب این برنجش بود بقیشو کجا قایم کردی

بقیشو که فیلمش را هم گذاشته بودم !(پست صوتی پنجشنبه ای )
مرغ زعفرانی ، معلومه هنوز ناهار نخوردین که دنبال بقیش میگردی ، احتمالا میخواهید ناهار را هم مجازی میل کنید ! (لبخند)
سپاس از نگرانی شما بخاطر ناپدید شدن بقیه غذا

Mansoreh شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 03:22 http://man19999.blogfa.com

دقیییقا یه زمانی تمام زندگی من شده بود کار و هیچ مرزی بین کار و خانواده و تفریح و.... نداشتم ولی خداروشکر اون زمان گذشت :)

خوشحالم و از دیدِ من کار درستی میکنید.
ممنون از اینکه همراهی کردید

Mahesh جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 22:12

اره واقعا یادم رفته بود
حتی وقتی یکی در دل میکرد باهام عین چی فقط نگا میکردم نمیدونسم چی بگم.
از کجا یاد بگیرم؟

همینجا !
پست های قدیمی را بخوان ، یاد میگیری !

سارا جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 22:01 Http://15azar59.blogsky.com

شنبه شروع هفته ست روز تلاش و کاره
از قدیم هم‌گفتن شنبه ...است
شخصا یکشنبه ها را دوست دارم
شنبه ها بعد از دو روز تعطیلیییییی اصلا از سخت ترین کارهای دنیاست

از قدیم یادم نمیاد برای شنبه ها چی میگفتن ! شاید به اندازه شما قدیمی نیستم ! (لبخند)
پس یکشنبه ای هستید؟ صبر کن یه جایی بنویسم حواسم بهتون باشه !
جمعه شب بسیار خوبی داشته باشید ، ممنون از همراهیتون

Mahesh جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 21:35

اگه بلد کار بودم و میدونسم توو رابطه چجوری باید چیکار بکنم ک طرف چیزی واسه از دست دادن داشته باشه ک الان در ب در دنبال فلانی نبودم

خوبه که اعتراف میکنید بلد نیستید ، توصیه میکنم سریعتر یاد بگیرید .

Mahesh جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 21:33

اوه ببخشید یکی کامنت گذاشته بود ک از مجازی دور باشم.نمیدونم چیشد وب شمارو زدمو ب شما جواب دادم

اشکالی نداره ، پیش میاد ، مواظب باشید با مخاطب مربوطه از این اشتباه ها نکنید ، عواقب داره ! (لبخند)

mahesh جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 21:32 http://Www.mahesh.blogfa.com

نظر کاملا درستیه ولی اراده میخواد
۹ ماه کامل از هرگونه فضای مجازی دور بودم. آرامش داره،درست.ولی طرز حرف زدن هم از یاد میره

الان شما حرف زدن از یادتون رفته؟

بارون جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 21:08

موافقم که بین کار و زندگی هم باید تعادل باشه..
( البته هستند افراد زحمت کشی که به اجبار ساعتهای بیشتری رو کار میکنن، این افراد استثنا هستند)

از همون بچگی برای من شنبه یجوری بود، انگار از خواب ناز پرت بشی وسط شلوغی..
( اصلا هم تنبل نیستم)
البته فکر کنم اونهایی که ایران زندگی نمیکنن شنبه براشون حکم پنج شنبه رو داره..

خواب؟ برای خانمها حکم نفس کشیدن را داره ! شنبه صبح خصوصا برای خانمهای شاغل راهِ نفس را میبنده؟
درسته ، شنبه تو کشورهای دیگه حکم 5 شنبه را داره ، ولی باورتون میشه یه 5 شنبه ای اونجا هم براش 5 شنبه عزیزه؟
سپاس از همراهیتون تو این جمعه شب

.. جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 21:03

شنبه ای ها شدیدا عاشق کار و یا تحصیلشونن پدر من احتمالا شنبه ای باشه

از طرف پنجشنبه ایها شنبه را بهشون تبریک بگید !
سپاس از همراهیتون

سایه باز جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 20:27

سلام
بلگر عزیز
دنبال چیزی نیستم
کسی دنبال چیزی هست که هدفی داشته باشه
من هدفی ندارم
هدف در زندگی چیز دیگه هست
ممنون یادم به اون وبلاگم سر زدی قبلا

سلام
ممنون از شما و حضورتون

scammer doll جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 19:59

برای من هر روز هفته تعطیله !

متاسفم !
امیدوارم هر چه زودتر یه کارِ مناسب پیدا کنید.
ممنون از همراهی جمعه شبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد