بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

هم پدر هم مادر؟ !

کسایی که تک سرپرست هستند و جدا شدند و از کودکشان به تنهایی نگهداری میکنند ، کار بسیار سختی دارند و مشکلاتِ زیادی را تحمل میکنند که بسیار قابل تقدیر است.

از دیدِ من آنها با توجه به اینکه میخواهند هر دو نقش را (پدر و مادر) تواما در زندگی فرزندشان ایفا کنند ، دچار مشکل میشوند و حتی دیگر نمیتواننددر جایگاه طبیعی خودشان بعنوان مادر و یا پدر هم بصورت صحیح قرار داشته باشند ، فرضا مرد یا زنی که تنها با فرزندانش زندگی میکند ، میگوید من دارم هم مادری میکنم هم پدری  ، از دیدِ من کسی نمیتونه جای طرف دیگه را برای فرزند پر کنه ، اتفاقا برعکس آن چیزی که میگن ، عقیده دارم با توجه به اینکه سعی میکنن هر دو باشند و این امکان پذیر نیست  ،  از نظر حضورِ تاثیرگذار در زندگی فرزندشان ، دیگه نه مادر هستند ، نه پدر !

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 15:44

گریه کردم

متاسفم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد