بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اسارت خود خواسته !

گاهی آدمها خودشون میخوان  که اسیر باشند و از این اسارت لذت هم میبرند !

بستگی داره کی اسیرشون کرده باشه و تو دستای چه کسی باشن !

دارم اینو گوش میکنم


زندونی باشی و ازش لذت هم ببری؟درش باز باشه ، بازبخوای که بمونی و فرار نکنی؟ حالت خوبه؟! (لبخند)

از اینکه بخاطرش یه کارایی را میکنی یا نمیکنی لذت میبری؟ گاهی با خودت هم میجنگی؟ میگی این من نیستم ! مگه میشه این من باشم؟ اتفاقا این واقعا خودتی، از اینکه خودتو شناختی لذت ببر !


الان اینو


دارم خودمو گوش میدم


این چیه؟ (ناهار فردای بلاگر)

https://s16.picofile.com/file/8424260192/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B7_%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B9%DB%B0%DB%B4_1_.jpg



https://s16.picofile.com/file/8424260400/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B7_%DB%B1%DB%B9%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B7.jpg


کسی متوجه نشد این غذا چیه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
Sra دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 14:11

سون باند فضا رو حاضر میکنه واسه fall in Love

I don't believe in love at all , especially when it is illogical

همنشین خوبان دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 11:41

نه مثل اینکه پنیر پیتزا نبود ،
برنج هستش

لبخند

همنشین خوبان دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 11:37

نهار چی میتونه باشه؟
مقدار زیادی قارچ میبینم با پنیر پیتزای فراوان

اصلا پنیر نداره ، قارچ را با بادمجانی که در فر کباب کرده بودم تفت دادم و با برنج خوردم ، خیلی هم خوب شده بود !

تیلوتیلو دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 08:55 https://meslehichkass.blogsky.com/

در هر صورت اسارت اسمش مشخصه...
ماندن و لذت بردن صرفا به معنای اسیر بودن نیست

باور کن بعضی ها توقع دارن بهشون سخت گرفته بشه و اینو دوست دارن !
شاید نشونه علاقه میبینندش !
سپاس از نظرتون

توسن دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 00:50

من از ان روز ک در بند توام ازادم
پادشاهم ک ب دست تو اسیر افتادم
همه غم های جهان هیچ اثر می نکند
در من از بس ک ب دیدار عزیزت شادم
دانی از دولت وصلت چ طلب دارم ؟هیچ
یاد تو مصلحت خویش ببرد از یادم

چقد دلم میخاد اینو براش بخونم
خودمون کم حالمون خرابه شما هم اینجوری بازی کن

بسیار زیبا بود ، ممنون از همراهیتون

. دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 00:20

اینطور اسارت از طرف مرد غیرت شدید از طرف زنم حسادت شدیده
یجورایی حس خواسته شدن شدید ایجاد میکنه

یجوری نوشتین این منم،انگار تجربه ش کردینااااا

نه تایید میکنم نه تکذیب !
فقط اینکه مردها اسیر نمیشن !

سارا یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 23:46 Http://15azar59.blogsky.com

قسمت دوم قلمرادی بود مقداری

از اینکه حس کنی اسیری لذت هم ببری ! اگر برای شما پیش نیومده باشه برای قلی پیش آمده ، ازش بپرس !
سپاس از همراهیتون

Sra یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 23:22

فکر میکنم همه این رو تجربه کرده باشن، اسارت خود خواسته دوست داشتنی. گاهی پیش میاد واقعا. اما در نهایت روح به دنبال آزادی اش می‌گردد، هرچقدر هم اون اسارت مطلوب باشه

ولی توی اون کوتاه مدت لذتی بهت داده که الان داری از تجربه کردنش حرف میزنی !
با همین لذتهای کوچیک دنیامون را میگذرونیم ، نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد