بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هدف !

الان ازتون بپرسن هدفتون از زندگی را در یک جمله بنویسید ، میتونید؟ اگر میتونید که خیلی خوبه ، اگر نه بهش فکر کنید و براش وقت بذارید.

اون یه جمله را هر وقت با اراده و تصمیم قطعی نوشتید ، مسیر زندگیتون باز و روشن میشه.

نظرات 14 + ارسال نظر
مبینا پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 01:15 http://idealist.blogfa.com

پزشکی :)♡
هدفیه که دارم براش از جوانیم هزینه می کنم تا بهش برسم، باعث شده از نظم روتین زندگیم لذت ببرم و بیشتر توی جلد حوصله گر خودم فرو برم، نمی دونم شاید از دور برام قشنگه اما تا الان از هر طرف بهش نگاه می کنم بازم انگیزه برای دستیابی بهش رو دارم، ترجیح می دم دانشجوی انصرافی این رشته باشم تا چهار ساله بعد حسرت بخورم که چرا بخاطرش تلاش نکردم!

اگر حس میکنی روحیه و توانشو داری خوبه .
با دلِ خودت حرف زدی؟ که اون چی میخواد؟ ته تهشو میگم ، اون جاهایی از دلت که غیر خودت کسی ندیده !
سپاس از حضورتون

توسن پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 22:31 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

شماااا
سه خط نوشتم فوکس کرده رو اون دو حرف خداااا

پاسخی ندارم

توسن پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 22:14 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

کوعالا نیستم جون شما
ن شبا دیر میخابم شاید سه اینا البته وقتایی ک کلاس ندارم چون صبا هم ۱۰ اینا بلن میشم دیگ ظهر خوابم نمیاد
چرا من انقد ب وبلاگ تو مشتاقم واقعا نمیفهمم
اولین جاییه ک انقد میام چرااا؟

تو؟

توسن پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 22:01

ن بابا شش ساعت بیشتر نمیخوابم
فوقش ۷ ساعت
اصلا بهم نمیاد ن

فوق فوقش 8 یا 10 ساعت ، البته خوابِ بعدِ ناهار را محاسبه نفرمودید !

توسن پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 21:46 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

من ادمی هستم ک خودم خودمو ساختم و هیچ وقت نخواستم مثل بقیه باشم و بجاش سعی کردم ب بهترین فردی ک میتونم باشم خودمو ارتقا بدم .
من ب خودم رنج نمیدم از تفریحم نمیگذرم و ن از خوابم و ن هیچی و همچیو سر جای خودش دارم باور کن اینا همش لذته هر روز ک دارم ب این فکر میکنم ک دارم ب سرمایه های خودم ب مهارت خودم اضافه میکنم با اشتیاق بیشتری سراغشون میرم . بلاگر من اینجایی ک الان هستم شاید ی چیز مسخره باشه تو ذهن خیلیا ارزوم ،ولی اسانسور موفقیت وجود نداره باید همه اینارو پله پله بالارفت اونجاست ک بهش میشه رسید .استیو جابز روزی ۱۶ ساعت تلاش میکرد تا تونست از ی فرد عادی تبدیل بشه ب اینی ک هست و این خیلی شیرینه .رسیدن ب ثمره تلاشت

من به شما و توانایی شما باور دارم و میدونم که موفق میشید.
فقط آن قسمت که رنج و عدم تفریح را به اینکه از خوابتون نمیگذرید، تشبیه کردید ، را نه در باره شما ، درباره همه خانمهای محترم شدیدا باور دارم ! (لبخند)

همنشین پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 21:22

ممنونم ، به همچنین

هدف بلاگر در یک پاراگراف

سوال خوبیه و نمیشه ازش فرار کنم !
نوشتن را خیلی دوست دارم ، با اینکه کارم نوشتن هست البته از نوعِ صفر و یکش ! (لبخند)
دوست دارم فکرم را بنویسم و بعنوان هدف در کنار کارم میخوام که به نحوی افکارم را با دیگران به اشتراک بذارم.

توسن پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 21:19 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

من هر شب لحظه لحظشو دارم تصور میکنم شاید برات مسخره باشه حتی متن سخنرانی هام رو دارم تو ذهنم مرور میکنم و هر روز ک ی نفر بهم میگه نمیتونی و چیزی نمیشی فقط بهش ی لبخند میزنم و تو ذهنم میگم بشین تا ببینی روزی میرسه ک ب ارزوم رسیدم و با ی سلفی تمام این روزارو یادشون میارم

از دید من ، هدف ها را میبایست به نسبت امکاناتمون برداریم و خصوصا زمانی که میخواهیم براش بذاریم ، حقیقتش من دوست ندارم تو 70-60 سالگی برنده نوبل بشم ولی الان را همش در حال زجر کشیدن باشم !
ولی میدونم که شما میتونی با این پشتکاری که دارید ، خصوصا اون سیب زمینی ها رو که گفتی کلا بهتون ایمان آوردم ! (لبخند)

همنشین پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 21:08

هدف بلند مدت و کوتاه مدت
کوتاه مدت ۱_ تا قبل از نوروز یه سری کاره باید تموم بشه
۲_ باید یه وکیل خیلی خوب پیدا کنم ، خرابکاریم رو درست کنه و بتونه سند معامله ای که انجام دادم رو برام بگیره
۳_ بعد درست شدن سند و راحت شدن خیالم از بابتش، میرم دنبال کارای رفتن که برای همیشه اینجا برم

اونور خبری نیست ! تا بیای جا بیفتی سفیدی موهات بیشتر از سیاهیاش شده و هنوزم یه خارجی هستی .
باور کن داری خوب زندگی میکنی ، از تجربه دیگران استفاده کن و برای زندگی اینجا برنامه بریز ، میبایست اونجا بدنیا بیای تا بتونی تا حدودی خوب زندگی کنی.
ولی خوبه که برنامه داری ، براتون آرزوی موفقیت میکنم.

توسن پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 20:08 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

هدفم واسه زنده بودن اینه ک خودمو ب خودم ثابت کنم و درست همون جایی قرار بگیرم ک الان همه بهش دارن میخندن و میگن غیرممکنه
و بعد ک رسیدم ب اونجا لذت موفقیتو بچشم خوشحالم ک برنامه سی چهل سال ایندمو دارم و الان کارایی انجام میدم ک روز ب روز ب هدفم نزدیک تر بشم مسیرم با اینک سخته لذت بخشه و روز ب روزم داره قوی ترم میکنه

توسن بهتون تبریک میگم ، سی چهل سال آینده؟ خیلی خوبه ، یعنی قراره اون موقع به اهدافتون برسید؟ امیدوارم تا اون موقع آلزایمر سراغمون نیومده باشه و ببینم که به هدفتون رسیدین ! (لبخند)
از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت میکنم

بارون پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 19:07

شادی و حال دل خوب..
هدفم نیست ولی قطعا در رأس تمام اهداف مادی و معنویم این دو موردن. خیلی خیلی مهمتر از هدف..

ممنون از نظرتون

_ پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 17:58

وبلاگ مشترک نیست ! بله حتما اگه وقتتون گرفته نشه و ناراحت نشید سر فرصت همشون رو بهتون منتقل میکنم ، بد هم نیست اگه دیروز ما یه فکری داشتیم امروز به اندیشه دیگری رسیدیم میتونه خوب باشه اگه آگاهانه باشه
وبلاگ جالبی دارید برخلاف بقیه وبلاگها زندگی اینجا جریان داره و قدرت نوشتاریتون ستودنیه
شما فقط همینجا مینویسید تلگرام کانال ندارید؟

لطف میکنید ، کسی به باورهاش رسیده باشه ، نمیتونه متناقض بنویسه ، ولی ممکنه برداشت ها از اون باورها متفاوت باشه.
به نظر شما فکر و اندیشه کسی میتونه باعثِ ناراحتی بشه؟ نگران نباشید ، صمیمانه میگم ، خوشحال هم میشم !
فقط اینجا مینویسم .
ممنون از اینکه همراهید

_ پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 17:38

سلام یه سوال دارم ، وبلاگتون چندتا نویسنده داره؟
آخه حرفای متضاد توش زیاد دیدم اینجا دونفر اینجا مینویسند درسته

سلام
فقط خودم مینویسم ، لطفا نمونه موارد متضاد را بفرمایید.
سپاس از حضورِ شما

پارسا پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 17:15

هدف من یه کسب و کار موفق اما کوچیک و به رهبری خودمه و یه زندگی مستقلانه 6 سال از بیست سالگیم میگذره و هنوز نتونستم این کسب و کارو راه بندازم بخاطرش تحصیلم رو رها کردم یه بار ورشکست شدم هرچی سرمایه داشتم از دست دادم.
از زمین و آسمون حرف میشنوم که اشتباه کردی همه نگاه ها روم منفیه و به چشم یه پسر شکست خورده بهم نگاه میکنن. به هر حال برام مهم نیست 3 ماهه دوباره دارم تلاش میکنم بلکه به رویام برسم. سال بعد اگه این وبلاگ بود میام کامنتم رو میخونم ببینم موفق شدم یا نه. دعا کنید برام سپاس.

میدونم که میتونی ، اینکه میگی کوچیک خیلی خوبه ، آدمهایی هستند که دنبال آرزوهای خیلی بزرگن و در نهایت هم بهش نمیرسن ، عقیده دارم رسیدن به آرزوهای کوچیک و قابل دستیابی بهتر از اهدافیه که سالهای زندگیمونو از دست بدیم و در نهایت اگر هم بهش برسیم، نتونیم استفاده درستی ازش بکنیم.
امیدوارم سال آینده اینجا باشم و خبرهای خیلی خوبی از شما بشنوم ، کمک فکری خواستی بهم بگو.
ممنون از حضورت و پیام دلنشینتون

سارا پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 15:34 Http://15azar59.blogsky.com

هدف ما از زندگی دوچیز است اول اینکه مثل انسان زندگی کنیم تا مثل انسان هم راهی بشویم و دوم پولدار بشویم
این بود انشای ما

ممنون سارای عزیز ، حداقل هدفتون را صادقانه بیان کردید ، صمیمانه درود به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد