بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کمی رعایت لطفا!

دوستم زنگ زده بود ، داشتم ناهار میخوردم و میدونه ساعت ناهار من کمی زودترِ و چه ساعتیِ .

شروع به صحبت کرد و بعد چند لحظه پرسید راستی کار که نداشتی ، خوشحال شدم و گفتم اگه بهش بگم دارم ناهار میخورم بعدا زنگ میزنه، گفتم نه ولی داشتم ناهار میخوردم ، گفت خب  نوش جان و شروع کرد به ادامه صحبت ! (لبخند)

البته منم صحبتشو قطع کردم و با عذرخواهی خواهش کردم بعدا زنگ بزنِ و ناهار را ادامه دادم !

از دیدِ من خوبه عادت کنیم وقتی جایی زنگ میزنیم ، مطمئن بشیم که طرف میتونه حرف بزنه و گرفتار نیست ، وقتی میخواهیم به کسی سر بزنیم ، حتما قبلش هماهنگ کنیم ، هر چقدر هم که از بستگان و دوستانِ نزدیک باشه ، حتی وقتی توی یه ساختمان هستید و با همسایه کار دارید ، توصیه میکنم یا بهشون تلفن بزنید یا زنگ درشان را از حیاط بزنید ، شاید مایل نباشه کسی پشت در آپارتمانشون بیاد !

وقتی به حریمِ ما احترام میذارن که ما هم کمی رعایت کنیم !

نظرات 5 + ارسال نظر
lili یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 20:50

سلام
واقعا که گل گفتید. در تمام مسائل زندگی. همسایه داری. همسرداری. بچه داری.کار.شغل. و...که الان تو ذهنم نیست رعایت بسیار خوبه. رعایت بعنی ملاحظه که توی خانواده ما خیلی مرسومه و هممون خیلی انجام میدیم دیگه دختر بزرگم که زده رودست همه از بس رعایت میکنه. سپاس از شما.

سلام
غیر این باشه جای تعجب داره !
خب معلومه یه پنجشنبه ای اینجور میشه ! (لبخند با محبت)
سپاس از حضور خوبتون

من یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 18:41

اگه عادت کنیم خوبه...

خوبه !

توسن یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 15:20 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

اخه خودم از قدیم میگفتم
بده دارم ب فرهنگ فارسی اضافه میکنم
خیلیم دلشون بخواد وووولللاااااااا

از این زاویه که نگاه میکنم ، همینطوره ، خیلی هم خوبه !
ممنون از ابداعتون ، ولی میو میو من بهتر بود !(لبخند)
سپاس از همراهیتون

توسن یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 14:40 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

از قدیم گفتن سرزده سر زده

چرا "ضرب الشپل" اختراع میکنید ؟ (لبخند)
تا حالا نشنیده بودم اینو !
ممنون از بودنتون

همنشین یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 14:27

چشم :)

ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد