بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

میگی عاشقی ، دقیقا یعنی چی؟

اگر میگی براش غذا درست میکنم ، پس عاشقشم!

پس همه رستورانهای شهر که میتونن بهش غذا بدن هم عاشقشن؟ !

***

اگر میگی خونه را تمیز و مرتب میکنم ، پس عاشقشم !

پس اگر یکی را استخدام کنه که اینکارو بکنه عاشقشه؟!

***

اگر میگی لباساشو میشوری و اتو میکنی ، پس عاشقشم !

پس تمام اتوشویی ها و خشکشویی های شهر دلباخته اونن ؟!

***

اگر میگی  وقتی دلش تنگه و منو میخواد و کنارشم ، پس عاشقشم !

پس تمومِ کسایی که  ....

***

اگه میگی ...

***

ببین،  اگه عاشقشی ، وقتی ناراحته ، یه جایی مشکل داره ، یه موقع از دستش در میره و یه چیزی میگه که بهت بر میخوره، یه اشتباهی میکنه که دلتو میشکونه ، ببخشش ، گذشت داشته باش، باهاش مهربون باش ، اینجوری نشون بده دوسش داری و عاشقشی !

نظرات 4 + ارسال نظر
من یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 19:53

سلام...
مورد اخرو همیشه انجام دادم ومیدم...

سلام
کار درست و خوبی میکنی !

فـــاختـــه یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 19:11

چه خوبه که از این دیدگاه ادما به گذشت نگاه کنن
خوشحالم که عاشقشم

خیلی خوبه ، سپاس از به اشتراک گذاریِ تجربتون

.. یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 08:57

نه علاوه بر اینکه نمیگیرم کمک خرج خانواده هم هستم

نوشته های من اکثریت را شامل میشه ، در بیشتر موارد همین است که نوشتم َ، دیدم خانمهایی که درآمد هم دارند ولی همچنان همسرشون فاکتورهاشون را پرداخت میکنه !
این کارهایی که در خانه انجام میدید اگر او هم نبود میبایست انجام میشد ، برای شخص او صرفا اگر مورد آخر را بتونید انجام بدید ، نشانه واضح علاقه خواهد بود.

.. یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 08:47

مورد آخر درست ولی همه موارد بالا هم جزو دوست داشتن حساب میشه وگرنه واسه همشون یه فاکتو تهیه میکردیم و مثل همون جاها و یا کسایی که گفتید تا قرون آخرشو ازش می‌گرفتیم تا دیگه عشق محسوب نشه

مگه بیشتر از اون فاکتورها را نمیگیرید؟ !
از دیدِ من اونا نشانه عشق نیست و بعنوان دلیل عاشقی محسوب نمیشه !
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد