بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

قضاوت کنید !

واقعا چطور میخواهید با آرامش بخوابید؟ چطور میخواهید ادعا داشته باشید که من همه چی بلدم ؟ چطور وقتی این صحنه ها را میبینید؟

در نهایت ما در همه چیز اولیم !

دانلود و قضاوت کنید !

بیشتر قضاوت و  فکر کنید !


دارم اینو گوش میکنم

نظرات 14 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 09:03 https://meslehichkass.blogsky.com/

من فقط میتونم بهتون بخندم

البته با کمال معذرت
باید قضاوت کنم؟
یعنی عین یه اثر هنری به ته دیگ نگاه میکنید؟
چی باید بگم واقعا

ته دیگ از دیدِ من اثر هنریه ! حالا اگر بافتنی یا چهل تیکه بود اشکالی نداشت ؟! (لبخند)
خوشحالم که باعث شادی شما شدم
سپاس از همراهیتون

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 02:18

این جوراب و دستکش و این چیزا رو پاک کنید زشته
تازه شم بجای گوسپند شمردن میرم اینستا

جوراب و دستکش؟ زشت؟ من که مشکلی نمیبینم !
امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید.

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:30

اوهوم اصلا دو تا جوراب روی هم میکشم معلوم نباشن خیلیم فشن دیده میشه |:
مردم خوابشون میاد؟!

دو تا جوراب رو هم فشن میشه؟ معلومه شما خوابتون میاد !
شب خوبی داشته باشید

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:26

من کی گفتم دستکش! گفتم جوراب
مردم خودشون خوابشون میاد چشماشون آلبالو گیلاس میچینه
تازه شم من اصلا گرمکن ندارم ک
ولی هودی دوس دارم بپوشم،بده؟!
کدوم گوسپندا؟!

جوراب؟ دیگه بدتر !

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:16

مردم چه ادیتوری هستنا |: :)))

جلوی پدر مادرم بدون دستکش باشم؟! عجب
نه نگران نباشید دراز کشیدم تخت ازشون محافظت میکنه فعلا تازه شم موقع خوابیدن گرمکنم رو تنم میکنم ولی الان خوابم نمیااااد
مردم توی جاشون دراز کشیدن عایا؟!

دستکش؟ چه ربطی داشت؟ معلومه خوابتون میاد !
گرمکن؟ معلومه طرفِ شما سرده ، سعی کنید به همون گوسپندایی که میگفتین فکر کنید ، شاید بتونید بخوابید.

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:08

ای وااای ببخشید یادم نبود دلتون میگیره :))
تازه شم دامن گرفتن اصطلاحه دیگه یعنی خودتونم مکافات میکشین اونوخ قرمه سبزی رو دو دستی تقدیم میکنین بدون بهونه و مهربونی

ممنون از توضیحتون

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:04

مردم نمیشه راحت بگن؟! |:
تازه شم الان خواب ندارم سرم از پنجره بیرونه،جلوی خانواده م نمیتونم ک اینطوری باشم،میتونم؟!
پس یعنی آزادی من شبه،وقتی همه خوابن...اونوخ این آزادیه؟!

چرا نمیتونن ؟
گوسفندا را صدا کن ، دیگه وقتشه بخوابونیشون !
خیلی آزادی ، سرتون سرما نخوره ! (لبخند)
شب خوبی داشته باشید

همنشین یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 01:01

چی بگم ولله ، من نه از قورمه خانم فامیل و نه از قورمه شما نخوردم ولی میدونم خورشتی های من ( بجز کنگر و بامیه که دوستشون ندارم ) رو دست ندارن ، حتی شما بلاگر
شب خوبی داشته باشید .

قطعا همینطوره ، شبِ بسیار خوبی داشته باشید.
سپاس از همراهیتون

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:57

از اثرات خوردن آب خنک دامن خودتونو میگیره ها

دامن؟!

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:46

اونوخ ما چه بهونه ای جور کنیم؟! |:
تازه شم آخه با بعضیا مهربونیم نمیاد چکار کنم |:

آب خنک میتونه موثر باشه ! (لبخند)

همنشین یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:41

طوری نوشته بودید ( چطور این صحنه ها را میبینید ، آرامش..) فکر کردم هواپیمایی ، کشتی چیزی باز منهدم شده ! آیه الکرسی خوندم و فایل رودانلود کردم
طفلک آشنا ها و دوستان شما حاضرم با کمال میل همشون رو به صرف قورمه و قیمه دعوت کنم تا بدونن غذا یعنی چی
نهار فردا پیشا پیش نوش جانتان.

یه بار با یکی از وابستگان (خانم) که ادعای قورمه داشت هر دومون درست کردیم ، با فاصله فرآوان همه اعتراف کردند قورمه سبزیِ من بهتر بود !
حتی خودش ! دیگه چی بگم !
سپاس از شما

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:27

مثل اون تبلیغات تی وی |:
معلومه مردم به گویندگی هم علاقه دارن
اصن شما برا چی توی صدا و سیما فعالیت نمیکنید؟!

وااای دلم قرمه سبزی خواست من شام فسنجون خوردم |:

سر قورمه سبزیهای من گاهی دعوا میشه ،از نزدیکان و دوستان متوجه بشن قورمه دارم ، همه باهام مهربون میشن و به یه بهونه ای میان پیشم ، اینو جدی میگم !

توسن یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:24

دلمو خون کردی حالا همش جلو چشمه
چطوری بخوابم لعنتتتتتتتتتت منم میخوام

فکر کن خواب دیدی ، اینا هیچکدوم واقعی نیست ، حقه های سینماییه ، جلوه های ویژه هست، فیلم انتقامگران را دیدی؟ مثل اونه ، آروم باش ، اینا واقعی نیست !

توسن یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 00:23 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

انشاا..هرچی سوسک و مور و ملخه بریزه توش اصلا از دستت بیوفته همش بریزه جلو چشات رو فرش قرررررمه سبزی رو دیگ نمیتونم هیچی نگم
ب زمین گرم بخوری مادر

آروم باش توسن ، یه بلایی سرتون میادا ، اونوقت کی ما رو نفرین کنه؟ ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد