بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ورزش شماره ای !

اگر تصمیم گرفتید که ورزش کنید ، توصیه میکنم بر مبنای تعداد باشه و آن را بشمارید، نه بر مبنای زمان ، مثلا بشمارید و 100 بار ورزش شکم کنید ولی هر بار 30 دفعه ، چند تا هم اضافه میتونید برید ، وسطش حرکتهای دیگه مثلا 30 بار شنا سوئدی و حرکت پهلو ، دویدن با سرعت متوسط هم میتونه با تعداد باشه ، در ابتدا برای گرم شدن یه مسیری را در نظر بگیرید و آن مسیر را بدوید و برگردید و در انتها هم به همان تعداد همان مسیر را بدوید.

پیاده روی برای کاهش وزن آنچنان موثر نیست ، ولی از نبودنش خیلی بهترِ.

حتی اگه لاغر هم باشید ، ورزش میتونه به گردش خون و تعادل در سیستمها و حتی هورمونهای بدن موثر باشه.

اگر ورزش نمیکنید و میخواهید شروع کنید ، حتما یادتون باشه ، هر چیزی را با آرامش شروع کنید ، شروعِ سنگین و بیش از حد توانتون در روزهای اول باعث میشه زده بشید و کلا ورزش را رها کنید. قبلا گفته بودم ، رژیم ، ورزش و عشق را ملایم و آرام شروع کنید ،بارون ملایم دوام داره ،  رگبار همیشه زود تموم میشه !

نظرات 1 + ارسال نظر
من جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 13:04

من فقط پیاده روی میکنم.خیلی خوبه،روحیه ادم کلی عوض میشه.

پیاده روی آنچنان کالری سوزی نمیکنه ، ولی همینطور که گفتید از نظر روحی مفیدِ
سپاس از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد