بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام پنجشنبه شب بلاگر

امشب برای اینکه ناهار خوبی داشتم صرفا یه بشقاب ساده برای شامِ خودم آماده کردم ، سوسیس در فر + شور گل کلم و هویج + زیتون ، میدونم که همنشین های گرامی الان دارن از خوشی در پوست خود نمیگنجند و اصلا هم نفرینی نمیکنند و از جملاتی مثل  ک... بشه یا کارد بخوره به ... و از این حرفا استفاده نمیکنند ! (لبخند)


https://s17.picofile.com/file/8423124200/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B8_%DB%B2%DB%B1%DB%B5%DB%B5%DB%B0%DB%B9.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 17:56

از بس خوسیس خوردی منم هوس کردم تازه مال من خوشمزه ترم بود دیدیش؟

خوسیس؟ جدیده ؟ (لبخند)
ممنون از معرفی غذاهای جدید !

تیلوتیلو شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 11:11 https://meslehichkass.blogsky.com/

خوب البته که نوش جونتون
من که اصلا و ابدا سوسیس و کالباس نمیخورم
پس کاملا راحت باشید

ممنون از شما

خاموشم جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 08:17

زیتون خیلی میدوست بشقاب قشنگه

سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد