بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آدمیزاد !

هوا عالی ، دیگه میشه با یه پیرهن بیرون آمد ، یعنی چی ؟ یعنی یه سال دیگه هم گذشت !

وقتی آخر سال میشه دیگه آنقدر زود میگذره که گاهی باورم نمیشه ، گاهی که خوبی ، میگی کاش زندگی مثلا بجای 70-80 سال ، 1000 سال بود ولی گاهی که سختی میاد سراغ آدم ، میگی کاش خیلی کمتر بود !

یه روز خوب ، یه روز بد ، همینیم دیگه ، آدمیزاد !


یکم قدیمی گوش کنیم؟


همه وجدان دارن ، همونجور که بدیهاش را میشماری ، خوبیهاشم بگو ، نمیشه یکی سراسر بدی باشه، بدون هیچ خوبی ، نمیشه خودمون سراسر خوبی باشیم و او همش بدی، واقعا نمیشه  !

دارم اینو گوش میکنم


ناهار فردای بلاگر ، مرغ معمولی با رب و کمی زعفرون

https://s16.picofile.com/file/8425108226/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B5_%DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B4%DB%B2%DB%B5.jpg

یعنی این مرغ معمولی من با برنج یه چیزی میشه که ... دیگه نمیگم ! باور کنید یه بار بخورید دیگه رها نمیکنید ، برای این تعارف هم نمیکنم !


خوب باشی ، غصۀ نبودنتونو میخورن ، همین آرومتون میکنه ، فقط  کمی زمان میخواد!


دارم اینو گوش میکنم


کسی را دوست دارید ، باشه ، خیلی هم خوب ، خودتونو در یک موقعیت واقعی قرار بدید و به من هم پاسخی ندید، با خودتون خلوت کنید و به خودتون جواب بدید ، 1 میلیون دلار یا او؟

بعضی ها گاهی با خیلی خیلی کمتر از این حرفا میخرند و میفروشند ، دوست داشتن ها رو !


خراب کردن آسونه، تخصص خاصی هم نمیخواد ، ساختن را بلدی؟

نظرات 13 + ارسال نظر
.. سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 12:11

امیدوارم وقتی چنین انتخابیم پیش میاد و آدم اون نفرو به جای پول زیاد انتخاب میکنه اون نفر هم در مقابل همینطور باشه

گاهی آدما هم اون پولو از دست میدن هم زندگیشونو میبازن همین انتخاب رو سخت میکنه

دیدید کسی رو که به خاطر زندگیش بر حسب شرایط از پول و موقعیت میگذره و روزی زندگیش رو با اون فرد هم میبازه

به نظر من سعی کنیم هیچ وقت انقدر فداکار نباشیم که همه چی رو به خاطر فردی هرچند بسیار خوب ببازیم که روزی با از دست دادن اون فرد همه چیز رو از دست بدیم و سعی کنیم انقدر درگیر پول نشیم که فرد اصلی زندگیمون رو فدای تمام موقعیتامون کنیم.

سپاس از نظرتون

توسن سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 10:10 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

ن دیگ ببین سیاست زنونه میگ اگ اونو انتخاب کنی ۱۰۰ سال میخواد ناز کنه برات و پولو انتخاب کنی خودش میاد دنبالت قربون صدقتم میره

ممنون از نظر و حضورتون

تیلوتیلو سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 09:02 https://meslehichkass.blogsky.com/


کاش لااقل کسی که میخواد ما را بفروشه به یه مبلغی بفروشه که وقتی میشنویم خیلی غصه نخوریم

همینو بگو !
یاد فیلمای وسترن افتادم ، مبلغی که برای یه فراری تحت تعقیب میذاشتند اگه کم بود ، ناراحت میشد ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

همنشینِ خوبان سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 06:13

هر دفعه که خواستم درستش کنم بدتر شد ، باید ساختن رو بلد شم

خیلی خوبه ، خصوصا اینکه مشکل را پیدا کردی.
سپاس از شما

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 01:22

بلدم...

ممنون از شما

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 00:14

معلومه که اون...

در یک موقعیت واقعی به خودتون پاسخ بدید !
سپاس از بودنتون

سارا دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 23:52 Http://15azar59.blogsky.com

معلومه که او
....
چقدر زیاد اماده میکنید غذا بنظرم شما که هر شب میپزید تازه تازه اماده کنید بهتر نیست؟

غذای چند وعده را میبایست آماده کنم ! معمولا میذارم فریزر برای روزهایی که غذا درست نمیکنم.
ممنون از همراهیتون

همنشینِ خوبان دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 23:32

کو ؟ یه میلیون دلار کو ؟
یه میلیون دلارِ منو بدید برم

بفرمایید ! شاهد از غیب آمد ! (لبخند)

توسن دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 23:15 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

داغلش ابلیمو هم ریختی ؟
من با اب مرغ درست میکنم توش رب میریزم و ابلیمو معرکه میشه ها نگم برات
سالاد شیرازی یادت نره
نوش جونت

از غذای ترش خوشم نمیاد ، آبلیمو با فالوده خوب میشه
ممنون از شما!

من دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 21:24

سلام...
ناهار فردا رو امشب درست کردین؟؟؟
به نظر غذای خوشمزه ای میشه.
نوش جان.

سلام
بله ، معمولا این کارو میکنم
سپاس از همراهیتون

بارون دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 21:10

1000 سال خوبه، من دوست دارم این میزان عمر کنم، چون خانمها 1000 سال هم عمر کنن بازم 18 سالشونه..

بله، وجدان که همه دارن ولی وجدان بیدار بعید میدونم.. با این حال چشم، میشه خوبی ها رو هم دید..

میگم اینا که همشون تعریفی شدن
قورمه سبزی بی نظیر، پیتزا درجه یک، کباب تا نخوری ندانی، کراکت مرغ و پنیر باید مواظب بود انگشتا خورده نشه، کته و ته دیگش که دیگه نگم مرغ معمولی هم که اینطور..
حالا یه بارم از غذاهایی که قابل تعارف هستن رونمایی کنید

مردها اراده کنن ، تو همه چی اول هستند !
ممنون از اعترافتون !
اهل تعارف نیستم !

Homa دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 18:23

سلام
بسیار عالی بود ،
یک درخت گوجه سبز توی حیاط اپارتمان بغلی ماست گل کرده ، امروز دیدم بهار اومده ، اما زود اومده ،

سلام
ممنون از همراهیتون

من دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 18:05 http://gozarazrozhaa.blogfa.com/

سلام....
هوا که قشنگ بهاریه،خیلی خوبه!
من تازه فهمیدم چقدر زندگیمو دوست دارم،دلم میخواد ۱۰۰سال عمر کنم

سلام
امیدوارم همینطور باشه.
20 یا 30 سال دیگه یه عکستو برام اینجا بذار ، اون موقع مشکلی نیست که ببینمتون، اون موقع منم عکسمو میذارم ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد