بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

فقط مدعیان حرفه ای آشپزی وارد شوند !

این عکس موادی هست که در نهایت به یک غذا تبدیل میشه و بلاگر داره درست میکنه (ساعت 10و نیم جمعه 15 اسفند 99)، کسایی که ادعای آشپزی حرفه ای دارند نام غذا و ادامه آشپزی از این مرحله به بعد را در نظرات قید کنند ، به قید قرعه، از میان کسانی که جواب درست دادند یک برنده خوش شانس خواهیم داشت که جایزه اش هم اینه ، من و همنشین های محترم  این شعر را براش میخوانیم :


آلبالوهای رنگی چه بچه زرنگی

امروز کارت عالی بود باعث خوشحالی بود!

(قلب و گل و بوته)
(نورافشانی) (برف شادی افشانی)

(لبخند)


https://s17.picofile.com/file/8426982184/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B6%DB%B0%DB%B6.jpg


دارم اینو گوش میکنم


مردها در زمینه کار خونه گاهی براشون یه چیزایی سخته که خنده دار به نظر میرسه و گاهی چیزهایی براشون آسونه که ظاهرا سخت به نظر میرسه ، باورتون میشه با این همه کار خونه سخت ترینش برام چیه؟ عوض کردن ملافه روتختی !


دارم اینو گوش میدم و عطر غذا تو خونه پیچیده !


فیلم رمزگشایی ناهار امروز بلاگر


انتقال تجربه


نتیجه نهایی:

https://s16.picofile.com/file/8426993034/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B3%DB%B2%DB%B4%DB%B2%DB%B5.jpg


ته دیگ برنج استانبولی و لوبیا پلو را خیلی دوست دارم و اینم ته دیگش واقعا عالی شده بود.

نظرات 9 + ارسال نظر
خواننده جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 18:51

یه سوالی برام پیش اومد چه جور میشه آشپزی کرد و این همه آهنگ گوش داد و عکس گرفت و نوشت واقعا انرژی روانی خوبی دارید

دارم !

سارا جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 17:15 Http://15azar59.blogsky.com

استامبولی و لوبیا پلو را با رب گوجه میپزید چرا؟؟

گاهی هم با گوجه میپزم ، با هر دوش یا ترکیبشون درست کردم. ترکیب رب و گوجه بلندر شده از همش بهترِ ، هم رنگ و هم طعم خوبی داره.

scammer doll جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 16:21

برای تمیز شدن سینک شنیدم نوشابه هم خوبه

نوشابه حلال خوبیه ولی باید بمونه که اثر کنه
ممنون از حضورتون

scammer doll جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 16:19

عه وا ...
واویشکا فکر کنم یه غذا مخصوص شماله


ادامه مسیر کاری نداشت که
همه این مواد رو میریزم تو برنج و میپزه و میخوریم

واویشکا شمالیه ، گوجه و تخم مرغ و سیر هم داره .
نه ، وقتی چیزی را با پلو قاطی میکنیم و برنج هم کته هست ، آب را حتما میبایست یک سوم کمتر بریزیم وگرنه خمیر میشه ، ته دیگ هم زودتر از معمول آماده میشه ، زیاد بذاریم میسوزه .
ممنون از تلاشتون

همنشینِ خوبان جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 13:50

نوش جونتون
منم موقع آشپزی چون از دستکش استفاده نمیکنم و دائم دست میشورم همون لحظه هم هر ظرفی باشه شسته میشه .
بلاگر تا حالا سینک و شیرآلات رو با خمیر دندون شستید ؟ حسابی برق میندازه

نه ولی با همون اسفنج و مایع ظرفشویی میشورم و تمیز میشه ، یبار هم با خمیر دندون میشورم و از تجربه شما استفاده میکنم.
ممنون از انتقال تجربتون

scammer doll جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 12:30

اگه اون نیست فکر کنم تبدیل به استامبولی بشه!

پاسخ صحیح بود ولی کامل نبود ، گفتم ادامه مسیر را هم بگید !
متاسفانه جایزه به شما تعلق نمیگیره ، با افسوس فرآوان !

scammer doll جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 12:27

واویشکا؟

چی چیشکا؟ (لبخند)
این از کجا آمد؟ ساده تر از این حرفاست.
متاسفم ، اشتباه بود

بارون جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 11:52

حالا که بیشتر دقت میکنم شبیه آش رشته اس

خب حالا که حدسم درست بود لطفا جایزه رو بگید..
( جایزه، منو یاد پیش دبستانیم میندازه)

با این حدس هایی که میزنید ، فکر کنم شما میبایست یه جایزه به ما بدی ! (لبخند)

بارون جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 11:28

ماکارونی..
تصویر هم سس ماکارونی در حال آماده شدن هست..
این حدس منه.. و اصلا ادعایی در آشپزی ندارم اونم حرفه ای

همون بهتر که ادعایی نداری ! (لبخند)
متاسفانه اشتباه بود ، شعرِ به اون قشنگی را از دست دادی !
سپاس از تلاشتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد