بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مهم نیست !

با یکی حرف میزدم که این چند سال گذشته را خیلی سخت گذرونده بود ، گفت میدونی چیه ، دیگه چیزی برام مهم نیست ، هر چی میخواد بشه !

دیدم آدما تو سختی چقدر میتونن زیبا حرف بزنن ، واقعا هم همون بود ، هر چی میخواد بشه !

نظرات 3 + ارسال نظر
.. یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 09:01

منم چند بار به اون مرحله رسیدم و دیگه واسم عادی شد که گاهی دیگه تهش مهم نیست چی میشه آب از سرم گذشته چه یه وجب چه صد وجب.
به نظر من وقتی این فکر به سر آدم میزنه که از معیارایی که داره حالا تو هر زمینه ای بنابه دلایلی خارج شده و فهمیده خارج از اون معیار هم زندگی جریان داره
گاهی بعضی اولویتامون انقدر مهم میشن که میگیم مهم نیست سرش چی میکشم مهم اینه به اون اولویتم برسم و...

...

امیدوارم بر نگردید بگید میو میو

کمی تا قسمتی بود ! (لبخند)
متوجه منظورتان شدم ، از دیدِ من خوبه که تلاشمونو بکنیم ولی وقتی به جایی رسید که از عهده ما خارجِ ، بتونیم بگیم ، هر چی میخواد بشه !
سپاس از همراهیتون

بارون شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 22:34

روزگار معلم خوبیه، اول امتحان میگیره بعد درس میده، دلیل یادگیری خوب هم همینه..
برای بعضی ها این امتحان خیلی خیلی سخته و به همون اندازه تجربه هاشون گرانبهاتر...

معمولا وقتی حرفی میشنوم بهش فکر میکنم ، دیدم حرفش درسته ، مثلا چی میخواد بشه؟ اصلا آخر آخرش نیستیه دیگه ، خب این که برای همه هست ، چند سال اینور اونور !
حرفش به دلم نشست .
ممنون از نظرتون

سارا شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 22:19 Http://15azar59.blogsky.com

افرین به اون ادم

حس خیلی خوبی گرفتم ازش ، چون در جریان مشکلاتش بودم ، واقعا هم زیاد بود ، این حسش عالی بود !
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد