بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

توهم نکنید !

اینکه بدون شما از این دنیا میره !

نمیتونه یه لحظه هم تحمل کنه !

از بین میره و داغون میشه !

دلش خیلی تنگ میشه !

....

توهم نکنید ، بدون شما با یکی دیگه خواهد بود !

نظرات 7 + ارسال نظر
scammer doll شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 12:59

بنظرم فراموش نمیشه ...
حتی گاهی ممکنه نفر جدید کاری کنه و یا حرفی بزنه که یاد نفر قبلی بیفتی و چقدر دردناک میشه!+

موضوع این نوشته بیشتر روی این مطلب هست که گاهی انسانها این توهم را دارند که طرف دیگه هم مثل خودشون داره از این جدایی میسوزه و زندگیش را از دست رفته میبینه و از این حرفا ، از دید من اینجور نیست ، نمیبایست حسی که خودمون داریم را همیشه به طرف دیگه هم تعمیم بدیم ، او شاید در نصف راه آشنایی با شخص جدیدی باشه !
سپاس از همراهیتون

سارا شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 09:36 Http://15azar59.blogsky.com

شاعر یا خواننده میفرمایند:
سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه
آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه

اتفاقا آقای معین و ترانه سرای این آهنگ (خانم کسری) میبایستی این پست را دقیق بخوانند !(لبخند)
ممنون از شما

نرگس شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 07:11 http://Asjensekhak.blogfa.com

موافقم :)
البته این ظاهر قضیس
ولی اگه طرف واقعا عاشق باشه همیشه اون نفر قبلیو پس ذهنش داره و گاهی دلتنگش میشه، شایدم نابود نه..

سپاس از نظر و حضورتون

ملودی شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 00:45 http://ordibeheshtepaeez.blogfa.com/

ذهن فراموش می‌کنه ... متاسفانه یا خوشبختانه

خوشبختانه !
ممنون از همراهیتون

Sra شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 00:15

با اینکه تلخه، اما همینطوره متاسفانه

واقعیت ها معمولا تلخ هستند !
ممنون از حضور بامدادیِ شما

من شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 00:08 http://gozarazrozhaa.blogfa.com/

نه منم همه رو نمیشناسم...
ولی خوب با چشم خودم دیدم با رفتنش واقعا نابودشد
به خاطر همین گفتم...
خواهش میکنم

نابود؟ عجیبه یه نابود شده میتونه بنویسه !
ممنون از حضورتون

من جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 23:59 http://gozarazrozhaa.blogfa.com/

سلام...
در مورد همه اینطور نیست...

سلام
من دیدگاه خودم را میگم ، همه را نمیشناسم !
شما میشناسید؟
سپاس از همراهیتون وپوزش برای اینکه "سلام" را بعدا اضافه کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد