بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

سلام میرسونم !

حالِ دلم خوبه ، شادم ، همه چیز میزون و سرجاشه ، باد موافق میوزه ، خوشحالم ، سر حالم ، دلتنگی و ملالی ندارم ، گرفتاری خاصی نیست ،دل روشن و بازه ، همه چیز آبی آبیه ، هوای آسمون گاهی میباره که اینم عالیه  ، غم و غصه ای نیست ، همش راحتی و آرامشِ ، ستاره ها میدرخشند و پرنده ها بی پروا خودشونو به دست نسیم بهار میسپرن ، آه و ناله غریبه هستند و فراموششون کردم و مدتهاست که از سرزمین آرزوهام رخت بر بستن ، مهربونی داره موج میزنه ، آدمهای خوب به من نزدیکن ،آرامشِ بی نظیر ،  حرفهای زیبا و دلگرم کننده میشنوم، شکوفه ها را منتظرم ، یه تولد دوباره به زندگی ، هستم ، قوی و با نشاط ، آزادم و رها ، خنده و لبخند تنها مهمونای من هستند ، فردای بهتر از امروز را تجربه میکنم ، پر از امید و مهر و  روزهای  گرم از دوست داشتن ها و خوشی ها  و هر آنچه خوبی و خوبی و خوبیه و سبزی و سبزی و سبزیه ، سرشار از طراوت روحی ، لمس تن گلبرگها ، سرزدن جوانه های خجالتی  و  ...

بهتون سلام میرسونم و همه اینا را برای شما هم میخوام !


گفتم شما را هم با این تصویر در شادی های بیشتر شریک کنم ، البته این مورد را زیاد امیدوار نیستم ! (لبخند)

https://s17.picofile.com/file/8424178142/2134234sdgfhghj.jpg

نظرات 9 + ارسال نظر
همنشین خوبان دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 11:34

شب رفت و صبوح آمد غم رفت و فتوح آمد
خورشید درخشان شد تا باد چنین بادا

چه خوب که حالتون خوبه ، پایدار باشه
ممنون که حال خوبتون رو به اشتراک گذاشتید

سپاس از شما و مولانا

lili دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 07:56

سلام
توصیفات خیلی خوب وقتی حال دلمون خوبه و همه چیز بر وفق مراده . بسیار عالی که اونارو با ما به اشتراک گذاشتید و دلم گرم شد وبهاری. چه خوبه که فقط از کمبود ها نگیم وحال خوب را هم به بقیه انتقال بدیم.ممنون. همیشه که نمیشه فقط پنج شنبه ها حالمون خوب باشه اینم یه روز خوب دیگست.راضی:

سلام و عرض احترام به هم پنجشنبه ای گرامی
ولی پنجشنبه یه چیزِ دیگس ! (لبخند)
سپاس از شما

توسن یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 16:32 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

دقیقا باهات مفاوقم
ی پست رنگی رنگی جدید گذاشتم همونو توی وات استوری کردی کلی بهم انرژی مثبت دادن بقیه و تشکر و این چیزا بعد اومدم دیدم عععع تو ن شما هم اوکیی دیگ گفتم دنیا گلستونه یکشنبه
خیلی خوفه

خوشحالم که به پخش حال خوب کمک کردید.
سپاس

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 14:48

لبخند رو برا چی داخل پرانتز نذاشتین؟! *_*

چون در انتهای جمله خودم نبود و وقتی مطلبی مینویسم در انتها لبخند را جدا میکنم که با نوشته ترکیب نشه ،ولی این برای نوشته شما بود.

. یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 14:22

با این حرفا یاد باز کردن دو دست و جیغ زدن بین یه دشت پر از گل افتادم بعد بیافتی رو گلا بعد یه مار بیاد نیش بزنه البته منو نه،پسر مردمو :))

قرمه سبزی با اوبیا چشم بلبلی هم خیلی خوشمزه میشه ها همه نوعش رو امتحان کردیم

تازه شم اون سیاهی های کیبورد هم لطفا پاک بشه

جالبه ک یه نفر اسممو تقلید میکرد الانم یکی دیگه تکیه کلام هامو تقلید میکنه! یعنی این بشرها از خودشون هیچی ندارن ک میخوان خودشونو جای کسی دیگه جا بزنن |:

لبخند !
***
بله با اون لوبیاها هم خوب میشه ولی من بخاطر رنگش اینا رو بیشتر دوست دارم.
***
حق با شماست ، میبایست تمیز بشه .
***
متاسفم

توسن یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 13:09 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

اقای قاضی میبینی چ لذتی میبره از خون کردن دل مردم باید چیکارش کنیم بنظرتون ؟
احساس میکنم داری ب یکشنبه من نفوذ میکنی

چی شده تو اسمونایی امروز میگم نکنه خودتو چیز خور کرده باشی

پنجشنبه ایها از این رفتارا ندارن ولی توی چهارشنبه ایها نفوذی دیدم !
من به روز عزیزِ شما احترام میذارم و امیدوارم تا ابد همون یکشنبه ای بمونید.
***
همیشه آدمها اینجور نیستند ، گاهی شاد و گاهی غمگینند ، ولی دقت کردم آدما معمولا وقتی غصه دارن حالِ بدشون را با دیگران به اشتراک میذارن و وقتی شادن چیزی نمیگن و کلا بقیه را فرآموش میکنن ، گفتم خوبه که وقتی همه چیز هم خوبه ، حسمونو به اشتراک بذاریم.
سپاس از حضورِ شما

توسن یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 13:04 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/


جهت اطلاع ب بعضیاااا امروز یکشنبه عشقولی منه و هوا اینجا بارونیه و اتفاقا ما هم قرمه داشتیم
و عالی تر از اون اینه ک همه درسارو پاس شدم اصلا یکشنبه ها عجیب منتظر خبرای خوبم منم توپ توپم سلام میرسونم

همنشین یکشنبه ای گرامی ،بسیار عالی و خوشحالم ، امیدوارم همیشه همینطور بمونه ، از طرف پنجشنبه ایها برای روزِ خوبتون بهترین ها را آرزو میکنم.
سپاس از به اشتراک گذاشتن حالِ خوبتون

بارون یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 12:46

دیگه کار شما با یه اسفند دودکن راه نمیفته، چند تا کامیون اسفند لازم دارین..

اگر از خط آخر صرف نظر کنیم سلام رسوندن بسیار بسیار قشنگی بود و ممنونم که برای همه آرزوش کردین و امیدوارم یه روزی برسه تمام آدمها، سلام رسوندشنون همینقدر با انرژی و شاد باشه.

سپاس از شما و بقیه همنشین های گرامی

زهرا یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 12:33

سلام ما بهم برسونید به خودتون.خداروشکر که حس خوبی رو تجربه می کنید
نوش جان.

ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد