بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : مرغ منقلی

چند تا ران مرغ کامل مرغ (ران و مغز ران) بدون پوست را یه شب توی ،کمی روغن زیتون + پیاز خرد شده (آب پیاز بهتره) + پودر پاپریکا + نمک+آبلیموی تازه +کمی زعفران + پودر فلفل سیاه (من قرمز هم میزنم) میخوابونیم (من از دیشب خوابوندم) و ضمنا روی مرغ را با چاقو برشهای کوچک میدیم که موادمون بهش نفوذ کنه.

https://s16.picofile.com/file/8423050318/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B8_%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B6%DB%B0%DB%B1.jpg


ادامه دستور را بعدا که سیخ زدم و رو منقل گذاشتم بهمراه عکس مینویسم ، پست بروز میشود

دارم اینو گوش میدم


الان اینو

مرغها را در سیخ پهن (کوبیده ای ) سیخ میکشیم و با حرارت ملایم 45 دقیقه رو منقل گازی یا ذعالی میذاریم ، اگر منقل با ذغال است توصیه میکنم که باد نزنید ، وگرنه روی مرغها میسوزد و توی آنها هنوز نپخته.

https://s17.picofile.com/file/8423059550/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B8_%DB%B1%DB%B2%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B4.jpg


مرغها روی منقل


میانه راه !


الان دارم اینو گوش میکنم


همنوازی خاص (گیتار ، سه تار ، دف)


غذا آماده شد

یادتون باشه ، موقع سرو حتما لیموی تازه روش بچکونید ، خیلی خوب شده بود و احتمالا در هیچ رستورانی نمیتونید این طعم را پیدا کنید.

نظرات 23 + ارسال نظر
. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 02:19

مردم هر چی میپرسم ج نمیدن ک |:

پاسخ دادم !

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 01:27

خب ج بدین بدونم حق با منه
از عضله های بدن معلوم میشه آخه

حق همیشه با شماست .
غیر این باشه آرامش ندارید !
سپاس از حضورتون

. یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 23:11

ج ندادین ک

بله ، جواب ندادم ، حق با شماست !

. یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 22:30

اینطور ک پیداس شما توی ذهنتون یه چیزایی رو بردید دوختید حکم صادر کردید.
شما جای پدربزرگ منید باشه؟! :))

فکر نکنم ، ولی اگر با این آروم میشید، باشه !

. یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 00:12

یعنی نیم ساعت دیر از بقیه شبا بخوابید اتفاقی میافته؟!

ضمن احترام به شما ، بهتون گفته بودم خودتونو بیشتر از دیگران دوست داشته باشید !
سپاس از اینکه همراه هستید.

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 23:49

یعنی دیگه هیچی نگم؟!

برعکس ، هر چی مایل هستید بگید، کلماتش را لطفا کمی دقت کنید، وحس خودتون را آزاد کنید ، من ناراحت نمیشم ، با پوزش چون صبح میبایست برم سر کار ، ممکنه فردا جوابتون را بدم.شب بسیار خوبی داشته باشید نقطه عزیز

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 23:35

تهدید؟! آی ی ی دلم :))
شما وقتی با یکی صحبت میکنید اگه حواسش پرت بشه،نمیگی با شمام؟! لابد یه کشیده میزنی دم گوشش ک از لحنم همچین برداشتی کردین..
چه ربطی به انسان بودن داره،مگه اینجا همه خوشیا رو با بقیه تقسیم نمیکنن! بقیه با حرف،منم با آهنگ...اونوخ شما آهنگ میزارید نماینده بقیه اید ،من ک میزارم دم از انسانیت و نماینده بودن میزنید ای واااای :))

حق با شماست !

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 23:14

عجب |:
از یه طرف کامنت تایید نمیکنید،از طرف دیگه معذرت میخواید بعدش میگید ممنون ک با ما هستید
خب دلیلش چیه؟!

انسان بودن !
تایید نکردم چون شما و حتی من نماینده همه نیستیم .
معذرت خواستم نه برای عدم تایید، برای اینکه دلیلش را نگفتم.
با شمام تهدید بود از طرف شما ، من به لطف تعبیرش کردم !

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 23:04

با شمام

ممنون از اینکه با ما هستید ! (لبخند)

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 22:46

برا چی کامنتمو تأیید نکردین؟!
خب همش چند تا آهنگ بودا |:

معذرت میخوام .

. شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 01:59

من بورک درست کردمه بودم،اوووم طعم مرغ و قارچ و فلفل دلمه ای و پنیرپیتزا کنار هم واقعا عالیه.

ترانه های پدر و پسر شجریان واقعا قشنگنا.
البته من توی گوشیم همه چی دارم؛ اسپانیایی انگلیسی فارسی مازندرانی ترکی :))
بزارم لینک خارجیا رو؟!

پس شام خوبی داشتید ، امیدوارم ازش لذت برده باشید.
با پوزش ترجیح میدم انتخاب های خودم باشه ، میتونید لینک را برای من ایمیل کنید.اگر مناسب فضای اینجا بود حتما با نام شما (.) توی وبلاگ ازشون استفاده میکنم.
سپاس از همراهیتون

همنشین پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 21:23

مرسیییییییی بابت همنوازی سه تار و دوست دارم
شب جمعه خیلی خوبی داشته باشید

شما هم همینطور
سپاس از بودنتون

همنشین پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 21:02

به به نوش جان کباب
یه چیزی بگم ، انقدر دیروز هیجان پنج شنبه ای تون بالا بود امروز بیدار شدم همون کردم دیروز ۵ شنبه بوده و برنامه های روز جمعه رو انجام دادم بعدشم بافامیل دور هماهنگ شدم بریم دور دور ، وقت خداحافظی میگه برنامه فردات چیه میگم کار تلاش زندگی ! میگه ادا در نیار مگه قرار نبود جمعه بریم مزون ، میگم عه یادمون رفت ؟ ....... خلاصه تهش فامیل از خنده ریسه میرفت من حیراااااان و به کارای بلاگر فکر میکردم
۵شنبه ام رفت بلاگر

ندزدنتون ! (لبخند)

خاموشم پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 15:13

شما خیلی هنرمندید از هر نظر خوش بحال خانوم الان یا آینده

اینجوری هم نیست ، منم یه انسانم و شامل بدیها و خوبی ها ، واقعا میگم ، همه آدمها نقاط ضعف و قدرت دارند و در یه برآیند کلی میبینی من با اون کسی که ظاهرا شما نمیپسندی، تفاوتی ندارم !

بارون پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 14:42

کباب غذای بسیار خوشمزه ای هستش، اینجور که شما درستش کردید خوشمزه تر هم شده حتما..
نوش جونتون..

همنوازی عااااالی بود، من هر سه تاشو بی نهایت دوست دارم، در اینجا خوبا کنار هم قرار گرفتن و شده بهترین
بسیار شنیدنی و آروم بود، ممنون

ممنون از شما و حضورتون

Z پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 14:07

یعنی حاضرید به بچه های خودتون بگید هر چیزی رو امتحان کنند تا با تجربه شن!!!

به همه و حتی نزدیکانم توصیه میکنم ، یا خودتون تجربه کنید یا از تجربه کسایی که بهشون اعتماد دارید استفاده کنید.

lili پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 13:55

سلام
به پنج شنبه عزیزمون خوش امد میگم بازم از راه رسید و سر ذوق اومدم. مرغ کبابی نوش جان .اتفاقا منم ماهی کبابی آماده کردم وهمسر جان داره تدارک کباب کردن را میبینه.

سلام گرم و پر از مهر و محبت به هم پنجشنبه ای گرامی و عزیز و محترم و آشپزِ حرفه ای !
کلا 5 شنبه ایها در هر کاری خوبن ، ما بهترینیم !
واو ! این پنجشنبه های دوست داشتنی چه ذوقی در همه بوجود میاره ! حتی اونایی که پنجشنبه ای نیستن و البته باعث حسادتشون هم میشه ، برم برا 5 شنبه اسپند دود کنم ! (لبخند)
عرض ادب و امتنان برای حضورتان

Z پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 13:54

کباب ندوست
ران مرغ رو در هیچ حالتی ندوست
همسر آیندم خیلی خوشبخته روازی کباب خوران ، من گوشتا رو بهش میدم و بجاش گوجه هاشو میگیرم

عقیده دارم ، امتحان هر چیزی برای یکبار میتونه ما را با تجربه کنه ، یه بار این مرغ را امتحان کنید ، 5 شنبه ایها معمولا پیشنهاداشون خوبه ! (لبخند)

Sra پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 12:59

در صورتی که یک عقیده را برای همه تعمیم ندهیم،صحبت شما درسته اما نظری رو که همه رو شامل‌ش کنیم، نه.
چشم، من بعد با آرامش بیشتر؛)

شما درباره من را خواندید؟ گوشه بالا سمت راست ، یه بار هم اینجا کپی میکنم:
مطالب نوشته شده در وبلاگ بلاگر ( Blogger Blog) عقاید شخصی من میباشد و لزوما ممکن است تجربه مناسب یا نظر مفیدی برای سایرین نباشد. شرایط و نحوه زندگی هر کس میتواند تجربه های متفاوتی از زندگی برای او داشته باشد. نظرات شما قطعا" برای من عزیز و محترم خواهد بود . کل نوشته ها در این وبلاگ و نظراتی که در دیگر بلاگها میگذارم نوشتن فکرم میباشد،مگر در دادن اطلاعات خاص که با ذکر منبع مشخص میکنم. با احترام - بلاگر

سارا پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 12:57 Http://15azar59.blogsky.com

بنظر خیلی خوبه مرغ کبابی بنظرم بهتر از مدلای دیگه پخت مرغ هستش ..
نوش جان

بله ، سالم تر و بسیار خوشمزه هم هست ، قسمت منقل فقط تنظیم حرارت دارد که مغزش هم خوب بپزد ، حتما اون 45 دقیقه را میبایست رعایت کنید ، حتی اگر ظاهرش کاملا برشته شده باشد.
سپاس از همراهیتون

Sra پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 12:40

نه آقای بلاگر جان، مشاهده ی نحوه ی مخ زنی از جانب شما و آقایونی که تصور می کنند علامه ی دهر هستن در این دنیا، رو عرض کردم

نوشتن عقیده شخصی با قید "از دیدمن" یا "از نظر من" ، فکر نکنم نشانه ادعایی از طرفِ من باشد ، منظورتان این است که فکرم را ننویسم؟
منظورتان از مخ ، فکر انسانهاست؟ بله اصلا اینجا هستیم که فکر و اندیشه را به اشتراک بگذاریم ،البته نه با زدن، چون اصولا با برخورد فیزیکی مخالفم ! (لبخند)
ممنون از حضورتون

Sra پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 12:19

تلاش خاصی نکردم. چیزی که واضح و مبرهن است. سر زدن به وبلاگ شما برای سرگرمی و نحوه ی جذب خانومها بامزه است

یعنی خانمها با نوشتن تجربه ، دستور آشپزی و دانلود آهنگ جذب میشن؟ چه راحت ! الان شما هم جذب شدید؟
(لبخند)
ممنون از پیام شما

Sra پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 11:52

حدس می‌زنم بین 38 تا 43 هستید :دی
با تجارب مختلف از بانوان :)

سپاس از همراهی و تلاش بی دریغتون ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد