بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تهاتر !

از دید من ، زندگی یه تهاتره ، در مقابل چیزی که میدی ، چیزی میگیری ، وسوسه برای زرنگی تو این معامله ، در نهایت یه جایی مغبونتون میکنه ، هر وقت حس کردید از دید خودتون فقط دارید میگیرید و چیزی نمیدید ، مطمئن باشید یه جایی چند برابرش را پس خواهید داد !

یه بار دیگه با آرامش و دقت این 2 یا 3 خط را بخوانید !

دیگه از یه آهنگ چی میخواهید؟ ترانه ، آهنگ، صدای رو گام ، تنظیم و خاطره !

یه گل میشه همیشه عاشق باشه ؟ از دید من اشتباه میکنه ، آهنگه دیگه !

میدونستین چند تا از این آهنگهایی که طی این مدت که وبلاگ داشتم برای دانلود گذاشتم ، ترانه و شعرشو بلاگر گفته؟ دکلمه را نمیگم ، آهنگ خواننده ها رو میگم !

نظرات 3 + ارسال نظر
.. یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 09:49

"میدونستین چند تا از این آهنگهایی که طی این مدت که وبلاگ داشتم برای دانلود گذاشتم ، ترانه و شعرشو بلاگر گفته؟ دکلمه را نمیگم ، آهنگ خواننده ها رو میگم !"

واقعاً؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بله

من شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 21:54

بله،نظره شما هم درسته.
ممنونم ازتون...

سپاس از حضورتون

من شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 21:23

این تقریبا همون کارماست ومن شدیدا بهش اعتقاد دارم.
(با هر دستی بدی‌،باهمون دست پس میگیری)فکنم اینم معنیش همین میشه.

ضمن احترام به تفسیر شما ، از دید من یجواریی در همه موارد نه ، خیلی ها فیزیکی کارهای بدی میکنن و تا آخر عمرشون هم سر و مر گنده و عالی زندگیشونو میکنن ، ولی مسائل روحی متفاوته ، به کسی بدبین باشی و راجبش بد فکر کنی ، یه روزی یکی هم مثل خودت پیدا میشه که این کارو باهات میکنه ، به کسی تهمت بزنی ، یه روزی یه جایی کسی این اینکارو باهات میکنه و درک میکنی چه کردی !
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد