بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

جمعه شب ها !

دیگه امروز مثل 5 شنبه ها نیست که حال و حوصله غذا درست کردن داشته باشم !

یه چیز ساده میخورم و منتظر هفته دیگه و 5 شنبه عزیزم میمونم.

فیلم شام ساده جمعه شب بلاگرِ دلتنگ !


نه غروب جمعه غمگینه نه اول مهر !

هر چی هست تو دلِ خودتونه ، میتونید شاد باشید یانه ، میگم این غروبِ جمعه را هم شاد باشیم ، بهترِ !

غروب جمعه ها هم بد نیستا ، دارم اینو گوش میکنم !


اینو که گوش دادم ، بخودم گفتم ، غروب جمعس؟ پس چرا حالم خوبه ؟!


کاش آدما میتونستن همون حسی رو که تو روزای آشنایی  و قبل ازدواج داشتن تا ابد حفظ میکردن ، میگم وقتی عقد میکنین ، هر کس خونه پدر و مادرش بمونه هم بد نیستا ، شاید اون حس و حال حفظ بشه و بمونه ،راستی  اون اشتیاق ها ، علاقه ها ، دل های تنگ ،  چی میشه؟ کجا میره؟


غروب جمعۀ شاد و خوبیه ، الانم ساعت 11 و 40 دقیقه دارم اینو گوش میکنم .


ضمن احترام ولی این شنبه ایها یکم موذی هستند ! ازشون خبری نیست ، یدفعه میپرن وسط ! (لبخند)

نظرات 13 + ارسال نظر
Sra شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 20:44

بلاگر جان این همه پیتزا نخور، خوب نیست :دی

آنقدر که نخوردنش برای شما مشکلات روحی میاره، خوردنش برای من ضرر نداره ! (لبخند)

Zahragoli شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 10:26 http://zahragoolii.blogfa.com

بنظرم آدمایی که بعد از عروسی مشکل پیدا میکنن ، قبلش هم مشکل داشتن ، اینجوری نیست که بگیم اگه تو دوران عقد بمونن همچنان عشق و علاقه پابرجا میمونه ، فقط خیلیا فکر میکنن اگه دوران عقد مشکل دارن بعد از عروسی اون مشکلا رفع میشه ، بعدشم رفع نشد با بچه رفع میشه و همینطور ادامه میدن و نتیجه میشه چندتا بچه که تو جنگ بزرگا گیر کردن...

عقیده دارم ، زمان مناسب + انتخاب منطقی و احساسی در تعادل مناسب + خودشون و خانواده های در سطحی نزدیک به هم ، میتونه موثر باشه ، ولی در نهایت نتیجه وقتی معلوم میشه که برن زیر یه سقف !
سپاس از نظرتون

Zahragoli شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 08:26 http://zahragoolii.blogfa.com

من خودمو با نه سال پیش مقایسه میکنم ، اونموقع با اینکه فکر میکردم شوهرمو دوست دارم ولی نسبت به الآن خیلی کمتر بوده...
یعنی الآن من جزء نایاب ها شدم

قطعا همینطوره ، امیدوارم هر روز بیشتر بشه.نتیجه تعادل در احساس و منطق هست.
سپاس از نظر خوبتون

همنشینِ خوبان شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 00:27

جواب این سوال رو گمونم بدونم ، چون زندگی خیلی ها رو دیدم ،متوجه میشم چرا خیلی ها اون حس اول رو ندارن ، در مقابل دیدم اونهایی که روز به روز روابطشون قشنگ تر میشه
همین الان ۵ زوج توی ذهنم اومد.
دوتاشون از نزدیکای درجه اول هستند با ۴۰ سال زندگی و یکی با دوازده سال زندگی
این دومی یه طوری با هم مَچ هستند اون شیطنت و شوخی های خودشون رو همچنان با داشتن دوتا جوجو دارن که فکر میکنم هنوز توی دوره دوستی هستند :)
به گمونم بخاطر اینه احترام هم رو حفظ می‌کنند
به پروبال هم نمیپیچن ، شاید از همه مهمتر وفاداریشونه.
آغاز هفته خوب و پراز موفقیتی باشه شبتون بخیر

سپاس از به اشتراک گذاشتن نایاب ها !

بارون شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 00:16

ما نیز اندک نمیشناسیم
گوهرهای نایابی هستند..

آدمها همیشه برای نداشته ها تلاش میکنن، با جون و دل هم تلاش میکنن ولی داشته ها حتی اگر پررنگ هم باشه دیده نمیشه، چون هست!!
شور و اشتیاق پر.. دل تنگی و فراق یار پر.. مراقبت و نگهداری از داشته ها پر.. کلاغ هم پر..

خوبه که دارید به واقعیت ها نزدیک میشید !
سپاس از همراهیتون

سارا جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 23:40 Http://15azar59.blogsky.com

پاراگراف اخر:
احتمالا رابطه دچار روزمرگی میشه به مرور و چون تعارفات قبل از بین میره انوقت روی دیگه زندکی خودشو نشون میده گرفتاریها و مشکلات هم بهش اضافه میشه ....هستند تعدادی البته بسیااار اندک که با گذشت زمان اشتیاقشون به هم زیادتر و پیوندشون محکم تر میشه اونم از باب عادت از نوع دوست داشتن این زوج ها خیلی تعدادشون کمه شاید به تعداد انگشتان دو دست هم نباشن
....
ولی خب میگن عشق موندگار اونی هست که به هم نمیرسن

بدون هیچ توضیحی ، سپاس از نظر خوبتون
راستی اون اندک ها را میشناسید؟ من اندکش را هم نمیشناسم !

Zahragoli جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 23:07 http://zahragoolii.blogfa.com

آره حالِ دل خیلی مهمه ، امیدوارم همه حالِ دلشون خوب باشه...

امیدوارم همینطور باشه
ممنون از اینکه همراه هستی

Zahragoli جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 22:54 http://zahragoolii.blogfa.com

تو تمام طول هفته آدما کاری برای انجام دادن دارن ، ولی جمعه ها اکثر آدما بیکارن ، وقتی غروب میشه چون کاری برای انجام دادن ندارن ، فکرای مختلف میاد سراغشون و فرصت بیشتری دارن تا به مشکلاتشون فکر کنن واسه همین میگن غروب جمعه دلگیره ...

منم همینم ، یه غذای ساده ، یه موزیک خوب ، یه کسی که نیست اعصابتو بهم بریزه ، چون کاری برای انجام دادن نداره و فرصت بیشتر داره ، بهت گیر بده !
برای من دلگیر نیست ! دلم بازه تا انتهای آسمون !
غروب جمعه یا هر روزِ دیگه هم خوبه ، بستگی داره توی دلت چی میگذره !

توسن جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 21:41

بشین ...کن
چرا عکسشو میزاریااااا
شیطونه میگ....

یعنی من حق ندارم لحظاتِ دلتنگیمو با یه غذای ساده با همنشین های گرامی به اشتراک بذارم؟
هرگز اینکارو نمیکنم ، در هر حالی همنشین های محترم تو یادِ من هستند !
شیطونه هیچی نمیگه ، تازه بگه هم شیطونه دیگه ، بحرفش نمیبایست گوش کرد .

توسن جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 21:36

مگ تو ن شما میذاری هر روزمونو خوش یاشیم

من چکار دارم به کارِ شما؟ یه غذای ساده هم حق ندارم بخورم تو این روزای دلتنگیِ بدون 5 شنبه؟ (لبخند)

بارون جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 18:58

داشت اشک تو چشمام جمع میشد.. ولی با دیدن فیلم باید بگم؛
مردم آزاری اصلا خوب نیستاا

امیدوارم همه مثل شما با دلتنگی ها هم بتونن خوب و شاد زندگی کنن
غروب روز سیزده بدر رو یادتون رفت بگید

همینو بگو ، عقیده دارم هر چی هست توی دلِ خودمونه ، هیچی باعث دلگیری نیست غیرِ حسی که خودمون داریم ، آهنگ بعدی را از دست ندید !

scammer doll جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 18:56

میگم چرا غروب امروز دلگیر بود !
نگو جمعه اس!

یعنی کلا روزا رو از دست دادی؟
حالت بده ! یه دکتر لازم داری ! (لبخند)
برای من که غروبِ شادیه

خواننده جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 18:48

آخه همه امیدم به دلتنگ نبودن و دیدن شام خوشمزه شما بود.

میبینم که به آرزوت رسیدی ، چه خوب ، کاشکی همه اینجور باشن و به این سادگی به آرزوهای خوبشون برسن .
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد