بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خودتون بسازید !

روزتون را چی میسازه ؟

منتظر این نباشید کسی براتون اینکارو بکنه !

خودتون بهش فکر کنید که چکار کنید که مودتون عوض بشه ، عادت نکنید که همیشه یه عامل بیرونی به دادتون برسه ، نه اینکه همراهی دیگران  بد باشه ولی از دید من اینکه حال خوبتون را به حضورِ کسی وابسته کنید ،  اشتباهه !

تمرین کنید و  یاد بگیریدکه  لحظه های خوبتون را خودتون بسازید!

نظرات 3 + ارسال نظر
Zahragoli سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 13:54 http://zahragoolii.blogfa.com

منم خیلی تلاش میکنم ، تا حدودی هم.موفق شدم

خوشحالم
ممنون که همراهمون هستی

من سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 13:20

سلام...
بله،چشم،همه تلاشمو میکنم
روزتون بخیر

سلام
براتون بهترین را آرزو میکنم
روزتون خوش

تیلوتیلو سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 12:32 https://meslehichkass.blogsky.com/

کاملا موافقم
چون همیشه گفتم اول باید خودمون را دوست داشته باشیم تا بتونیم به دیگران عشق بورزیم
باید بلد باشیم حال خودمون را خوب کنیم تا بتونیم حال دیگران را هم ...
و همیشه نظرم این بوده و هست که همه چیز از خودمون شروع میشه

سپاس از حضور و نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد