بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اشکالِ بزرگ !

هر وقت حس کردید در کنار کسی حضورِ فیزیکی دارید ولی فکرتون با کس دیگه است ، یه اشکال بزرگ توی اون رابطه هست !

دارم اینو و گوش میکنم و مرغ زعفرونی میپزم ! (لبخند)

اینو گوش میکنم ، آذری

الان اینو گوش میکنم

حس پرواز گاهی میاد سراغم ، الان باز آمده ، راه رفتن رو ابرا ، رویاهای بچگی ، سبک شدن ، از اون همنشین مجازی هم بسیار ممنونم ، خاطراتشون بسیار زیبا بود ، افسوس که خصوصی قید کرده بودند  ! ، دارم اینو گوش میدم.




https://s17.picofile.com/file/8423559534/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1_%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B1.jpg


https://s17.picofile.com/file/8423559542/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1_%DB%B1%DB%B7%DB%B0%DB%B6%DB%B3%DB%B0.jpg



https://s16.picofile.com/file/8423564876/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1_%DB%B1%DB%B7%DB%B4%DB%B4%DB%B5%DB%B5.jpg



فیلم میانه راه

فیلم نهایی

نظرات 12 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 21:53

در ضمن اینکه میگید هر سوالی دوس داشتم بپرسم ولی شما اگه مرتبط با موضوع دیدید ج میدید،یعنی همینطوری الکی حرف بزنم،شمام هر وقت دلتون خواست هر وقت مرتبط دیدین ج بدین؟! |:
عجب |:
شاید اصلا مرتبط بود ولی شما مرتبط ندیدین!!
اینکه گفتم شما توی ذهنتون یه چیزایی رو بریدین دوختین حکم صادر کردین،توی رفتارتون نشون میدین
اینکه گفتم خرمالو دوس دارم منظورم تشبیهش به مردایی ک سنشون ازم خیلی بیشتره نبود،منظورم فقط و فقط میوه ش بود!

حق با شماست !
سپاس از نظر شما

. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 01:36

لابد مردم ناراحت شدن،قصد بی ادبی نداشتما فقط حس کنجکاوی بود...اگه ناراحت شدین ببخشید

من از چیزی ناراحت نمیشم ! (لبخند)

. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 01:28

ببخشید سوالمو راحت پرسیدم :))
آخه اینم برام سوال بود

شما هر سوالی دوست دارید بپرسید ، منم هر کدوم را که مرتبط باشه جواب میدم.
ممنون از شما

. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 01:05

چِنااااا ج سوالمو نمیدید؟

در رابطه با پست باشه ، حتما

. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 00:31

شما ک نمیدونید سوالم چیه برا چی نه گفتید؟!

قبلا گفته بودم ، چت نمیکنم !
اینجور سوال جوابها ، خصوصا خارج از موضوع پست میشه چت خصوصی که مورد نظر من نیست .
شبتون خوش و سپاس از اینکه همراه بودید.

. سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 00:16

مثلا قهوه بدون شکر؟!
تا جایی ک میدونم هر چیزی مزه داره بغیر آب هوم؟!
من ترش خیلی دوس دارم واااای اصلا اسمشم ک میاد دهن آدم آب میافته
میشه یه سوال هم راجع به مزه بپرسم؟!

دقیقا ، شیر و شکر خیلی کم میریزم ، تلخیشو دوست دارم.
کدو را فرآموش کردید !
نه
ممنون از همراهیتون

. دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 23:41

راستی از بین مزه ها کدومو بیشتر دوس دارید؟!
ترش،شیرین،شور،تلخ

بی مزه
را ننوشته بودید (لبخند)
تلخ

توسن دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 22:29

اینجوری ک شما داری پیش میری چند روز دیگ قدقد نکنی صلوات

ممنون از توصیه شما ، شما هم میتونی خروس بخوری ! (لبخند)

همنشین دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 21:42 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

خشم بلاگر

نه ، چیزی منو خشمگین نمیکنه ، متاسفانه نوشتار لحن نداره.
آدما وقتی خشمگین میشن که به هم تعهدی داشته باشن !
اینجا شروعش با یه کلیکه ، پایانش هم همینطور !
ممنون از همراهیتون

همنشین دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 21:38 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

یه کوچولو ازون خاطره رو به مام بگید ،

دوست داشتید به من پیام میدادید و اولش مینوشتید ، لطفا خصوصی ، بعد من یه کوچولوشو اینجا میگفتم؟
اگریه ذره اش را هم بگم ، مفهوم اعتمادو زیر سوال بردم !
با پوزش

همنشین دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 21:36 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

با آهنگ سومی منم رفتم رو ابرا
با چهارمی بارون اومد
بعدا آب بریزد مزش خوب میشه ؟توی مرغ لیمو انداختید؟
من یه روش برا مرغ درست کردن دارم ، هرکس که خورده خیلی دوست داشته ، تمایل داشتید بگم اونجام امتحان کنید

من اجازه نمیدم حین آشپزی کسی تو کارم دخالت کنه !
قبل و بعدش میتونید ، شما هم حواستون باشه ، هیچوقت نذارید آشپز 2 تا بشه !
ممنون از همراهیتون

بارون دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 21:17

پاراگراف اول از وحشتناکترین مسائل عمر آدما محسوب میشه، به هیچ عنوان اسم زندگی رو نمیشه روش گذاشت و ای کاش برای هیشکی پیش نیاد..

+ ای وای آقای بلاگر یه وقت پرواز نکنین، ما یه بلاگر که بیشتر نداریم..

آدما وقتی از اول نیستن ، نیستن و رفتنشون احساس نمیشه !
وقتی تو فکر و ذهن هستند ، بیشتر از هر بودنی هستند ، تا ابد !
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد