بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اصلا آسون نیست !

فکر نکنید زندگی با کسی که زیاد میدونه و توانایی های بالایی داره آسونه !  اصلا هم آسون نیست و به عقیده من خیلی هم سخته !

او میتونه فکر شما را حدس بزنه ، دلیل اصلی هر کاری را متوجه بشه ، نمیتونید چیزی را ازش پنهان کنید و از همه مهمتر اگر شما به اندازه او یا نزدیک به او اراده و توان نداشته باشید ، نمیتونید پا به پاش حرکت کنید و جا میمونید .

توصیه میکنم به کسی نزدیک بشید که ظرفیت هاتون بهم نزدیک باشه !


دارم اینو گوش میکنم ، چقدر قشنگه ! ، چقدر با احساسه، چرا تکرار نمیشن اینا؟


دوست دارم یه شب  ، کسایی که مایل هستند بهمراه من یه غذا درست کنند، با من همراه بشن ، من به ترتیب میگم چکار کنید و دقیقا آن کارها را انجام بدید و بتونید طعم غذاهایی که من درست میکنم را شما هم دربیارید  ، سعی میکنم از موادی استفاده کنم که در همه خونه ها پیدا میشه.

از قبل اطلاع رسانی میکنم که مواد را تهیه نمایید.

خورشت هویج بی نظیر شده بود ، واقعا عالی بود ، من معمولا 2 روز پشت سر هم یه غذا را نمیخورم ولی بقدری خوب شده بود که تصمیم گرفتم فردا ناهار هم همونو بخورم.

میدونستین وقتی با خودتون دوست باشید و حواستون بهش باشه ، هیچوقت تنها نمیمونید؟

دوسش داری و جلوی خودتو نمیتونی بگیری؟ هر چند میدونی منطقی نیست؟ حالا که جلوی حستو نمیتونی بگیری ، پس حداقل از لحظاتت خوب استفاده بکنید!

دوشنبه ایها  ، روزتون مبارک و خوش !

نظرات 15 + ارسال نظر
همنشینِ خوبان چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 01:05

همبرگر ! نوش جونتون باشه ،
منظورم غذایی بود که قراره بفرمایید چه روزی
و دسته جمعی درست کنیم ! اونو پرسیدم‌چیه

خورشت کاری با مرغ (غذای هندی و آسیای جنوب شرقی) ، موادش را هم دقیقا آن چیزهایی میبایست باشه که اعلام میکنم تا بتونید همون طعم را ازش بگیرید.
سپاس از شما

همنشینِ خوبان چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 00:41

چه ایده خوبی ، هر روز یه گوشه از خلاقیتتون رو میشه
ان شالله که قارچ نداشته باشه ( از قارچ حالم به هم میخوره )
هر وقت عکس قیمه بادمجونتون رومیزاریدواقعنی دلم میخواد یه قاشق ازش بردارم ، خیلی هوس انگیزه و لذیذ بنظر میاد ، بعد اون قورمه هاتون !
حالا چی میخوایید درست کنید ؟

نه ، قارچ نداشت ، ولی من قارچ سرخ شده یا کبابی خیلی دوست دارم ، یا قارچ را تخم مرغ و پودر سوخاری میزنم تو ظرف روغن میندازم ، خیلی خوب و خوشمزه میشه.
همبرگر ، خیلی خوب شده بود خصوصا با سس خردل ملایم
سپاس از همراهیتون

ونوس دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 08:45 http://shakibajoon90.blogfa.com

سلام بر اقای کدبانو.... فکرکنم شما هم در تجرد به سر میبرید....

سلام
اینکه کارِ خونه را هم خوب بلد باشی ، حس خوبی بهم میده .
سپاس از همراهیتون

Zahragoli یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 22:36 http://zahragoolii.blogfa.com

شب نشینی بود دیگه ؟ شام که تشریف نمیارین؟

میزبان شمائید ، من هیچ نظری نمیدم.

Zahragoli یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 22:30 http://zahragoolii.blogfa.com

از وقتی گفتین به فکرشم ، هنوزم موندم چجوری باید مهمون نوازی کنم

بستگی به میزبان داره با سلیقه خودتون اینکارو بکنید

Zahragoli یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 22:23 http://zahragoolii.blogfa.com

آره کار خوبیه فقط قبلش اطلاع بدین و اینکه از اون غذاهای خاص و خوشمزتون باشه

باشه ،ضمنا 5 شنبه این هفته مهمون شمائیم !
یادم نرفته !

من یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 21:56

سلام...
شبتون بخیر

سلام
شب شما هم خوش

.. یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 21:51

آهنگ سنتی زیبایی بود ممنون

ممنون از همراهیتون

عروسک یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 19:52

میدونم چی میگی تجربشو داشتم راس میگی

سپاس از نظرتون

Sra یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 19:20

شما از معیار ها و علاقه مندی های اینجانب نیستید جناب

خوشحالم !
ممنون از حضورتون

خاموشم یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 19:13

اتفاقا من دوست دارم کسی باشه اینجوری باشه

فکر میکنید ، به سال نمیکشه که بهم میریزید !
ممنون از بودنتون

Sra یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 19:04

بله آقای بلاگر، زندگی با شخصِ شما براستی مشکل است. به علت ایرادگیری و دقت. خدا کمک کنه به همراه؛)

دقیقا همینطوره ، خیلی خیلی سخته !کار هر کس نیست ، اصلا بهش فکر هم نکنید !
سپاس از همراهیتون

سارا یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 18:06 Http://15azar59.blogsky.com

واسه همینه که زندگی با من سخته
بخاطر اینه که من زیاد میدونم
و شما هر چی کمتر بدونید به نفعتونه خطر کمتری براتون داره
امضا: یک نفر سارای بسیااار فداکار

گاهی منم به این فکر میکنم ، کاش کمتر میدونستم !
ممنون از حضورتون

Zahragoli یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 17:49 http://zahragoolii.blogfa.com

نمیدونم شایدم حرف شما درست باشه ، واقعا ظرفیت انتقاد نداشته باشیم ...

سپاس از همراهیتون

Zahragoli یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 17:09 http://zahragoolii.blogfa.com

موردی که خیلی دیدم اینه که وقتی یه مردی خودش تو آشپزی مهارت داره ، نسبت به غذاهایی که بقیه درست میکنن ایرادگیر میشه کمی...

چرا اسمشو ایراد میذارین ؟ به همون اندازه که اشکالات غذا را میگه اگر خوب هم باشه میگه ، من خیلی دوست دارم کسی برای بهتر شدن طعم غذاهام بهم پیشنهاد بده ، خانمها کمتر ظرفیت انتقاد را دارند ، دوست دارند فقط ازشون تعریف بشه !
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد