بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

داستان کوتاه :فقط یک شرط !

همین الان تلفن موبایلتو با رمزِ ورودشو بهم میدی

 فقط به این شرط باهات ازدواج میکنم !

دختر کمی جابجا شد و گفت یعنی چی ؟ یعنی چیزای دیگه برات مهم نیست؟

گفت نه ، همین الان تصمیمتو بگیر ، یا اینکاری که گفتم میکنی یا من میرم !

دختر کمی فکر کرد و گفت :

***

مهم نیست  چی گفت ، ولی کسی که که یه همچین درخواستی را داره اولین شرطِ یه رابطه را نداره ، اعتماد !


نظرات 3 + ارسال نظر
توسن پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 21:20 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

ترک و تمام

حدس میزدم تصمیم شما این باشه !
ممنون از نظرتون

همنشین پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 20:56

تو فکرم بود چجوری بهش بگم بعد ازدواج یه اتاق تنهایی لازم دارم رمز گوشی میخواد !

یا اعتماد هست یا نیست ، اگر اعتماد هست رمز رو برای چی میخواد؟ اگر اعتمادی نیست ، کلا اون رابطه را میخوای چکار؟

Tara پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 20:35 http://rozmaregiposhtkonkuri.blogfa.com

کاملا درسته و خیلی قبول دارم این نوشته رو
مرسی از کامنتی که برام گذاشتین
یه چندتایی از پستهاتون رو خوندم
و
باید بگم که خیلی خوب بودن از نظرم یعنی من قبول داشتم حرفاتونو
خلاصه
خیلی خوشحال شدم از اشنایی با وبتون

سپاس از اینکه همراهمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد