بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

برگ کرفس پلوی بی خوابی !

بی خوابی به سرم زده ، دارم برگ کرفس پلو درست میکنم و به همنشین محترم مجازی آموزش هم میدم !  ظاهرا اونم داره درست میکنه ، من مدرک دارم اونو نمیدونم ! (لبخند)

مدرک

چون قبلا یه بار درست کرده بودم ، دیگه دستورشو نمیذارم ، اگر میخواهید دستورشو ببینید این جمله را در گوگل جستجو کنید :

برگ کرفس پلو بلاگر


جدایی با صدای خواننده اصلی - آذری


نظرات 2 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 01:20

نوش جان..

ممنون ، ناهار فرداس !

همنشین دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 01:07 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

چطور ممکنه این وقت شب کسی آشپز ی کنه
تازه پنج شنبه هم رستوران هستید ! من از جمعه که اعلام کردید هیچی نخوردم تا روز پنج شنبه بتونم دلی از غذا در آرم
هم غذا خورشتی و هم مکان بازار تجریش ازین بهتر مگه میشه

اصلا رویا و آرزوهای محال برای شما عیب نیست ، ببین چی یادش هم مونده ! (لبخند)
از آشپزی خوشم میاد ، خصوصا اون قسمتش که خانمها میبینند یه آقا در این مورد هم مثل موارد دیگه پیشتازه !
سپاس از شب زنده داری و همراهی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد