بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هم نوشت : بلاگر !

در پاسخ یکی از همنشین های محترم (بدون لینک) در بلاگفای بلاگر مطلبی نوشتم که چون اکثریت در اینجا خودشان وبلاگ نویس هستند گفتم شاید براشون مناسب و کارآمد باشه !  البته فقط نظر و پاسخ (مربوط به این پست) را اینجا درج میکنم.و معذرت برای کلامی که در این پست نوشته شده و در سلیقه نوشتاریِ من نیست.

نسرین
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱:۳۴
مزخرف نویس بیکار

پاسخ:
ضمن احترام به نظرِ شما ، نکته مثبت اینه که ابتدا فکر و نوشته منو خواندید و بعد به این نتیجه رسیدین که جالب نیست ، منظور منم همینه که افکار منو ببینید که این اتفاق افتاده و این برای من خوشایندِ ! (لبخند)
انتظار ندارم هر آنچه مینویسم مطلوب همه عقاید و اندیشه ها باشه، صرفا فکرِ خودم را با قید "نظر شخصی" یا "از دیدِ من" مینویسم ، لزوما همه خوب نمینویسند و من هم ممکنه گاهی همان چیزی که شما گفتید را بنویسم ، خب 8 میلیارد سلیقه هست و بعضی نمیپسندند  !
سپاس از حضورتون و درود به مخالف نظرِ من
نظرات 16 + ارسال نظر
. دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 18:54

اگه اونم کنایه باشه دیگه ممنون نمیشید؟!

من کلا ممنون میشم !
از بی مهری و مهر ! هر دوش احساس هست و معنی اینو میده که مهم هستی !

. دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 18:49

چشم.حرف دیگه؟!

چیزی نیست ، ممنون از چشمِ شما !

. دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 18:43

اون استیکر آخرش میگه جمله م کنایه بود

فرضا بگه ! زندگیتونو بکنید ! حساسیت های زیاد آدم را از آنچه میبایست باشه دور میکنه !

. دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 18:30

آی ی قلبم ذوق مرگ شدم :|

دیگه تا این حد؟! (لبخند)

. دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 00:29

اگه کامنت همه رو میخواستید وکیل مدافع کسی نمیشدید اوشون صاحب کامنت بود شما واکنش نشون دادید

یعنی منظورتون اینه اون یکی نقطه را میشناختم ؟ و حق وکالت گرفتم ؟ میدونی که اینجور نیست ، همه همنشین های مجازی چه موافق چه مخالف برای من به یه اندازه محترم و گرامی هستند.
ممنونم از شما که حرفو تو دلتون نگه نمیدارید

همنشین یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 21:30

همنشین .. خوشمان آمد
الان بلاگر حق پدری به گردنم دارن گرچه مراسم نامگذاری بدون ساز و آواز بود
نقطه جان سهل انگاریم رو ببخش ،قهر نکن، کامنت بزار ، میخوام رفاقتمون صد ساله بشه

ممنون از حضورتون همنشین گرامی

. یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 20:30

بله ما میدونیم شما و بلاگر عالی هستید :))
زحمت انتخاب اسم به ایشون ندید چون دیگه اینجا کامنت نمیزارم اسما قاطی بشن،شما از همون اسم من ک نقطه س استفاده کنید

اینهمه گفتم ، نتیجه این شد؟!

تیلوتیلو یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 13:17 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم به جواب خودتون کفایت میکنم
به نظرم حرفتون کامل بود
ولی از دست بعضی از هم نوشت ها میشه آدم سرش را بکوبه به دیوار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میشه ، مثلا نرم گیری برای دیگران و سخت گیری برای ما ! (لبخند)

. یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 01:31

متوجه نشده بودم بجز خودم کسی دیگه هم( .) استفاده میکنه با این انتخاب از قید جنسیت رها بودم ، حالا هم طوری نشده نقطه جان ، اینجوری نگاه نکن
از اونجایی که بلاگر منو منطقی میدونه ازشون خواهش میکنم وسط کلی مشغله که خودشون دارن واسه من یه اسم انتخاب کنه تا کار به جنگ و خونریزی کشیده نشده هر اسمی که بلاگر انتخاب کنه قبولمه
بلاگر جان اگه میخواهید مخاطبینتون دوست بمونن برام یه جشن نامگذاری برگزار کن با ساز و دهل باشه لطفا ،خوراکی خوشمزه فراموش نشه
فردا شب میام اسمم رو بدونم

این همه میگم همنشین ، همنشین ... کسی میون همنشین های گرامی این اسم را انتخاب نکرده و به جنسیت خاصی هم تعلق نداره !
سپاس از شما همنشین گرامی !

. شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 23:32

حالا از بین این همه اسم لابد قحطی اسم بود که ایشون اسم منو (نقطه) برا خودشون انتخاب کردن(استیکر از اون نگاه ها)

واو ، میبایست به شما حق کپی رایت بدن !
یعنی شما نقطه هستید؟ حالا سر نقطه امیدوارم کار به جاهای باریک نکشه ! (لبخند)

. شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 15:04

اتفاقا منم عادتمه وبلاگ های مختلف رو میرم دنبال جایی هستم مطالبش ارزش خوندن داشته باشه کلا سه چهار تا بیشتر پیدا نکردم یکیش همینجاست ، اگرچه که باهمه نظراتتون موافق نیستم ولی برام جالبه و قابل احترام

ممنون از اینکه همراهی میکنید ، راستی شما چند شنبه ای هستید؟ (لبخند)

. شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 15:00

نمیدونم چرا خندم گرفت
یادمه دوستی داشتم که فوق العاده مغرور بود و هر نظر که مخالف عقایدش بود رو تحقیر میکرد ، حرفی رو که پدرم یادم داده بود رو بهش گفتم
هر آدمی حق داره هر جور که درست میدونه فکر کنه مذهب و عقاید خودش رو داشته باشه هیچ کس نباید ازین بابت به دیگران بی احترامی کنه
منو رفیقم الان ۲۰ ساله همو داریم و دیگه ازین بابت به انسانها بی احترامی نمی کنه

منم از خنده شما خندم گرفت ، خنده هم مثل خمیازه مسریه ! (لبخند)
ممنون از نظر و انتقال تجربه خوبتون

بارون شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 14:07


جواب شما به مخاطب محترم کاملا درست بود، من دیگه حرفی ندارم..

سپاس از نظر و سکوت متفکرانه شما ! (لبخند)

توسن شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 13:49 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

خب پس خداراشکر وضعیت سفیده
وااااییییی فردا یکشنبس خخخخ تو هم ۴شنبه ها اینجوریی

میبینی چه حسی داره؟ انگار هر هفته یه جشن تولد داری؟
روزتو بهتون تبریک میگم ، مواظب نفوذی روزای دیگه هم باشید ، خصوصا 4 شنبه ایها ! (لبخند)
ضمنا ، تو نه شما !

scammer doll شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 13:45

اینجور مواقع باید گفت آینه!

ضمن احترام به نظرِ شما ، از دیدِ من ایشون مطلب را خواندند و بنا به دلایلی نپسندیدند ، پس مخاطب این وبلاگ هستند ، شاید کلمه ای که بکار بردند در سلیقه من یا بعضی نباشه ،ولی با همنشین های دیگر که نوشته های منو تایید میکنه از نظر میزان احترام ، تفاوتی ندارند !
ممنون از همراهیتون

توسن شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 13:28

خنده چرا اسمش مزخرف نویس بیکاره
چی شده بوی جرو دعوا میاد
کمک خواستی صدام کن

اسمشون نسرین هست ، اون جمله عقیدشون در زمین فکر و نوشته های بلاگر بود.برای من مهم اینه که فکرم خوانده بشه و اینکه کسی باهاش مخالف باشه چیزی از احترامِ من به این همنشین گرامی کم نمیکنه.
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد