بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : فیله مرغ با بادمجان و کدوی کبابی !

شام امشب بلاگر ، فیله مرغ را خرد میکنیم و با حرارت بالا تفت میدهیم ، در ظرف دیگر پیاز و فلفل دلمه خرد شده (من فلفل دلمه قرمز استفاده کردم) را سرخ میکنیم ، بعد مواد را بهمراه نمک ، پودر فلفل سیاه و کمی پودر زنجبیل با هم مخلوط و تفت میدیم ، بادمجان و کدو را حلقه ای خرد میکنیم در فر 300 ذرجه بمدت نیم ساعت میذاریم. ضمنا غذای ابداعی "برگ کرفس پلو" بلاگر را  که قبلا دستورش را در وبلاگ گذاشته بودم در گوگل جستجو کنید !

نتیجه :


https://s17.picofile.com/file/8422590884/IMG_20210124_WA0000.jpg

دارم اینو گوش میدم، کاش میشد با همون حسی که میخونه براتون معنی میکردم !

نظرات 6 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 23:52

بلاگر من خواننده خاموشتون هستم یه سوال داشتم چطور بهتون برسونم؟

لطف پروفایل را مطالعه کنید.

توسن یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 20:17 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

حالا کههههه بهم نمیدیییییی همون تووووو
ناعزیز ناقشنگ نامهربان
تازشم غذاتم خیلی خیلی بیریخت و بی مزس

بدون پاسخ !

scammer doll یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 19:26

عهه منم داشتم این اهنگ رو گوش میکردم با کلی کار خونه که رو سرمون ریخته !

همون عععععهههه ! (لبخند)
سپاس از حضورتون

بارون یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 19:08

غذا هم نوش جان ( یادم رفت بگم)

ممنون از شما و حضورتون

بارون یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 19:07

چرا کاش؟ برای جناب بلاگر کار نشد نداره

دقیقا همینطوره !

توسن یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 19:05 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

چشم قلبی شدهه
اونامرغن؟
مرغاش واسه من کدو و بادمجووونش واسه تو باشع عزیز قشنگ مهربونم

نمیشه ، اینا همش با همه !
ضمنا بازم تو نه شما ، اینبار رعایت نشه ... !
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد