بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خیلی نزدیک ، خیلی دور !

لحظاتی که حس میکنید به هم خیلی نزدیکید را مواظب باشید !

وقتی نسبت به هم خیلی نزدیک بشین یعنی بهم خیلی حساس شدید و اگر کوچکترین  اتفاقِ تلخی بینتون بیفته یدفعه به فاصله های خیلی دور پرتاب میشید !

با تجربه ها میدونن من چی میگم ، از تعادل جدا نشید !


سه شنبه ایها سلام ، روزتون خوش ، هر جا هستید خوب و خوش باشید .وقتی دارید ملق میزنید مواظب خودتون و لوازمِ خونه باشید ! (لبخند)

دارم اینو گوش میکنم و بعدش برم بخوابم


فیلم کوتاه ، مدرک بلاگر برای اینکه واقعا داره اینو گوش میکنه !

نظرات 3 + ارسال نظر
.. سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 10:01

سلام وقت خونه تکونیه، شما هم از این کارا می کنید؟ البته اگه دوست دارید جواب بدید بعدا نگید بذارید آدما تا اونجایی که میخوان بگن

سلام و ممنون که این اجازه را به دیگران میدید که تا جایی که میخوان بگن و من الان خودم میخوام که اینوجواب بدم !
نه ، از دیدِ من فشاری که خونه تکونی در یه مدت کوتاه به ما میاره ارزش این کار را نداره ، توصیه میکنم در طول سال اینکار را بمرور و با آرامش انجام بدیم و همه چیز را نذاریم برای اسفند ، بهتره یه عید آروم و راحت بدور از خستگی های جسمی و روحی ناشی از خونه تکونی داشته باشیم.
سپاس از همراهیتون

من دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 19:16

چشم...

سپاس از همراهیتون

Zahragoli دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 19:15 http://zahragoolii.blogfa.com

مثل یه مشاور صحبت میکنید ، نودونه درصد حرفاتونم درسته ، اون یه درصدم...

فقط حرف تجربه است یا شخصی یا چیزی که در اطرافم دیدم!
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد