بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

شام بلاگر !

شام امشب بلاگر :

بیکن گوشت گوساله +تخم مرغ + پودر فلفل سیاه ، معمولا این غذا را صبحانه میخورم ولی امشب هوس کرده بودم و برای شام خوردم ، البته بدون نون ، با هر نونی خوب میشه و توصیه میکنم برشهای بیکن را  از برند خوب تهیه کنید  ,، چقدر خوبه شام را با صدای باران بخوری ! ضمنا نمک نزنید ، بیکن معمولا خوش نمکه.

https://s17.picofile.com/file/8423974784/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B7%DB%B5%DB%B9%DB%B4%DB%B2.jpg


بهمراه صدای بارون اینو گوش میدم

سلام شنبه ایها !

نظرات 11 + ارسال نظر
مسافر شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 13:49

ترکیب تخم مرغ با گوشت به این شکل برام ناشناخته ست.. نوش جان

بیکن و تخم مرغ یه غذا و بیشتر صبحانه جهانیه !
سپاس از شما

توسن شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 13:22 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

من ک میدونم اینو خودت نخوردی میخای هر جوری شده از دستم خلاص شی
نکن بلاگر این رسمش نیس
من خیلی ارزو دارم
اینجوری ک این با دوتا چشم تخم مرغیش داره منو نگاه میکنه من سکته رو زدم بخورمش ک دیگ قطعا الفاتحه

در رابطه با خط اول نظرتون میتونیم بعدا و بیشتر مذاکره کنیم ! (لبخند)
سپاس از حضورتون

توسن شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 11:33 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

خودم با خودم : ینی زندس؟؟؟
.
.
بهراد نفس بکش
بی تو (شما)دنیا ب درک
بی تو (...)جهنمممم ب درک

خیلی خوشمزس ، یبار امتحان کن ، بیکن با تخم مرغ ترکیب خوبی میشه ، خصوصا برای کسی که ورزش میکنه خوبه ، کسایی هم که چربی خون بالا دارند میبایست در میزان مصرف مواظب باشند .
این همه زحمت میکشی هم تو مینویسی هم شما !
میبینم که اصلا لجباز نیستی!
سپاس از همراهیتون

love for ever شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 00:21

چرا جواب نمیدی؟

وقت خوابه دیگه !
ممنون از همراهی شبانه شما

همنشین جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 22:46 https://hamneshinkhoban.blogsky.com/

این جملتون منو یاد نیکی کریمی میندازه که ازش میپرسن راز تناسب اندام وظاهرتون‌چیه و چه رژیمی رو انجام میدید
میگه همه غذا و شیرینی ومیوه ها یی که دوست دارم میخورم اما کم‌ .
شما هم هر چی دوست دارید میل کنید نوش جانتان

ممنون از شما و نیکی!

love for ever جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 20:52

یعنی اگه بخام یه لقمه نمیدی؟

نه ! خصوصا برای شما !

love for ever جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 20:49

تنهایی؟

؟ اهل تعارف نیستم ، برای خودم درست کرده بودم.
ضمنا میتونید براحتی خودتون درست کنید.
سپاس از حضورتون

.. جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 19:28

با احترام به پاسخ نظر شما من کلا زیاد اهل خوردن نیستم و همه چی رو کم میخورم و لاغرم و اهل پیاده روی هستم و وزنم با اینکه در محدوده نرماله ولی نیازمند کالری بیشترم تا دقیقا تو میانه قرار بگیره بنابراین تلاشم اینه اگه اشتهام بکشه کمی بیشتر از گذشته بخورم با این حال چون علاقه زیادی به خوردنی ندارم این اتفاق هم نمیفته

خیلی خوبه و خوشحالم در وزن ایده آل یا حتی کمتر هستید .
سپاس از به اشتراک گذاری تجربه

.. جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 19:07

نمیدونم یا زیاد از حد تو زمینه غذایی ولخرجید و یا بیش از اندازه پولدار
تو هر دو حالت گوشت هم این همه نخورید هر چیزی بیش از حد استفاده کنید ضرره

ضمن احترام به نظر شما ، از نظرِ من ،زیاد نخورید ، همین ، همه چیز بخورید ولی کم !
غذای امشب حدود 100 گرم بیکن بود ، توصیه میکنم نون و برنج را محدود کنید و و ورزش را فراموش نکنید .
ممنون از توصیه شما

.. جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 18:41

برنج و نون کم می خورید ولی گوشت خیلی زیاد
صبحانه، ناهار، شام یا مرغ و جوجست یا گوشت گوساله و...!
عجیبه!

بله عجیبه ، شما هم به این نتیجه رسیدید؟
احتمالا روح شیر و پلنگ در من دمیده شده ! (لبخند)
ممنون از حضورتون

Vali جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 18:31 https://book-market.blogsky.com/

اونوقتش گوشتش کیلویی چند

اینا بسته های وکیوم هست و روش قیمت داره و برای پختش روغن لازم نداره ، خود بیکن به اندازه کافی روغن میندازه اگه با حرارت کم درست بشه.
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد