بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بموقع باشید !

فکر نکنید هر وقت دلتون خواست میتونید بیایید و برید و بعدش هم هیچ اتفاقی نیفته !

یه موقع هایی یکی را لازم دارید که حضور نداره ، یه موقع هایی او لازمتون داره و شما نیستید !

، یه موقع هایی میاد که دیگه دیره !حس نمیکنید که بودنش تفاوت آنچنانی براتون ایجاد میکنه !

سعی کنید وقتی حضورتون موثره حضور داشته باشید شاید زودتر یا دیرتر،  آنچنان تاثیر گذار نباشه ، سعی کنید بموقع باشید، اون موقعی که او به شما نیاز داره یا شما به او  !


دارم اینو گوش میدم


اینو گوش میکنم و پیش خودم میگم چی میشه که از اینجا به اونجا میکشه ؟!



با کسایی که به امید زندگی در کنارتون هستند مهربون باشید ، آغوشتون براشون همیشه باز باشه ، گاهی که دور باشند یا نبیندشون ، فکر کنید حتی برای لمس نوک انگشتاشون  حاضرید چه ها که ندید ، قدر بودن در کنار هم را بدونید ، چون زیاد همو میبینید ، فکر نکنید چیزی از ارزش هم کم میشه ، اون همونی که کافیه چند روز نبینینش و زندگیت و آرامشت بهم بریزه !


دارم اینو گوش میدم و به یکشنیه ایها میگم ، آخه اینم روزِ شما انتخاب کردید ؟ (لبخند) آخه چکار کنیم با این روزای وسط هفته؟


همونجور که به بودنش عادت میکنی ، به نبودنش هم عادت میکنی !

نظرات 11 + ارسال نظر
.. یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 13:42

آره، حالا این وسط سه شنبه وسط هفته ای هم عجیبه که چرا این همه رای آورده!!!

شاید دلیل خاصی برای علاقه به یه روز بخصوص داشته باشند ، برای همه روزها و طرفداراشون آرزوی شادی میکنم ، ولی 5 شنبه یه چیز دیگس ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

توسن یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 10:45 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

فرزندم بدان و اگاه باش شمارا ب جرم سرب سر یکشنبه ای ها گذاشتن ب عذاب اوخوری و صد ضربه شلاغ با ترکه تر و نازک محکوم می نمایم
توسن.ir

قصد جسارت نداشته و ندارم ، ولی آخه روزای وسط هفته است حالا خیلی مونده تا 5 شنبه !
از یکشنبه ایهای محترم معذرت میخوام ! (لبخند)
سپاس از همراهیتون

lili یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 08:29

سلام
چرا ما ادما هروقت چیزی را از دست میدیم مفهمیم که کاش قدرش را میدونستیم یا حاضریم همه زندگیمونو بدیم واون دوباره برگرده ودریغ و آه وافسوس برامون میمونه. ولی این چرخه تکرار میشه . حداقل کرونا با همه بدیهاش امیدوارم اینو بهمون یاد داده باشه که قدر یکدیگر را بدونیم چون الان برای درآغوش کشیدن عزیزانمون باید بترسیم وپرهیز کنیم.خودم به شخصه درس بزرگی ازش گرفتم وسعی میکنم قدر همه اونایی که برام عزیزند را بدونم و مطمئنم که بعد از کرونا میتونیم از خوبیهاش هم یاد کنیم.سپاس از شما

سلام و درود به هم پنجشنبه ای گرامی
من به این قضیه فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که آدمها جای پای خودشون را بیشتر از آنچه در واقعیت هست محکم میبینند و برخوردشون را با دیگران بر این مبنا تنظیم میکنند ، همچین تصور یا بهتر بگم توهم، باعث میشه برخوردهاشون از تعادل خارج بشه و دیگران را رنجیده خاطر و دور بکنه.
سپاس از حضور و نظر شما

من یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 01:53

سلام...
جالب بود.

سلام
ممنون از حضورتون

بارون یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 00:49

مخاطب های وبلاگ رو نمیدونم ولی حالا شما بیا به چند میلیارد آدم در جهان بگو یکشنبه هم روز بود شما انتخاب کردین؟ چون در حال استفاده کردن از تعطیلات هستن جواب خوبی میدن
یه طومار عاشقانه برای یک شنبه می نویسن تحویل میدن

یعنی بعد این همه سال هنوز نمیدونم چند شنبه ای هستی و بسیار مرموز و مشکوک ، حالا داری از یکشنبه ایها دفاع میکنی !
ای بارون نامعلوم اعتراف کن واقعا چند شنبه ای هستی ! (لبخند)

Zahragoli یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 00:29 http://zahragoolii.blogfa.com

زاویه دید جالبی دارین و البته کاملا درست

ممنون از همراهی شما

Zahragoli یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 00:19 http://zahragoolii.blogfa.com

من یه جواب دارم نمیدونم تا چه حد درسته...
بنظرم این آدما از اولش با صداقت شروع نمیکنن رابطه رو ، یعنی یه جای حرفاشون دروغ بوده داخلش...
البته که دلیلا زیاده

ضمن احترام به نظر شما ، من اصلا اینجور فکر نمیکنم !
فقط میتونم بگم اون لحظه با صداقت حسشون را گفتن ولی چون در موقعیت واقعی قرار نگرفتن و با عدم اطلاع از تواناییهاشون ممکنه حرفی زده باشن که با منطقی که در نهایت واقعیتِ زندگی خواهد بود همراه و هماهنگ نباشه !
سپاس از نظرتون

Zahragoli یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 00:00 http://zahragoolii.blogfa.com

اگه به جواب رسیدین به منم بگین

جوابشو دارم ولی بهترِ پیش خودم بمونه !

scammer doll شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 23:52

آهنگ عروسی خیلی خوبه

ای کاش میشد تو یه مراسم عروسی شرکت میکردم و چند ساعتی شاد میشدم!

از صمیم قلب امیدوارم هر چه زودتر براتون پیش بیاد.
ممنون از همراهیتون

عروسک شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 22:17

این چیزا از کجا میاد تو فکرت هان؟

شاید یه نکته که میشنوم یا میخوانم ، تجربه های شخصی خودم یا دیگران یا نگاه دقیق به مسائل ... ، میاد دیگه !
ممنون از بودنتون

خاموشم شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 22:16

دقیقا همینه

سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد