بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خواسته قلبیم چیه؟ !

صحبتی با یکی از همنشین های مجازی داشتم ، از من پرسیدند چطور با دلِ خودم صاف باشم؟ چطور از خواسته های واقعیم مطلع بشم؟ چون ممکنه این سوال برای همنشین های دیگه هم  پیش بیاد از ایشون اجازه گرفتم که  راهکارم را اینجا بگم، توصیه میکنم   وقتی تنها بودید ، با صدای بلندِ واقعی به نحوی که خودتون بشنوید  ، خواسته هاتون را بگید ، هر وقت حس کردید در رابطه با اون مسئله ای که دارید با خودتون مطرح میکنیدمشکلی ندارید و مورد تاییدتون هست ، همون چیزیه که واقعا میخواهید و وقتی دیدید که چیزی که میشنوید اونی نیست که از ته دل راضی باشید ، خواسته واقعیِ قلبیتون نیست.

مصداق : میتونید با صدای بلند بگید من وبلاگ بلاگر را دوست ندارم ! اگر حس خوبی گرفتین ، پس واقعا علاقه ای ندارین ، اگر نه یا به حرفِ خودتون خندیدید بدونید حرفِ دلتون نیست !


این آهنگ هم یجورایی همینو میگه ، دل دیونه !


سلام جمعه ایها !

نظرات 4 + ارسال نظر
مبینا جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 01:50 http://idealist.blogfa.com/

راه حل خوبیه :) امتحانش می کنم!

-بنده به شخصه خواسته هامو می نویسم، از یک جایی به بعد ضمیر ناخودآگاهم باهام همراه میشه و هر چی متن طولانی تر میشه، بیشتر به خواسته های درونیم پی می برم. حتی براشون تاریخ هم میزنم.
البته که تفکرات آدمها تغییر می کنه و خواستهاشون هم دچار تغییر میشه، مثلِ نویسنده ها که بعد از یک مدت کتابهاشون رو ویرایش می کنند و با خودشون میگن ابن اونی نبود که من می خواستم.
منم شده به خودم بیام ببینم به تاریخ فلان خواسته ام رسیدم. اما دیگه نمی خوامش یا حالم باهاش خوب نیست یا این خواسته ی من نبوده هیچوقت.
مشکل اینجاست که باید با خودت رو راست باشی و ببینی آیا واقعا خواسته ی قلبیه خودته یا دیگران.
این هدف، یا خواسته رو به خوردت دادند یا نه؟
خیلی ها هستند که از سر رقابت با دیگران همراه میشن برای کسب یک خواسته ی مشترک برا همینه که سردرگمن و خودشونم نمیفهمن چیو میخوان

خوبه که خواسته های واقعیمون را بشناسیم.
ممنون از به اشتراک گذاشتن تجربه

بارون جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 00:26

حرفتون کاملا درسته.

+ درباره مصداق با اطمینان مطمئنم که بهترین وبلاگی هست که در تمام این سالها دنبال میکنم، با اینکه ممکنه در موارد بسیاری مخالف باشم.
نوشتن، خوندن و فکر کردن آدما رو از پوسیدگی نجات میده، اینجا این امکان رو برای من داره که بتونم فکر کنم.. و این برای من خیلی مهمه.
پایدار باشید

سپاس از همنشین های خوبم

خاموشم جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 00:22

چقد انتخاب و سلیقه آهنگاتون قشنگه

سپاس از همراهیتون

بارون جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 00:03

حتما امتحان میکنم.
من همیشه فکر میکردم هر چه آروم تر باشی و سکوت کنی صدای دلت رو بیشتر می شنوی..

واقعیت اینه که گوشِ ما میبایستی بشنوه تا فکرمون بتونه به یه تصمیم برسه و آگاهمون کنه !
حالا مصداق را امتحان کردید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد