بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خودشناسی ذات !

بد ذاتی خصیصه خوبی نیست ، از هر کی هم بپرسی هستی یا نه ، قطعا با ناراحتی و شاید اخم ، بگه معلومه که نه !

پس کسایی که از آزار دیگران لذت میبرن کیا هستند ؟

از نظرِ من ، خیلی ها شاید خودشون هم نمیدونن یه درصدی ممکنه این خصلت را داشته باشند ، حالا یه راه امتحان بهتون میگم که یه جورایی خودشناسیِ ذات محسوب میشه ، چون کاریه که توی دلتون میکنید ، مشکلی نیست و کسی هم خبردار نمیشه ، به اون کسی که تصور میکنید یا واقعا  بدترین کارها را در حق شما کرده فکر کنید ، آیا میتونید از ته دل براش آرزوی اتفاقی بد را بکنید؟

اگر تونستین که ذاتِ جالبی ندارید ،  اگر نتونستید ذاتِ خوبی دارید.


دارم اینو گوش میدم

نظرات 8 + ارسال نظر
توسن سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 11:12 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

قطعا میسپورمش ب خدا
ن میتونم دعای کنم براش ن نفرین
چیزای خوب خوب بنویس

اتفاقا خوب نوشتم ، منظورم اینه مواظب ذات خودمون هم باشیم و تصور نکنیم بدذات ها میتونند فقط دیگران باشند !
ممنون از نظرتون

. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 01:03

یعنی الان من میو میو کردم؟! (چشم غره)
جملات به این سادگی
پست برا ۹ آذره،ندیده بودمش
اون روز یکی از روزای بد بود گریه کردم،چه جالب ک شما احساس متضاد من رو توی اون روز با گربه تجربه کردین
تازه شم بچه گربه ها رو دوس دارم بامزه ن :))
یعنی منم بامزه م؟! :))

سپاس از همراهیتون

. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 00:57

چی؟!
قضیه میو میو چیه؟!

https://tosan35.blogsky.com/1399/09/09/post-1071/%d8%b5%d8%ad%d8%a8%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%9f-

. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 00:44

مردم یکم بلدن(از اون نگاه ها ک چشما یکم خمار میشه بخاطر لبخند یکم جمع میشه)
مثلا اینجا رو به دوستای مجازی سپردن تا برن جاده چالوس
مثلا برا آخر هفته هی جا تعیین میکنن ولی دقیق مشخص نمیکنن

میو میو؟! (لبخند)

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 23:40

پس توی دنیای واقعی ناراحت نیشید،اذیت میشید،عصبانی میشید و...
این حس ها رو میشه توی رفتار و قیافه تون دید؟

بله ، مگه میشه انسان باشی و این حس ها را نداشته باشید؟ فقط فکر میکنم خیلی دیرتر از کسایی که میشناسم و دیدم به نقطه بحران میرسم !
البته آدمها اونی نیستن که تصور میکنن ، اونی هستند که دیده میشن !

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 23:05

اینم الان ازتون بپرسن انکار میکنید مثل بقیه موارد :))
خشم نمیشید
اذیت نمیشید
ناراحت نمیشید
و....
یعنی درواقع با یه ربات بلاگر صحبت مکنیم -_-

دنیا ها متفاوته ، نه دنیای شما و من ، مجازی و واقعی !
اینجا با یه کلیک همه چیز تمومه ، تو واقعی به این راحتی نیست .
سپاس از همراهیتون

سارا دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 13:00 Http://15azar59.blogsky.com

راستش یکی دوباری این روش را امتحان کردم و متوجه شدم که حتی نمیتونم به کسی تو فکرمم ناسزا بگم چه خواسته که ارزوی اتفاق بد براش بکنم
....
همونجا در لحظه طرف را قسمت بندی میکنم دیگه به ذات و فکر و اینا نمیرسه

اول تصور کردم در رفتار های محیر العقولتان تجدید نظر کردید ، خط آخر دیدم نه ! این همون سارای همیشگیه ! (لبخند)
سپاس از حضورتون

تیلوتیلو دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 12:17 https://meslehichkass.blogsky.com/

موافقم
یه جاهایی شاید ذات خبیثمون یه چیزای بدی بخواد
اما اینکه «از ته دل براش آرزوی اتفاقی بد را بکنید؟» خیلی بده...
یه پرانتز باز کنم... گاهی ذات آدمها خبیث نیست، اما اونقدر فشاری که از طرف اون آدم بهشون اومده زیاده که چون زورشون نمیرسه که دادشون را بگیرن همچین آرزویی میکنن
کاش هیچوقت به اون جا نرسیم

میبایستی مواظب کامنتام تو وبلاگتون باشم و تحت فشار نذارمتون ! (لبخند)
سپاس از نظرشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد