بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مُسریِ خوب !

خیلی از بیماریها یا ناهنجاریهای اخلاقی میتونن به دیگران سرایت کنند ، از دیدِ من هر چیزی که مُسری است لزوما چیزِ بدی نیست !

خنده ، ادب ، انرژی  ... و البته خمیازه ! (لبخند)

یکی از مواردی که فکر میکنم سرایتش به ما میتونه در زندگیمون موثر باشه ، انرژی هست ، نه از اون مواردی که که مثبت و منفی میگن و ماورایی فکر میکنن که بحثش جداست ، با اعتماد به نفس، شاد ، قوی و پر انرژی بودن شخصی که در کنار ماست میتونه به ما هم سرایت کنه ، در کنار یک شخص پر انرژی شما هم حس خوب پیدا میکنید و احساس قدرت و سرزندگی میکنید .

البته یک نکته هم داره ، وقتی ازتون دور میشه اون حس قدرت هم ضعیف میشه مگر اینکه راه رسیدن به اون شادابی و انرژی را ازش دریافت کنید و اونوقت میتونید بصورت دائمی خودتون هم داشته باشیدش و به دیگران هم بدید.

مصداق: از نظرِ من ،  مشکلات زندگی (مادی و معنوی) میتونن انرژی ما را بگیرند ، شخصا هر مشکلی که برام پیش میاد به این فکر میکنم زندگی کوتاه تر از اینه که بخوام وقتی براش بذارم و رهاش میکنم .وقتی به مسائل شاد و خوب میرسم ، حسابی براشون وقت و برنامه میذارم.

نمونه : از همین حالا به فکر برنامه های پس فردا هستم ! (همه راه ها به 5 شنبه ختم میشه ! لبخند)


ناهار امروز بلاگر ، حالا نمیدونم با این کار انرژی میدم یا  دچار ضعف میشین و انرژیتون را از دست میدین؟ (لبخند)

https://s16.picofile.com/file/8422812950/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B6_%DB%B1%DB%B2%DB%B5%DB%B9%DB%B2%DB%B4.jpg

نظرات 13 + ارسال نظر
. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 14:01

زیر پوستی میخواید بگید ساسی مانکن پسندم و قدیمی ها غنی ترن ؟! :))

بحث علایق شناسی نیست لزومی نیست چیزی بگم ولی آهنگ هایی ک از شجریان میزارید رو دوس دارم

سپاس از همراهیتون

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 13:48

اوهوم از زبونشون خوشم میاد

روحتون پیر شده ک نمیپسندین |: شما عارف بپسندین |:

ضمن احترام به نظر شما ، از نوجوانی همین بودم !
بله قدیمی ها را از دید موسیقیایی مطلوب تر میبینم ، شعر ، آهنگ ، تنظیم و صداهایی که تکرار نمیشوند !
ممنون از نظرتون

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 13:20

ای واااای یعنی میخواید منو توی عمل انجام شده قرار بدید؟
اگه در اون حد بود ایمیل میزدم ک |: تازه شم الان میگم شخصی یعنی چی
اصن یه پست بزنید لینک آهنگو بزارید بقیه هم از لهجه ی محلی مازندرانی لذت ببرن

بسیار هم عالی ، خاطرات خوبی از سفر به آمل و خانه دریا دارم !مازندران یکی از جاهایی که فکر کنم بیشترین سفر را بهش داشتم خصوصا خانه دریا و پیاده روی در ساحل و خیابانهاش .
شخصی یعنی اصولا من آهنگ تا آن حد شاد نمیذارم ، سلیقه من نیست ، عذر میخوام .
سپاس از اینکه یادآور خاطرات خوب شدید

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 13:06

کجا جنبه ی شخصی داشت |:
خب شما نوشتید حال خوب مسریه، منم از حسی ک اونموقع شب داشتم نوشتم و لینک آهنگو گذاشتم اونایی ک پیامو میبینن رقصیدن دلشون بخواد
لاقل لینک آهنگو میزاشتید بمونه |:

شخصی نه برای شما ، شخصی برای من ، مگر ننوشتید برای 5 شنبه های من هست؟ یا من اشتباه میکنم و نظر دیگه ای را میگید؟ اگر اینطور بوده معذرت میخوام.

. چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:32

عه پیامی ک لینک آهنگ گذاشته بودم نیومده؟

آمد و چون بیشتر جنبه شخصی داشت ، تایید نکردم ، با پوزش

_ چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 02:01

یه سوال فنی ساعت چند صبحونه میخورید؟ که ساعت ده ونیم نهار میل شده ؟

من ساعت ۸ صبحانه، یازده و نیم تا ۱۲ ناهار و ۶ شام میخورم ، آن پست بدون عکس و ساعت ده و نیم گذاشته شد و خط آخر و عکس بعدا به پست اضافه شده.
سپاس از همراهی شما

خاموشم سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 21:55

لطفا برنامه ۵ شنبه را بگید کجا میرید ؟

چهارشنبه شب یا پنجشنبه صبح میگم
ممنون از همراهی و پیگیریتون !

همنشین سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 21:27

این قیمه یه مسری خوب میتونه باشه ، یه بهانه خوب واسه بعد پیاده روی پنج شنبه که حسابی انرژی میده

پنجشنبه این هفته یه برنامه خاص دارم !

توسن سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 18:23

ینی تو ن شما بدون من هفتاااا قاشق از گلوت پااااییین میرههههه
منو بگو فک میکردم بی من در رنج و عذابی

فکر؟ توهم ؟
ممنون از تخیلتون !

ستاره سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 17:30

قیمه ی نذریه؟؟!

شبیه بود؟

توسن سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 16:08 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

اقای قاضی یکی داره اینجا تک خوری میکنه

حالا فرضا میخواستم تنهایی نخورم ، من کلا 7 تا قاشق برنج میریزم، کی میخورد کی نگاه میکرد ، کی سیر میشد، کی گشنه میموند، کی دعوا میکرد، کی میرفت بیمارستان ، کی شکایت میکرد کی...!
همون بهتر خودم بخورم (لبخند)
ممنون از همراهیتون

بارون سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 11:39

دقیقا همینطوره..
مسری خوب هم کم نداریم خصوصا خمیازه..( البته اگه جزء خوبا محسوب بشه)
درباره مصداقی که گفتین، چقدر کار درستی میکنید، شخصا نمیتونم با همه مشکلات اینطور برخورد کنم..

اگر موقع خمیازه جلوی دهن گرفته بشه بهتره ! (لبخند)
سپاس از نظرتون

تیلوتیلو سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 10:57 https://meslehichkass.blogsky.com/

و چه خوبه این سرایت انرژی و حال خوب
بله مسری بودن همیشه بد نیست ...
و چقدر خوبه که بلاگ اسکای زحمت کشیده زیر این پست کلی تبلیغ ... نزاشته... ای خدا شکرت

ممنون از نظر و حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد