بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

جدا شده ها گوش کنند !

از هم جدا شدید؟ به این مفهوم نیست که هیچکدوم بد بودید ، فقط به هم نمیخوردین !

بعد جدایی اگه فرزندی دارید ، دوست بمونید ، اگه ندارید دشمن نشید ، گناهی نداشتید ، از دید من ، کسی با نیت اذیت و آزاربخودش یا طرف دیگه ،  ازدواج نمیکنه !

دارم اینو گوش میکنم


چقدر دوست داشتم الان تو جاده کلاردشت بودم !

شام امشب بلاگر

یعنی یه زمانی اگه برای یه آقای تنها دل میسوزوندین که چی میخوره؟ ، الان اون آقا برای شما دل میسوزونه که شما چی میخورین!

واو ، یکی از خوشمزه ترین ترکیب غذاهایی بود که خورده بودم ! بازم درست میکنم !

دلم خواست اینو گوش کنم الان

میشه بشنوی و مغرور نشی بخودت؟

آک دنیز واقعا زیباست !  Ak Deniz gercekten cok guzel

عشقی که تصور میکنید دارید ، نسبت به یه آدم دیگه نیست ! کمبودهای عاطفیِ خودتونه ، یکی که بهش جواب میده این تصور را دارید که عاشقش هستید !

وقتی میره ، دوباره اون چیزی که میاد سراغتون باز کمبودهای خودتونه که داره بهتون فشار میاره که برش گردون یا کس دیگه را جایگزین کن ، به همین سادگی !

یکی از همنشین های محترم یه پیام داده ، تا یه جایی نوشته و بعدش نوشته از اینجا به بعدش خصوصی! آخه من اینو چکارش کنم؟(خنده از روی استیصال)

لطفا پیام نیمه خصوصی ندید !

سفر نرید ، یه جایی برید که صبح زود که راه افتادید تا غروب برگردید ، مثل میگون و  فشم ، طالقان ، لواسان، دیزین ، کوهسار ... یه جاهایی نزدیک خودتون

نظرات 9 + ارسال نظر
توسن دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 23:12 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

بعدش نوشته از اینجا به بعدش خصوصی! آخه من اینو چکارش کنم؟(خنده از روی استیصال)

به اینجاش فک نکرده بودم وجدانا تو بلاگفا میشد بلاگ اسکای رو نَمیدانم
.
خنده از روی چی چی نداشتیااا ببیییین ببیییین مچتو گرفتم

مگه پیام نیمه خصوصی داشتم؟ وقتی چیزای جدید پیش میاد ، چی چی هم بوجود میاد !

Zahragoli دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 13:49 http://zahragoolii.blogfa.com

غذاهاتون خوشمزس ولی بنظرم زیاد چربش میکنید ، سیب زمینی ها دارن تو روغن شنا میکنن ، روغن ضرر داره ها

ضمن احترام به نظر شما ، از دید من کم بخوریم ، میتونیم همه چیز بخوریم ، من معمولا برای 2 یا 3 وعده غذا درست میکنم.
ممنون از توصیه شما

تیلوتیلو دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 08:59 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم حاضر
ولی دیگه خیلی دیر شده برای کامنت دادن

ممنون از حضورتون

من یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 21:58

اهنگ قشنگی بود،ممنون

ممنون از حضورتون

بارون یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 20:59


عه، خوب شد گفتین میخواستم گزینه بعدی رو بگم آش رشته..
محال بود سیب زمینی سرخ شده رو یکی بتونه حدس بزنه

بدون پاسخ ! فقط میو !

بارون یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 20:29

وای ممنون، بابت « دلم خواست اینو گوش کنم الان»
انگار عادت کردیم فقط ماه رمضون گوش بدیم..
به نظر من یکی از قشنگترین و بهترین هاست که هیچ وقت از شنیدنش سیر نمیشی..
انتخاب خوبی بوووووود

شام آقای بلاگر، کوردن بلو + سیب زمینی سرخ کرده

نوش جان

اقلا بقیه نظرها را میخواندید !
کراکت مرغ بود با پنیر، با کمی اشکال !
یعنی شگفت زده ام کردی با اون سیب زمینی سرخ شده ! (لبخند شیطانی)
سپاس از همراهیتون

همنشین یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 19:52

کراکت سیب زمینی درست کردید ؟ چه برای شما مرتب و یه دست شده
چرا من درست میکنم وا میره ؟

اشکال جای دیگس !
سوال؟ (لبخند)

بارون یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 19:00

هعی.. خط آخر.. سفر.. کلاردشت.. قرنطینه.. خونه.. ماسک .. الکل.. زندگی بدون سفر.. ( غمبرک) (چمبرک)

متاسفم!

من یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 18:39

سلام...
اوهوم...
کسی با اذیت وازار خودش ازدواج نمیکنه...
ولی خوب...
شبتون بخیر

سلام ، ممنون ، شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد