بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

الان دوست داشتی کجا بودی؟

همین الان دوست داشتی کجا بودی؟

اونجا جایی که دلت و احساست براش بی تابه میکنه  و پر میزنه!

گاهی لازمه منطقی که بلاگر این همه ازش میگه را هم بهش توجه نکنی ، البته گاهی !

دارم اینو گوش میکنم


دارم خودمو با حافظ گوش میدم !

نظرات 4 + ارسال نظر
.. چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 08:28

من همیشه دلم میخواست تنها تو یه دشت بزرگ باشم که هوای قشنگ داره و گلای ریز و باد بهاری؛ مثل دوران بچگی حس کامل رهایی و لذت از زندگی رو بچشم و بشینم و به صدای باد و طبیعت و پرنده ها گوش بدم و آسمون و ابرا و سایه درختا و بازی برگا رو تماشا کنم.

بسیار هم عالی ، معلومه که حس بهار زودتر به شما رسیده ! (لبخند)
سپاس از نظر خوبتون

lili چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 08:12

سلام
اگه از نظر مادی ومکانی بخوام بگم دوست داشتم الان توی شهر خودم شیراز عزیزم، پیش مادرم وپدر جانم باشم وچند روزی دور از دغدغه های زندگی با اونا بگذرونم وبه هیچی فکر نکنم. از نظر معنوی دوست دارم روحم به درجه اعلای بزرگی برسه واز تمام جهات مادی وخودخواهی دور بشه تا جایی که مادیات در این دنیا فقط جنبه گذرا داشته باشه وبیشتر در جهت پرورش روحم تلاش کنم. امیدوارم منظورم را رسونده باشم.

بله ، متوجه شدم ، امیدوارم به هر دوشون بزودی برسید.
سپاس از همراهیتون

توسن سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 23:23 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

بلاگر ی چن وقته حرفای احساسی میزنی
بنظرم دعام جواب داده
دلت لرزیده

خودمو که نگفتم ، من دوست داشتم همینجا که هستم بودم !
ممنون از همراهیتون

بارون سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 22:36

این مطلب رو که خوندم یاد این شعر سهراب افتادم؛


خانه دوست کجاست؟

در فلق بود که پرسید سوار

آسمان مکثی کرد

رهگذر شاخه نوری که به لب داشت

به تاریکی شن ها بخشید و به انگشت

نشان داد سپیداری و گفت

نرسیده به درخت

کوچه باغی است که از خواب خدا

سبزتر است

و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است

میروی تا ته آن کوچه

که از پشت بلوغ سر به در می آرد

پس به سمت گل تنهایی می پیچی

دو قدم مانده به گل

پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی

و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد

در صمیمیت سیال فضا، خش‌خشی می‌شنوی:

کودکی می بینی

رفته از کاج بلندی بالا

جوجه بردارد از لانه نور

و از او می پرسی

خانه دوست کجاست.



+ قطعا جایی که دوست آنجاست..

سهراب به من نزدیکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد